انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 15 1234511 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 145

الموضوع: اسئله عن الميزوثربي فى القاهره ( تم دمج المواضيع هنا )

الردود
    77

اسئله عن الميزوثربي فى القاهره ( تم دمج المواضيع هنا )

اخي العزيزه قرات مشاركتك عن الميزوثربي عند الدكتوره نانسي عبدالسيد.معلش كنت محتاجه شويه معلومات منك عشان محتاجه اروحلها ضروري.يعني روحتلها من امته؟وكشفها كام؟ولما حقنتي كان جسمك كلو زايد ولا المنطقه الحقنتيها بس؟وكانت زيده اوي ولا مجرد ترهل؟وعنونها فين من فضلك؟اسفه على فضولي وكثره الاسأله بس اخيرا في حد جربها وبالسعر ده؟ارجو الافاده ربنا يوفقك واتمنى لك دوام الرشاقه.شكررررررا مقدما

الردود
    103
    لا يا اختى ابدا مفيش داعى للاسف انا حاسة بمشكلتك جدا لانى كنت زيك وكنت بدور على اى شىء اتعلق به انا جبت اسمها من المنتدى هنا كانت اخت اسمها ياسمينة جربت الحقن عندها وجاب نتيجة كويسة والحقيقة انا كنت سمعت كتير عن الميزو وقررت اجربها وسالت فى كل العيادات المشهورة ورحت عند مها راداميس وزوجها سمير نيروز واخدت مرة ورحت مرة تانية عند واحد اسمه ماجد زيتون نفس الحقن بتاعة مها عندة ونفس السعر ب500 جنيه وسالت كتير جدا لقيتهم غاليين جدا فلما سالت عندها عن الحقن ولقيتها ارخص رحت وشفت الحقنة قبل ما اخدها لقيتها هى هى ونفس الماركة وبما انى بطنى كانت كبيرة فالدكتورة قالت لى لو عايزة تجيبى نتيجة كويسة حقنة او اتنين مش هينفعوا معاكى لان كمية الدهن عندك كبيرة جدا فيه كورس مكثف عبارة عن 10 حقن بتاخديه مرة واحدة بيتوزع على البطن كلها وممكن تكرارة مرة اخرى بعد شهرين حسب كمية الدهن انا بالنسبة لى ما اخدتش مرة تانية لان النتيجة كانت مرضية جدا بالنسبة لى وانا كمان اخدت ريجيم علشان بقية جسمى ينزل والحمد لله نزلت العشرة كيلو الزيادة وخلاص انما الحقن مش بتنزل فى الميزان لكن بتنزل الشكل ومقاس الملابس اما بالنسبة لمكانها فهو سنتر تخسيس وتجميل فى253 شارع الحجاز اسمه سفن سيكرتس وبتروح كمان مستشفيات خيرية وبتدى فيها برضه الحقن نفس النوع

الردود
    77
    حبيبتي ربنا يخليكي ليا.مش عرفه اشكرك ازاي.بس معلش اخر طلب.تؤليلي كشفها بكام والابر كلها لغايه مخلصتيها كلفتك كام؟عشان مبيرضوش يؤلو في التلفون على الاسعار.يارب تفضلي كدا رشيقه على طول.حببتي اكيد اتعذبتي وعانيتي كتير زي ودا نتيجه تعبك وصبرك.عقبااااااااااالي

الردود
    103
    اسفة لتاخيرى عليكى يا اختى لكن انا اخدت الحقن الكورس المكثف وهو عبارة عن عشر حقن مرة واحدة وسعرها2700 جنيه بس انا ما اخدتهاش فى السنتر انا اخدتها فى مستشفى خيرى من اللى بتروح فيهم هى هى نفس الحقن بس فى المستشفي الخيرى مش بيخدوا هامش ربح كبير بس زحمة شوية والكشف فى السنتر الاربع مرات ب120 جنيه اما فى المستشفيات الخيرية ب15 جنيه للمرة واى استفسار انا تحت امرك

الردود
    77
    حببتي انتي البتتأسفيلي؟دا انا الوجعت دماغك.معلش ممكن تؤليلي اسم المستشفى الخيري؟ولحقن الي فلعياده بنفس السعر الي في المستشفى الخيري؟هحاول ادبر الفلوس وروحلها.نفسي اخدمك بأي حاجه.لو عيزه تسأليني على اي حاجه "غير التخسيس طبعا"اسأليني وحاول اجوبك اد مأدر

الردود
    103
    ههههههههه لا مش هسالك فى التخسيس لكن انا اعرف انها بتروح كذا مستشفى خيرى فى شبرا ومصر الجديدة وطبعا هناك ارخص من العيادة انا رحت لها فى مستشفى مارى جرجس الخيرى بميدان هليوبوليس اما فى شبرا فانا مش عارفة اسم المستشفى ممكن ابقى اتصل بيها واسالها لو شبرا قريبة منك وعايزة تروحى هناك

الردود
    60
    بنات لو سمحتو الحقن موجوده بسعوديه؟؟؟؟؟

الردود
    77
    حبيبتي لا انا مصر الجديده ؤريبه اوي ليا.عيزه تتصلي بيها عشاني؟ربنا يخليكي ليا انا هسأل في المستشفى على موعدها واروحلها.حبيبتي ربا يخليكي لو اختي مكنتش هتسعدني زي مانتي ساعدتيني.شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررا

الردود
    77
    حبيبتي اكيد في بالسعوديه.لاني كنت قرأت في منتدى تاني عن اخوات خدوها في المملكه والنتيجه كانت وااايد حلوه.انشاء الله حد يدلك على مكانها اوممكن تسألي المستشفى المركزي في المنطقه الانتي فيها وهما انشاء الله يدلوكي وبالتوفيق

الردود
    1,000
    موضوع مفيد جدا وحلو وانا فعلا سمعت عنها انها دكتورة كويسة اوي
    بس انا ليه سؤال هي حقن الميزثرابي دي عبارة عن حقن فعلا بتدخل في المكان
    اللي عايزين نخسسه ولا ايه انا عايزة اعرف بالتفصيل هي بتتعمل ازاي
    وممكن يا لوليتا لما تعمليها تكتبي تجربت فيها عشان نستفيد برضو
    وكمان هل ممكن اعملها وانا لسه بعمل دايت ولا لازم اخس خالص وبعدين اشوف انا عايزة اعملها فين
    معلش انا طولت عليكي

مواضيع مشابهه

1. الردود: 64
    اخر موضوع: 02-12-2007, 05:32 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ