انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 2 من 2

الموضوع: خلطات الدكتور عادل عبد العال

byebye خلطات الدكتور عادل عبد العال

بسم اللة الرحمن الرحيم اخواتى واحبائى فى اللة اعضاء النتدى الكرام انا عضوة جديدةاسمى الحقيقى هبة اما اسمى المستعار خلاص بأيت عروسة ودا لانى اخيرا بعد حب 7 سنين بأيت هبأى عروسة بعد 3 شهور اخيرا طبعا انتوا بتأولوا واحنا مالنا لكن هرد عليكوا وألكم انى بس بعرفكم بنفسى اسمعوا يا احبائى وعوا كل العايز خلطات للدكتور عادل ان شاء اللة هنزلها بس طبعا مش هأدر انزل كل الخلطات بس بحاول انزل الخلطات السمعتها واصدقائى سمعوها وان شاء اللة تكون مفيدة وتجبوها وبأذن اللة ربنا يجعلها تشفيكوا اولو اامين امين امين احب بس االكم ان فى ناس بتشكك فى علم الدكتور عادل بس بجد هو دكتور كويس جدا ومريح جدا جدا وانا لمست دا بنفسى لان اختى زوجها كان تعبان وكشف مليون مة ومفيش فايدة واخيرا اختى دعت انها تأدر تكلم الدكتور عادل وكلمتة فعلا من عجمان وهو كان فى مصر ورد عليها وطمنها وكلم زوجها وكان مرح جدا وغير متكبر ودالوا علاج والحمد للة فى تحسن كبير بفضل اللة طبعا اولا واخيرا وفضل الدكتور عادل وهى ان شاء اللة هترحلة فى مركزة فى عجمان بعد نصف شعبان لانة خلاص مسافر وانا انتهزت هذة الفرصة وحبيت اعمل عمل لخالص وجة اللة تعالى انى اوصلة بعض الطلبات من الناس المشأدرة توصلة وان شاء اللة اادر اساعد حد محتاج لمساعدة الدكتور فالعايز اى وصفة ضرورى وتكون محتاجها اوى يكتبها عشان اجمعها واختى تسألة بس يريت حاجات تكون ضرورية لان المقابلة اكيد مش مستحملة يعنى الضروريات انا هأجل كتابتى لاى وصفات عندى لحد متكتبوا الوصفات النتوا عيزنها ولو حد كتب وصفة عايزها ولاقتها عندى كنت كتباها لة هكتبها ورد عليكوا انا بس اجلت كتابة الوصفات العندى على متكتبوا طلباتكوا لانها منتورة على بس مجمعها لان دى امانة وانا اد الامانة ان شاء اللة لازم اكتب وصفة كانت على لسانة متألقوش انا الحمد للة متدينة ومبحبش الغش ومبحبش انى اتعرف بحاجة تضر الناس اللة شاهد على كل كلمة بألها وان شاء اللة اادر اساعدكوا ربنا يأدرنى انتوابس تأمروا وانا فى خدمتكم وخدمة التوصيل ليست مجانيا الرسوم هى بس الدعاء لى بالتوفيق فى حياتى الزوجية وان ربنا يهديلى خطيبى ويشفية من مرض الغيرة الشديدة اصل هو اية حالتة مستعصية ولا نافع معاة اى علاج ادعولة يمكن ربنا يستجاب واللة يخليكوا ادعوا ان ماما ربنا يشفيها ويخلهالى دى احلى حاجة فى حياتى ويارب اختى تعرف تأبل الدكتور عادل فى عجمان طبعا كلكم هتدعوا لدعوة دى بالذات لاننا كانا هنستفيد منها بأذن اللة وشكرا ومستنيا ردودكم بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اى

الردود
    53
    آخر مرة عدل بواسطة بتش : 20-09-2006 في 12:41 PM

مواضيع مشابهه

1. خلطات الدكتور عادل عبد العال
    بواسطة خلاص بأيت عروسة في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 133
    اخر موضوع: 15-03-2007, 09:36 AM
  2. عن الدكتور عادل عبد العال
    بواسطة الاميرة جنان في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 6
    اخر موضوع: 08-02-2007, 03:19 AM
  3. يا جماعه جبتلكم خلطات الدكتور عادى عبد العال
    بواسطة ROROOOO في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 16
    اخر موضوع: 17-01-2007, 04:56 PM
  4. يا جماعه جبتلكم خلطات الدكتور عادى عبد العال
    بواسطة ROROOOO في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 0
    اخر موضوع: 14-01-2007, 06:06 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ