انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.


للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 13 الأولىالأولى 12345678 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 122

اقتراح ورش عمل للكروشيه

(ركن الكروشيه والتريكو - منتديات لكِ النسائية - الأرشيف)
حبيبتى انا كنت فاكرة ان فيه واحد محدد عاجبك لكن انا هدور و ان شاء الله النهارده اجيبلك و انتى اختارى...
  1. #31
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى
    حبيبتى انا كنت فاكرة ان فيه واحد محدد عاجبك
    لكن انا هدور و ان شاء الله النهارده اجيبلك و انتى اختارى

  2. #32
    چيهان أبو الغيط's صورة
    چيهان أبو الغيط غير متواجد كبار الشخصيات "اخصائية تغذية" "نبض وعطاء"
    تاريخ التسجيل
    May 2006
    الموقع
    ღ مسلمه ღ مصريه ღ عربيه ღ و حقى افتخر بالتلاته
    الردود
    12,428
    الجنس
    امرأة
    تعقيب كتبت بواسطة رضوانة
    فكرة هايلة جدا

    هنشجع بعض وهنفيد بعض اكيد
    وانا باقترح نعمل تصويت على احدى موديلات مجلة الكروشيه
    بس ياريت ادارة الموقع تقوم بعرضها بحيث نستطيع كلنا رؤيتها
    ويكونو مشكورين جدا
    وكمان فكرة البونشوهات جميلة وتناسب اعمار مختلفة
    ياريت اكون معاكم.





    انتى معانا لسه ولا خلاص نسيتينا وشغاله مع نفسك لو عندك فكره بونشو يبقى جزاك الله خيرا

  3. #33
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى
    حبيبتى دورت و لقيت كذا موديل
    دى الموديلات الى باترونها مرسوم
    و لو عايزه باترونات مكتوبة عندي و ممكن انزلهالك



  4. #34
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى





  5. #35
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى





  6. #36
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى

  7. #37
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى
    و لو عايزة تعملى وحدات منفصله مربعة او سداسية او ورود عرفينى و انا اجيبلك الى انتى عايزاه ان شاء الله

  8. #38
    چيهان أبو الغيط's صورة
    چيهان أبو الغيط غير متواجد كبار الشخصيات "اخصائية تغذية" "نبض وعطاء"
    تاريخ التسجيل
    May 2006
    الموقع
    ღ مسلمه ღ مصريه ღ عربيه ღ و حقى افتخر بالتلاته
    الردود
    12,428
    الجنس
    امرأة
    ما شاء الله عليكى مهتمه والله ربنا يبارك فيكى دلوقتى على رأى المثل خيروا تحيروا الثلاثه احلى من بعض

    الاول شيك واظن يدفئ الثانى شكله مزخرف اكثر يعجب البنات ولكن اظن لا يدفئ والاخير ده حكايه اظن يدفئ جدا بس

    محتاج ندلع الوانه انتى رأيك ايه انا على فكره ما تفرقش رسم رموز اى باترون الحمد لله بافك رموزه عندى

    مجلات لكن المشكله بدون باترون لا افهم شىء

    ادينى رأيك انتى ح يبدأى بايهم يلا نشجع بعض الشتا ليله طويل وخروجه قليل



    آخر مرة عدل بواسطة چيهان أبو الغيط : 03-11-2006 في 12:25 AM

  9. #39
    bosy_md's صورة
    bosy_md غير متواجد النجم الذهبي
    تاريخ التسجيل
    Jun 2006
    الموقع
    فى ارض الرحمن .. تحت سماء الجبار
    الردود
    5,114
    الجنس
    أنثى
    حبيبتى تسلمى على ردك الجميل
    واضح ان انا و انتى بس الى هنبدأ الورشة
    انا شايفة ان الثالث احسنهم لكن طبعا هنختار الوان تنفع لبنوتة حلوة
    لكن لو بتحبى بقى الباترونات المكتوبة استنى لحد ما انزل كل الى عندي و ساعتها نختار
    بس قوليلى انتى ليه مش فكرتى تعمليلها شال بدل البونشو
    انا شايفه ان الشال موضته مش بتروح
    و بينفع بكذا شكل

    بكرة ان شاء الله انزلهم كلهم
    آخر مرة عدل بواسطة bosy_md : 03-11-2006 في 12:56 AM

  10. #40
    محبتكم هجير's صورة
    محبتكم هجير غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Feb 2005
    الموقع
    مبحره في ذكرياتي ..
    الردود
    1,398
    الجنس
    امرأة
    وااااوروعه كثييير ،، انا متبعاكم مافيه مفر مني ههههههههههههه،،،، بالاول مو فاهمه شوهو البنشو كذا اسمه صح ؟؟ لكن بعد ماشفت الصور فهمت ،، بس مو كانه صعب ومو لناس الي على قدها زي حالتي ،، مع ذلك حتابع معاكم وحشوف اذا قدرت اعمل مثلكم مع الف شكر

مواضيع مشابهه

  1. صور للكروشيه......
    بواسطة روبرتا في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 28
    اخر موضوع: 28-06-2009, 05:19 PM
  2. موقع للكروشيه
    بواسطة daliama في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 10
    اخر موضوع: 02-03-2009, 06:21 PM
  3. غرز جديده للكروشيه.....
    بواسطة مهره الوادي في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 29
    اخر موضوع: 11-02-2008, 09:32 PM
  4. الردود: 30
    اخر موضوع: 18-12-2007, 04:48 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ | جمالكِ | طفلكِ | تحميل صور | تكرات | المجموعة البريدية | لكِ أطباق لاتقاوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96