انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 11 من 15 الأولىالأولى ... 789101112131415 الأخيرالأخير
عرض النتائج 101 الى 110 من 145

الموضوع: اسئله عن الميزوثربي فى القاهره ( تم دمج المواضيع هنا )

الردود
    103
    اين انتممممممممممممممم

الردود
    31

يوجد دكتوره ريهام لحقن الميزوثيرابي في المنيل

السلام عليكم يا نشوي
    من 3 سنين جربت دكتوره ريهام في حقن الميزوثيرابي و هي حاصله علي درجت الدكتوراه في التغذيه و بتشتغل استاذ مساعد بقسم الرعايه المركزه في جامعة القاهره. للا سف مش فاكره غير اسمها الاول و ان العيادة في شارع البحر الاعظم في المنيل.
    جربي تجيبي العنوان من الدليل او الجامعه و ربنا يوفقك.

الردود
    1,736
    طيب يا بنات اية نتيجة الحقن دى ويا ترى بكام

الردود
    103
    اختى نشوى انت سالت هل لازم اللى تحقن ميزوثيرابى تكون تجميل لا طبعا التجميل مهم لو هتحقنى وجهك زى التجاعيد والبوتوكس مثلا انما للتخسيس فمش مهم تكون دكتورة تجميل بس مهم جدا يكون طبيب او طبيبة وانا الحقيقة معرفش حد فى الجيزة بس لو اخدت الكورس المكثف اللى بيبقى مرة واحدة مش ح تحتاجى انك تروحى غير زيارة واحدة فقط مش مهم بقى يكون مكانها فين المهم يكون حد مضمون وتمنياتى لك بالتوفيق

الردود
    233
    تعقيب كتبت بواسطة Um-Mustafa عرض الرد
    السلام عليكم يا نشوي
    من 3 سنين جربت دكتوره ريهام في حقن الميزوثيرابي و هي حاصله علي درجت الدكتوراه في التغذيه و بتشتغل استاذ مساعد بقسم الرعايه المركزه في جامعة القاهره. للا سف مش فاكره غير اسمها الاول و ان العيادة في شارع البحر الاعظم في المنيل.
    جربي تجيبي العنوان من الدليل او الجامعه و ربنا يوفقك.
    أم مصطفي ميرسي جدا لردك وإهتمامك وجعله في ميزان حسناتك
    بس أنا عاوزه أعرف معلومات أكتر بعد إذنك يعني هل فعلا الحقن جاب معاكي نتيجه كويسه
    الحاجه التانيه بعد إذنك تقولي لي العنوان فين بالضبط وعلي فكره شارع البحر الاعظم مش في المنيل ده في الجيزه
    يعني لو تقدري توصفي لي العنوان تبقي كتر خيرك وكمان لو مش حضايقك الموضوع ده كلفك كام

الردود
    233
    تعقيب كتبت بواسطة سمينة سابقا عرض الرد
    اختى نشوى انت سالت هل لازم اللى تحقن ميزوثيرابى تكون تجميل لا طبعا التجميل مهم لو هتحقنى وجهك زى التجاعيد والبوتوكس مثلا انما للتخسيس فمش مهم تكون دكتورة تجميل بس مهم جدا يكون طبيب او طبيبة وانا الحقيقة معرفش حد فى الجيزة بس لو اخدت الكورس المكثف اللى بيبقى مرة واحدة مش ح تحتاجى انك تروحى غير زيارة واحدة فقط مش مهم بقى يكون مكانها فين المهم يكون حد مضمون وتمنياتى لك بالتوفيق
    ميرسي جدا لكل إللي ردوا عليا
    أختي سمينه جدا ميرسي جدا لردك وإهتمامك وأنا كنت قريت موضوعك بتاع الميزوثيرابي وده إللي شجعني فعلا
    بس عندي ليكي سؤال أو طلب بعد إذنك هو الدكتور مش بتروح أماكن تانيه غير المستشفي بتاع مصر الجديده أنا متهيألي إنك قلتي إنها بتروح مكانف في منطقة شبرا لو ممكن بعد إذنك تفيديني في الموضوع ده أو تبعتي لي رقم تليفون الدكتوره نانسي أنا ممكن أسألها
    أسفه إني طولت عليكي وأنا في إنتظار ردك

الردود
    103
    اختى نشوى انا اتصلت بالدكتورة وسالتها بتروح فين فى شبرا قالت انها بتروح مستشفى المحبة بشارع جزيرة بدران فى اول شبرا جنب توشيبا العربى وبتروح يوم الجمعة فقط من الساعة 12 لكن التليفون مقدرش احطه لانه ممنوع هنا فى المنتدى وضع التليفونات بس ممكن تجيبى نمرة المستشفى من الدليل ارجو انى اكون افدتك

الردود
    233
    تعقيب كتبت بواسطة سمينة سابقا عرض الرد
    اختى نشوى انا اتصلت بالدكتورة وسالتها بتروح فين فى شبرا قالت انها بتروح مستشفى المحبة بشارع جزيرة بدران فى اول شبرا جنب توشيبا العربى وبتروح يوم الجمعة فقط من الساعة 12 لكن التليفون مقدرش احطه لانه ممنوع هنا فى المنتدى وضع التليفونات بس ممكن تجيبى نمرة المستشفى من الدليل ارجو انى اكون افدتك
    ميرسي ليكي أوي يا قمر ومعلش تعبتك معايا يا جميله وأتمني نكون أصحاب بإذن الله
    إنشاء الله حتصل بالدليل أجيب الرقم

الردود
    103
    انت شاطرة قوى يا لوليتا ازاى عرفتى تدمجى المواضيع اصلى على قدى قوى فى الكمبيوتر بس متهيالى لو عدد الصفحات زاد ممكن الموضوع يتقفل مش كدة

الردود
    30

ميزوثيرابي

لمعرفه المزيد عن الميزوثيرابي و مصادره:

!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. . يمنع الإعلان التجاري في المنتدى من خلال المواضيع أو الردود أو الإيميلات التي تؤخذ عن طريق المنتدى بأيطريقة ، سواء عن المنتجات أو الشركات والمؤسسات أو الإعلان عن منتديات أخرى أومواقع تتضمن ساحات للحوار إلا بعد أخذ الإذن من الإدارة. ويستثنى من ذلك الحديث عن منتجات مجربة او الحديث عن محلات تجارية بالنقد أو التوصية بغرض إفادة الأعضاء أوالتسويق عن طريق الاشخاص في ركن التسوق والتجارة .

12.يمنع وضع روابط يكون محتوى الموقع مخالف للشريعة الإسلامية من أغاني أو صور نسائية أو صور إباحية .أو يكون الموقع شخصي بحت يعني لافائدة من أطلاع الاعضاء عليه , أي يحتوي على معلومات شخصية فقط عن صاحب الموقع .كما يمنع وضع روابط لمواقع تضم ساحة حوار .
    آخر مرة عدل بواسطة چيهان أبو الغيط : 16-02-2009 في 11:47 PM السبب: حذف مواقع مخالفه

مواضيع مشابهه

1. الردود: 64
    اخر موضوع: 02-12-2007, 05:32 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ