انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 10 من 10

الموضوع: دكتورة جلدية فى مصر / القاهرة

الردود
    111

دكتورة جلدية فى مصر / القاهرة

السلام عليكم و رحمة الله

بنات المنتدى المصريين ، لو حد يعرف دكتورة جلدية كويسة أو دكتور ، عايزها تعرفلى نوعية بشرتى و إيه المناسب ليها من كريمات و ماسكات و كده ؟؟

ياريت تكون عيادتها داخل القاهرة

أتمنى أجد من ينصحنى

شكرا أخواتى فى الله

ولي معكم ميعاد's صورة
    ولي معكم ميعاد غير متواجد زهرة لا تنسى "مجموعـة العطـاء في ركن الجمال"
    الردود
    7,702
    ان شاء الله بنات القاهره يفيدوكي

الحمدلله أكرمنتي..فلك الحمد والشكر ياكريم

الردود
    744
    السلام عليكم
    أنا كنت بتعالج عند دكتورة جلدية بس والله العظيم تحفة يكفي أنها علاجتلي أكبر عقدة في حياتي وهى حب الشباب هى أسمها دكتورة سنية السعيد بتروح مستشفى جراحات اليوم الواحد في مدينة نصر وبتروح مستشفى المهدى الأسلامي في عين شمس بس أنا مش عارفة هى قريبة منك ولا لا بس لو حابة هديكي رقم مستشفى المهدى لأني كنت بروح هناك وأي سؤال أنا تحت أمرك

الردود
    111
    تعقيب كتبت بواسطة amanas_88 عرض الرد
    السلام عليكم
    أنا كنت بتعالج عند دكتورة جلدية بس والله العظيم تحفة يكفي أنها علاجتلي أكبر عقدة في حياتي وهى حب الشباب هى أسمها دكتورة سنية السعيد بتروح مستشفى جراحات اليوم الواحد في مدينة نصر وبتروح مستشفى المهدى الأسلامي في عين شمس بس أنا مش عارفة هى قريبة منك ولا لا بس لو حابة هديكي رقم مستشفى المهدى لأني كنت بروح هناك وأي سؤال أنا تحت أمرك
    جزاكى الله خيرا يا amanas
    مسمعتش قبل كده عن مستشفى المهدى ، بس عين شمس قريبة منى عادى لو الدكتورة بتروح مستشفى عين شمس التخصصى اللى هى تبع جامعة عين شمس يبقى هايل جدا ، عشان كده أقرب لى ..

على العموم إدينى رقم مستشفى المهدى الإسلامى
    ربنا يحفظك

الردود
    412
    حبيبتى انا بلاقى هنا فى المعادى لافتاات الدكتوره كامله لهيطه ودى جلديه وبتعمل كل ما يخص البشره من حقن وغيره وكمان ازاله الشعر باليزر
    وانا عرفتها بصراحه عن طريف برنامج فى التليفزيون دا اللى لفت نظرى ليها وكان برنامج خاص بالمرءاه وكان بتيجى كل حلقه
    وفى دكتور اسمه عبد العزيز الرفاعى بردوا ممتاز وشوفته بردوا والله بحلقه فى برنامج وبردوا كويس وهما هنا فى المعادى
    شكرا صديقتى وتقبلى مرورى وبالشفاء
    مرمر

الردود
    744
    السلام عليكم
    بصي يا جميل مستشفي المهدي ديه مش عين شمس التخصصي ولكن في عين شمس اللي في أتجاه طريق المرج لو تعرفيعها لو أنتي بتركبي المترو في محطة أسمها عين شمس وعزبة النخل صح بصي أنتي تنزلي محطة عزبة النخل طبعا مشهورة والكل عارفها وتروحي العنوان ده 35 ش عين شمس أمام مدرسة القدسي وده التليفون 24911043 وده رقم تاني للمستشفى 24909307 وأسم الدكتورة سنية السعيد بتيجي يومين في الأسبوع الأحد والخميس الساعة 8 مساءا وقبل ما تروحي برضه أتأكدي الكشف ب7 جنيه بس لأنها مستشفى إسلامي بس الدكتورة والله العظيم هايلة بمعني الكلمة والله العظيم أنا ما ليش علاقة بيها لكن أنا كنت بعاني من حب شباب فظيع وأدتني علاج لمدة سنة وعملتلي تقشير كميائي بعد ما دوخت على جميع الدكاترة ويأست من أن وجهي يرجع لحالته تاني أتمنى أكون أفدتك ويا ريت تبقى طمنيني وقوليلي أخبارك ولو عندك أي مشاكل جلدية أو بخصوص شعرك هتلاقي الحل عندها بس أهم حاجة المتابعة والنظام وعدم إهمال العلاج لأن علاج الجلدية بيأخد وقت

الردود
    19
    انا كمان عايزه اقولك الدكتوره سنيه كويسة جدا بس فى دكتورة تانيةفى مستشفى الاقباط بالزيتون اسمها صفاء شفيق وهى اخصائيه جلدية بمستشفى الحوض المرصود واتمنى اكون فيدتك

الردود
    111
    متشكرة جدا يا بنات مصر الحلوين ، ربنا يرزقكوا الذرية الصالحة

الردود
    90
    تعقيب كتبت بواسطة amerakamal عرض الرد
    حبيبتى انا بلاقى هنا فى المعادى لافتاات الدكتوره كامله لهيطه ودى جلديه وبتعمل كل ما يخص البشره من حقن وغيره وكمان ازاله الشعر باليزر
    وانا عرفتها بصراحه عن طريف برنامج فى التليفزيون دا اللى لفت نظرى ليها وكان برنامج خاص بالمرءاه وكان بتيجى كل حلقه
    وفى دكتور اسمه عبد العزيز الرفاعى بردوا ممتاز وشوفته بردوا والله بحلقه فى برنامج وبردوا كويس وهما هنا فى المعادى
    شكرا صديقتى وتقبلى مرورى وبالشفاء
    مرمر
    اختي ممكن ارقام التليفونات والعنوان؟

الردود
    46
    نفس السؤال

مواضيع مشابهه

1. بنات الرياض افضل دكتورة جلدية
    بواسطة سوسو4 في ساعدوني
    الردود: 13
    اخر موضوع: 14-12-2011, 09:08 AM
  2. الردود: 5
    اخر موضوع: 13-10-2011, 08:45 PM
  3. دلونــــــــــي على دكتورة جلدية في المدينة...ضروري
    بواسطة أنسي بربي في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 3
    اخر موضوع: 28-09-2011, 07:01 PM
  4. ساعدوني يابنات مصر .. عايزة دكتورة جلدية وخبيرة ليزر ..
    بواسطة ملكة الأبتسامة في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 4
    اخر موضوع: 19-05-2008, 04:48 PM
  5. بنات الرياض افضل دكتورة جلدية
    بواسطة سوسو4 في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 0
    اخر موضوع: 03-06-2005, 07:46 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ