انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 12 الأولىالأولى 123456789 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 118

الموضوع: موضوع للى زهقو وقرفو وقربو !!!!!!!!! من شكلهم<<<< زيى كده

الردود
    164
    والله يا لولا انا عجبنى الريجيم ده اوى انتى عارفه انا بابا دكتور وكان بعملى ريجيمات كتير هو مش دكتور تغذية بس استشارى وباطنة واطفال انا شفت عنده انظمة كتير زى النظام ده وبصراحة انا حاسة انو فيه عناصر كتير يعنى بيض وبروتين وجبن انا عارفه ان الريجيم الكيميائى لى اشكال كتير والواحد عايز حاجة تساعدو وتنظملو يومو واكلو فهمانى؟؟؟

وبعدين انتى بتقولى انك جربتيه ونزلتى عليه فى اسبوعين او اكتر 5 كيلو ده رائع انا عايزه حتى 7 كيلو فى الشهر يعنى فى 3 شهور 20 كيلو يااااااااااااااااااااااااااااااااااه ده انا ممكن اتجنن من السعادة

لولا حبيبتى لازم تفضلى تنورينا وتشجعينا احنا محتاجين بعض اوى يا بنات ادعولىىىىىىىىىىىىىىى

الردود
    1,000
    منمونة نسيت اقولك الاسم حلو قوي

الردود
    374
    ربنا معاكوا
    يا رب نوصل لاهدافنا

الردود
    768
    طيب يا منمونة يبقى كدة تاهت ولقيناها خدي راي بابا وانا عارفة انه رايه حيخلصك من التردد
    انا فعلا عملت الريجيم دة وكان دكتور اللي مديهولي بس انا كل مابدا فيه ماكنتش بكمل من تالت يوم وارجع اضعف قصاد الاكل لغاية ما ربنا وفقني وعملته مع مجموعة بنات هنا والحمد لله نزلنا
    وانا اذا كنت بقولك اي حاجة صدقيني دة من تجاربي مع الريجيم والتخسيس لاني عملت كل حاجة ممكن تتخيليها واكيد عمري ما حاذيكي ابدا والله على ما اقول شهيد وارجع واقولك اسالي بابا

الردود
    164
    لا يا حبيبتى انا عارفه طبعا انك عمرك محتئزينى ربنا يكرمك ويحققلك الى بتتمنيه انا سالت بابا وقالى ممكن لو حد قلقان منه يزود كوب لبن خالى الدسم او زبادى لكن غير كده الريجيم فيه عناصر غذائية كتير

اهلا بيكى يا neihad معانا وربنا يقوينا

مش كده برده يا هبة اسم الفريق حلو؟؟؟؟ تحسى معبر عن الحالة الى احنا فيها صح؟؟ الله المستعان

الردود
    768
    واكيد دة باباكي وعمره ماحيرضى بحاجة تضرك
    ودة اللي انا بقوله الدكتور الخبير بيكون بسيط ومش بيفلسف الامور ويعقدها
    وعلى فكرة الدكتور لما كتبلي الريجيم دة سالته على فيتامين قالي الريجيم مش محتاج علشان الريجيم فيه فاكهة كتير
    وطالما الحمد لله صحتك كويسة ومش بتشتكي من حاجة يبقى اتكلي على الله وابداي ربنا معاكي وافتكري ان فيه ناس بتكون اصلا تعبانة ولما بتتعب اثناء الريجيم بترمي حملها على الريجيم مع ان الغلط بيكون عندها لانها مهملة نفسها ومش بتحاول تدور على السبب الاصلي لتعبها
    عايزين الجمعة الجاية ان شاء الله نكون معاكي برضه بس بنقولك مبروك نزول الوزن

الردود
    374
    عن تجربة بجد انا بنصح بلاش ريجيم كيميائى لانى خسيت وتخنت تانى لانى بعجه كنت باكل زى المسروعة غصب عنى بسبب ان جسمى جعان ومحروم فا الريجيم الحلو هو اللى فى اكل وتنوع ويخسس مثلا فى الاسبوع 2 كيلو ويكون بعده وجبة مفتوحة فى اخر الاسبوع

الردود
    164
    يارب يارب يا لولا ادعيلى بالله عليكى ان ربنا يحققلى الى بتمناه ويجمعنى مع من احببت عاجلا غير آجل ولك مثلها ان شاء الله

الردود
    1,000
    كل دة يا منمونة ومتعرفتش بيكي

الردود
    164
    مش اى ريجيم كيميائى يا نيهاد الريجيم الى احنا بنتكلم عليه انا شايفة انه فى عناصر غذائية كتير وعموما اهم حاجة فى الريجيم ان كل واحد يعمل الى هو مرتاح فيه دى اهم حاجة وربنا يعينا ويقوينا

مواضيع مشابهه

1. ( شكلهم خايفين )
    بواسطة بنت الحزم في ركن الصوتيات والمرئيات
    الردود: 1
    اخر موضوع: 09-06-2011, 11:45 AM
  2. بلوزتين شكلهم جديد و حلوين
    بواسطة ام نور و ندي في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 17
    اخر موضوع: 16-05-2010, 06:48 AM
  3. الردود: 20
    اخر موضوع: 26-07-2008, 02:06 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ