انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 15 الأولىالأولى 123456789 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 145

الموضوع: اسئله عن الميزوثربي فى القاهره ( تم دمج المواضيع هنا )

الردود
    77
    حبيبتي سمينه سابقا وحشتينا يا قمر

الردود
    77
    حبيبتي miss maxاهلا بيكي معانا.تعبتينا ليه؟احنا كلنا اخوات.بجد انا جربتها وهيه حلوه اوي.جربت ابل كدا الشيتوكال ومعملش حاجه.بس دي من اول يوم جربتها مبتعملش اعزك الله اسهال ومبتدخليش التوليت الا مره وحده مش كل شويه وبتلاقي دهون عجيبه نزلت كأنك بتشربي زيت.انا لسه دا اول شريط لاني مبخدهاش كل شويه يعني يوم ما اكل حجات مفهاش دهون ولا نشويات كتير مبخدهاش بس لو خدت اكله دسمه بخدها واللت الاكل شويه وبحاول اتحرك اد مأدر عشان احرق الدهون المتخزنه.النتيجه صحيح مش هتبان من اول اسبوع بس الصراحه حسه ان جسمي اخف شويه من الاول مش مكبوس بس موزنتش نفسي انا اصلا مبوزنش نفسي كتير لان اليهمني الشكل مش الوزن لان اصلا الدهون لما بتنزل الوزن مبيألش كتير لانها اخف منباقي المكونات.واي سؤال متتردديش

الردود
    103
    وحشتينى يالوليتا على فكرة انت شاطرة ومعلوماتك صح لانى كنت زمان باهتم جدا بالوزن لكن الدكتورة فهمتنى نفس الكلام اللى قلتيه ان ممكن الواحد يخس نص كيلو بس هدومه توسع ودة الاهم لان الدهون خفيفة ما بتوزنش وفعلا لما د نانسى كانت بتحطنى على جهاز قياس الدهون كانت الدهون فقط هى اللى بتنزل هاااااااا انت رحت فين

الردود
    77
    حبيبتي سمينه سابقا انتي وحشتيني اووووووي معلش كنت مشغوله وبشتري حجات في الجهاز.انا بحاول انزل جسمي الاول وانشاء الله اول الاسبوع الجاي هروح ل د.نانسي.لك خالص سلامي ودعواتي ياقمر ياعسل انتي اشطر واطيب بنت في الدنيا

الردود
    77
    حبايبي كلكم ولله طيبين وقمرات محدش يزعل مني بس الاخت سمينه سابقا لها معزه خاصه في قلبي.تحياتي لكم جميعا

الردود
    103
    حبيبتى لوليتا ربنا يخليكى بس انا بتوتة برضه ههههههههه دة انا عيالى بقوا طولى بس عارفة الحمدلله بعد ما خسيت فعلا اللى يشوفنى يقول على بنوتة عقبااااالك

الردود
    77
    حبيبتي ربنسمينه سابقا ا يخليكي لاولادك ويخليهم ليكي.انتي حيويتك ونشاطك وحبك للخير والمساعده اي حد يخلوكي اصبى من اي بنت.عجبني اوي رايك اننا منخسش بسرعه لانو فعلا لما خسيت بسرعه رجعت اسرع واكتر من الاول وبعدين الجسم بعد كده بيكون نزوله بطيئ اوي حتى لو عملتي العملتيه فأول مره فبيصيبك الاحباط.تحيييييييييييييييييييااااااااااااااااااااا اتي

الردود
    1,622
    ربنا يحبب فيكى الناس سمينه سابقا على طول يااااااااااااارب
    وبشكرك انتى ولوليتا الجميله على نصحتكم لييه
    بس انا ليه طلب اسم الدكتوره والعنوان ونظامها ايه يعنى الكشف كام وكده وكمان خلال الشهر المفروض انزل على نظامها كام كيلووووووووووووووو

الردود
    77
    حبيبتي شذا عمرو اختنا سمينه سابقا التلي ان اسمها نانسي عبد السيد وليها عياده اسمها7سيكرتس 253شارع الحجاز بس بتروح في مستشفى خيري يومالسبت بعد الظهر والاحد الصبح وبيكون كشفها 15 جنيه وهيه مستشفى ماري جرجيس في ميدان هليوبليس لكن في العياده كشفها اكيد مش اقل من100.تحياااااتي ياقمر

الردود
    77
    حبيبتي شذا صحيح هيه بتروح السبت من3ل6 والاحد الصبح وبعد الظهر

مواضيع مشابهه

1. الردود: 64
    اخر موضوع: 02-12-2007, 05:32 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ