انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 15 الأولىالأولى 123456713 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 145

الموضوع: اسئله عن الميزوثربي فى القاهره ( تم دمج المواضيع هنا )

الردود
    77
    ام ادهم واروى اهلا بيكي بس ممكن تؤللنا اريتي عنها فأي مستشفى؟واي حد يا جماعه شاف او قرأ اي حاجه عن الموضوع دا ولو معلومه بسيطه يبلغها لباقي الاعضاء يمكن تفدنا بجد

الردود
    1,000
    تعقيب كتبت بواسطة lolita83 عرض الرد
    هبه الله ممكن تؤليلي اسم الدكتور بتاعك وعنوان العياده اللي بتروحيهالو وانااسأل عنه.وهل هوه شاطر في الدايت؟انا اسفه على الاطاله بس ياريت ضاروري
    حبيبتي لوليتا دة دكتور جنبي هنا في المقطم
    اسمه حسام سماحة العيادة بتاعته في شارع الاكاديمية على ناصية الشارع
    كايرو لاب لو تحبي رقمه ابعتهولك على الخاص عشان ممنوع ننزل ارقام على العام
    هو الدايت بتاعه حلو لانه من اكل البيت مش بيكتب حاجات مخصوص
    بس مشكلته في المواعيد لو بتصحي بدري يبقى مفيش مشكلة

الردود
    1,000
    بس صحيح يا لوليتا معرفتش انتي وزنك كام

الردود
    1,000
    بقولك عندي فكرة انزلك النظام بتاع الاسبوع الاول لو عجبك جربيه وشوفي النتيجة

الردود
    103
    ولا تزعلى يا حبيبتى من ضيفتك معلهش بكرة تخسى وتبقى عروسة زى القمر والكل يتفاجىء بيكى بس شوية ارادة وعارفة انا لما كنت بروح للدكتورة كنا احيانا بنلخبط شوية لكن اكتر ناس كانوا ملتزمين وبيخسوا بجد هم العرايس لان عندهم هدف عايزين يوصلوا له بس حكاية الحقن الرخيصة جدا دى بصراحة قلقتنى خليتينى اتصل بالصيدلية اللى بتعامل معاها وسالت االصيدلى عليها وليه مش بيجيبوها فقاللى ان دى بتاخدها توكيلات بتستوردها وتعطيها للاطباء زى حقن البوتوكس وحاجات التجميل لكن مش بتنزل الصيدليات ولما سالته عن الحقن التقليد قاللى بتتباع فى كتير من محلات شارع القصر العينى لاى حد بسعر 60 جنيه لكنها مجهولة المصدر لكن المستورد اغلى طبعا لان المادة نفسها غالية دة غير الجمارك وضريبة المبيعات ووووووووالخ وكل دة بيضاف على سعر الحقنة والمستهلك المسكين اللى هو احنا اما بالنسبة لاسم الحقنة المستوردة ففيه عدة انواع الالمانى والايطالى والاسبانى وكل نوع له اسم شكل لكنى حفظت شكل واسم واحدة من الامبولات اللى كانت ساعتها عند مها راداميس لانه على فكرة كوكتيل مش امبوله واحدة وكانت مكتوب عليها بالانجليزى MADE IN SPAIN ولما رحت للدكتورة اللى حقنت عندها لقيت عندها نفس النوع بس نسيت الاسم لانه كان من كذا شهر والاسم مكلكع اوىىىىىىىىى معلهش اعذرينى واهم حاجة انك تقولى يارب وربنا يقويكى

الردود
    77
    حبيبتي سمينه سابقا ربنا يخليكي ليا.ممكن اخلي خطيبي يسألنا على الانواع المستورده في شارع القصر العيني لانو بيشتغل في شركه توكيلات الاجهزه الطبيه والرياضيه ويعرف الناس دول واول ميعرف معلومات هكتبهالكم بس المشكله حتى لو جبناها مين الهيدهلنا؟

الردود
    77
    حبيبتي هبه الله ليه الاحراج ده؟انا وزني85 وطولي159.شفتو الرشاقه؟يا المقطم بعيده اوي ممكن منفضلك تنزللنا رجيم الاسبوع الاول؟الدكتور اللي فالصيدليه انا اعرفو كويس اوي اداني حبوب زي الزنيكال بظبط بس ارخص لانها مصري واحسن من الشيتو كال بكتير اسمها اورلي الشريط ب33 اما الزنيكال ب50.الي تخففي من الاكل وتمشي ولو هتكلي اكله دسمه تخدي الحبوب دي ابلها.وفعلا جربته روعه مره وحده بس اللي بتدخولي فيها التولت وبتلاقي اعزكم الله الدهون كلها نزله بجد ومش بتعمل اسهال علطول وجفاف زي باقي الاعشاب والحبوب.دي بتمنع امتصاص الدهون وجزء من النشويات اللي فالوجبه ومبتعملش صداع ولا دوخه وكمان بتسيح شويه من الدهون اللي فالجسم

الردود
    103
    حبيبتى لوليتا انت فهمتينى غلط الانواع اللى فى شارع القصر العينى اللى قاللى عليها الصيدلى هى دى المضروبة او مجهولة المصدر بصى لو عايزة تجازفى وتجيبيها ما تحملينيش ذنبك لكن انا بخاف موووووووت وطبعا التاجر اللى بيبيعها مش هيقول عليها مضروبة وانا بصراحة رايى ما تاخديش ميزو احسن ما تاخدى حاجة غير مضمونة سلامى وتحياتى لك

الردود
    77
    حبيبتي سمينه سابقا ولله فهمتك انا كمان اخاف اخد اي حاجه تكون معموله تحت السلم لمجرد انها رخيصه. مش هيبئا تخن ومرض كمان.هوه عارف التجار وعارف مصادرهم واولت يمكن يأدر يعرف الشركات اللي بتستورد الحقن الاصليه.ونت تهوني عليا بعد التعب اللي تعبتيه معايا والمعلومات اللي افدتيني بيها اشيلك ذنب؟جعل الله ذنوبك كلها مغفوره.تحيييييييييييييياتي

الردود
    1,000
    لوليتا بلاش تاخدي اي حبوب من غير متسالي دكتور
    لكن الصيدلي بيقول اللي يعرفه عن الدوا وخلاص عشان ميكنش ليه اعراض جانبية وتتعبك

مواضيع مشابهه

1. الردود: 64
    اخر موضوع: 02-12-2007, 05:32 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ