انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 40

الموضوع: مين جرب منتجات اوريفليم oriflame؟؟؟

الردود
    76
    ياريت فعلا يا ام شهد وعلاء تقوليلي اسماء المنتجات والكود لو تكرمتي و مشكورة و يارب يباركلك في شهد وعلاء

الردود
    1,648

من عيني الاتنين ياحبيبتي .. اول مارجع البيت حاشوفلك الماركات وبكره باذن الله اجيبلك الرد

علي فكره .. انا لسه ماجبت علاء ولا شهد ( لسه عروس ) بس كاتبه اسمي كدا علشان اتفائل ان ربنا يرزقني ببنت اسميها شهد وولد اسميه علاء

ادعيلي حبيبتي ربنا يحقق احلامي واجيب شهد وعلاء .. ادعيلي ربنا يسهلي واجيب الزريه الصالحه

الردود
    76

الردود
    5
    حلو اوي الموضوع ده بجد انتوا هايلين انا كنت عايزه اسال عن شويه حجات خايفه اجيبها وتطلع وحشه
    مثلا الروج بتاع دولسي فيتا من جيورداني جولد في الكتالوج الجديد ايه رايكوا فيه لو حد جربه وايه احسن الوانه؟

الكونسيلر visionاللي هو صفحه 27 حد جربه؟

والجلوس بتاع جيورداني برضه اللي صفحه 43 درجه peach dream ده ايه اخباره وكريمات الايدي اللي نازله الشهر ده حلوه ولاايه

انابقي جربت مجموعه العنايه بالقدمين كلها جميله والكريم الملطف جميل اوي كمان عليه عرض الشهر ده الحقوا بقي

والروج اللي اسمه باور شاين جميييييييييييييييل لمعته وناعم اوي وريحته حلوه اوي وجبت برضه برفان ديفين الاحمر حلو اوي وعندي كريم مرطب بالصبار حلو برضه

كنت عايزه اخد رايكم في الايفين اوتeven out ده ليه تاثير كويس وممكن استخدمه كصن بلوك ولالا ولو حد جرب صن بلوك من اوريفليم يقول اسمه؟

انارغيت كتير معلش

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    انا عن نفسى عضوة فبها ومنتجاتها حلوة ونظيفة واللة وانا جربت نص الكتالوج تقريبا
    بس انصحكوا هاتو الغالى منها لانة افضل من الرخيص فيها
    ومش معنى كدة ان الرخيص وحش لالا
    بس الغالى طبعا حلو فهمتوا
    اروع حاجة خالص وعجبانى ومجننانى وبمووووووووووت فيها الفوم المنظف للبشرة المركبة روعة وحياة ربنا
    والكريم المضىء من جيوردانى تحفة
    وكريم اساس جيوردانى حلو جدا
    واى حاجة من جيوردانى تحفة
    ولسة لسة هاكملكوا كمان شوية يا قمرات

الردود
    582
    بصوا ياقمرات انا جربت حاجات كتير قوي من اورفيليم كريم تندر كير حلو قوي كريم النهار والليل بتاع البشرة ا المركبة كريم العين - كرات اللؤلؤ حدث ولا حرج روعة الدرجتين احلى من بعض -
    الروج الأكثف حلو قوي - روج باور شاين - الأي لينر صغير بس حلو- الجلوس بتاع فيجين حلو قوي - اقلام الكحل برده حلوة -ماسكرا فيجين حلوة وبصراحة فيه منتجات كتير قوي قوي وكلها حلوة ولو افتكرت حاجات تانية حقولكم عليها بس هو مش سعر على الفاضي ده سعر وجودة وعن تجربة والله

الردود
    99
    طب يا بنات بالنسبة لكريم اساس جوردانى الجديد الى نازل فى عروض شهر 4 حد جربوا اصل انا مش عارفه هو نازل لسن معين ولا عادى لانوا كتوب لبشرة شبابيه وخطوط الرفيعه
    انا عمرى 22 ومحتارة وبشرتى دهنيه ولو حد جرب كريم اساس تانى من اوريفليم يقولى عليه

الردود
    8
    انا كمان مشتركه فى اورفلام وشايفه انك لازم تعرفى نوع بشريت قبل ما تجزفى اي شور جيل فى اورفلام جميل بس الكريم يكون دوف الوردي مع كريم الورد هيعمل شغل حلو اوي انا ممكن انزل الكتالوج(ابرومشن) على المقع هنا لو تحبه لو عسزين اى استشاره انا موجوده ده لاني عضوه من حوالى11 سنه وعندي كود هناك ممكن اطلبلوك منه وابعتهولكم ومش هزار e-mailبتاعى fawzyhema@hotmail.comوالي عايز يعمل عضويه لنافسه مجانا برده يبعاتي وانا هعملهالو وبدون مقابل كلام مش هزار يا بانت

الردود
    8
    اه انا من الفاهره واسمي هتعرفيه لما اتشرف بيكم على لايمال بايييييييييييييي

الردود
    100
    تعقيب كتبت بواسطة noty عرض الرد
    انا كمان مشتركه فى اورفلام وشايفه انك لازم تعرفى نوع بشريت قبل ما تجزفى اي شور جيل فى اورفلام جميل بس الكريم يكون دوف الوردي مع كريم الورد هيعمل شغل حلو اوي انا ممكن انزل الكتالوج(ابرومشن) على المقع هنا لو تحبه لو عسزين اى استشاره انا موجوده ده لاني عضوه من حوالى11 سنه وعندي كود هناك ممكن اطلبلوك منه وابعتهولكم ومش هزار e-mailبتاعى fawzyhema@hotmail.comوالي عايز يعمل عضويه لنافسه مجانا برده يبعاتي وانا هعملهالو وبدون مقابل كلام مش هزار يا بانت
    ممكن يا حبيبتى الاشتراك بيبقى ازاى وبجيب الكاتلوج منين لو اشتركت واشتري منه ازاى وهل لو اشتركت لازم كل شهر اشترى حاجه وكل حاجه يعنى اصل انا دايما بشتري من المحلات وعمري مفكرت اشترك بس من كتر شكركم فيها بفكر اشترك بس عايزه حد يشجعنى واعرف كل حاجه عن الاشتراك وشكرا ليكى

مواضيع مشابهه

1. تجاربكم مع منتجات اوريفليم..................
    بواسطة سلسبيل المصريه في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 18
    اخر موضوع: 04-10-2009, 08:34 PM
  2. اوريفليم oriflame اوريفليم ومهرجان التسوق الحقوووه
    بواسطة hassnaag في ركن التجارة والتسوق
    الردود: 77
    اخر موضوع: 21-04-2009, 01:05 AM
  3. اوريفليم و تخفيضات لم يسبق لها مثيل (12)oriflame
    بواسطة hassnaag في ركن التجارة والتسوق
    الردود: 107
    اخر موضوع: 31-12-2007, 01:21 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ