انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 24

الموضوع: عندى اقتراح

الردود
    1,472

عندى اقتراح

احنا الاعضاء الجدد ندخل المنتدى واحنا عايزين نعمل حاجات كتيرة وبنخرج من غير اى حاجة ليه الناس اللى بيتكلمو فاهمين اما احنا عاملين زى الاطرش فى الزفة الاقتراح ان اى واحدة تقدم حاجة تكون موضحاها علشان احنا جالنا احباط وكمان يكون فيه اعضاء متخصصين يعلمونا بقدر الامكان وان المنتدى يكون موزع بمراحل مرحلة الخبيرات ثم بالاقل ثم بالاقل الى العديمى الخبرة وذلك تحدده المسئولون عن المنتدى عن طريق اجراء اختبارات حتى تعرف كل واحدة مدى قدراتها ويكون فيه مسابقات فى كل مرحلة لان المسابقات ضرورية جدا وشكرا لكم

الردود
    1,771
    حبيبتي بالنسبه للمبتدئات في دورات تدريبيه هنا في المنتدي كتيير ممكن يتابعوها زي احنا ما عملنا واتعلمنا منها حاجات كتيير جدا من اول مسك الابره وبعد كدا ممكن لما تعوزي تعملي حاجه معينه الافضل انك تبداي بحاجه سهله تمرني اديكي بيها وبدين الاصعب فا الاصعب واي سوال تحتاجيه او مشكله تقابلك ان شاء الله الكل ها يساعدك ربنا يوفقك

هنهن2007's صورة
    هنهن2007 غير متواجد مجموعه العطاء في ركن الكروشيه "مُبدعة صيف 1430هـ"
    الردود
    6,243
    حبيبة قلبى اسألى وحتلاقى الكل يجوبك وبعدين لازم تتعلمى من الدورات وتشاركى بالعمل علشان ايدك تمشى فى الشغل واللى مش عارفاة اسألى وان شاء الله يكونى من المبدعات

الردود
    2,662
    والله الاخوات ردوا عليكى رد معقول وصح وربنا يوفقك وتبقى احسن مننا

الردود
    1,097
    تعقيب كتبت بواسطة asmaatolpa عرض الرد
    احنا الاعضاء الجدد ندخل المنتدى واحنا عايزين نعمل حاجات كتيرة وبنخرج من غير اى حاجة ليه الناس اللى بيتكلمو فاهمين اما احنا عاملين زى الاطرش فى الزفة الاقتراح ان اى واحدة تقدم حاجة تكون موضحاها علشان احنا جالنا احباط وكمان يكون فيه اعضاء متخصصين يعلمونا بقدر الامكان وان المنتدى يكون موزع بمراحل مرحلة الخبيرات ثم بالاقل ثم بالاقل الى العديمى الخبرة وذلك تحدده المسئولون عن المنتدى عن طريق اجراء اختبارات حتى تعرف كل واحدة مدى قدراتها ويكون فيه مسابقات فى كل مرحلة لان المسابقات ضرورية جدا وشكرا لكم

عزيزتى اسماء طلبة
    بعد اذنك انا شايفة ان كل اعضاء هذا المنتدى رائعات و متعاونات عن جد لانى دخلت هذا المنتدى و لا اعرف امسك ابرة كرو شيه او تريكو او اعمل اى عمل ووجدت منهن جميعا تعاون رائع فى مساعدتى و كلهن ياتون بالموديل مع الباترون و التوضيح و اذا لم يكن واضح لك تسالى و يتسارعون بالاجابة و التوضيح .
    وبالنسبة للاختبارات انتى تنفيذين شىء و تعرضيه و تطلبى رايهن بصراحة و هن لا يتاخرن و لا يبخلن على احد ، كما ان هناك ورش عمل لاشياء كثيرة حاولى ان تتصفحيها
    بالتوفيق

الردود
    6,466
    والله كل له رايه وانا احترم رايك ولكن ممكن اخالفك شوية لاني لو تصدقي اختي الحبيبة اني لما كنت اشوف الكروشيه اقول لايمكن اعمل حاة ولا يمكن افهمو لكن وبعد مدة بسيطة اصبحت امسك الابرة وبعد اسبحت اعمل وحدات صغيرة واتعلمت شوية في الباترونحتى عملت المفرش ولكن لس اتعلم حتى انشاء الله اشوف حاجة افهمها والله ايوفقك ويوفقنا وشكرا على الموضوع والله موضوعك حلو

الردود
    1,472
    جزاكم الله خيرا على الردود

الردود
    1,472

انا معاكم
    بس النتيجة واضحة بعد ما كنت ما بقمش من على الركن دلوقتى كل كام يوم لما افتكره وعندى احباط فظيع
    والامتحانات داخلة ومش عارفة اعمل ايه
    ما فيش تشجيع ليه
    لازم يكون هناك حاجة تربطنى

الردود
    923
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    مالك يا جميل محبط ليه بس إنت بس شاور وقول عايز ده وكل اللى يعرف يساعدك ربنا يريح بالك ويرزقك بالنونو اللي يملي عليك حيتك امين

الردود
    158
    السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
    اختي العزيزه اولا ضعي لك هدف تعلم الشغل من الاساس حتى لاتتوهي في بحر هدا المجال الواسع ويصيبك الحيره والملل طبعا كل الاخوات في المنتدى بارك الله فيهم ما يقصرون معك وفقك الله ورعاك

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ