انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 34 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 331

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السابع)

الردود
    518
    كنت عايزة اسألك عن غسول شجرة الشاى من اورفليم وهل هناك مجموعة من شجرة الشاى
    وعايزة اسألك عن رأيك فيها وفوائده وتصلح لاى بشرة

الردود
    340
    الله يسعدك بغيت اهدي زوجة اخو زوجي هدية بمناسبة الزواج قريبا
    ابغ افضل عطر يناسب عروسة واسمة وسعره وصورة الله يخليكي

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة toty_lovey عرض الرد
    بصى حبيبتى هاقولك حاجة حاجة على مهلنا ماشى\\\\
    Lancome:ABSOLUeدى عبارة عن مجموعة فى لانكوم للعناية بالبشرة وعلاجها والتجاعيد وبها مستحضرات كتير من كريمات نهار وليل وسيرم واساسات ميكب وعلاجات للبشرة\\زى دة كريم ليل منها\\\ ودى اقل مستحضر فيها ب450ج تقريبا
    \Lancome Absolue Nuit Premium Bx Advanced Night Recovery Treatment

Lancome:GLAM shine ودة اسمى جيوسى تيوبس تشاين من لانكوم جلوس بة لمعة وهو حلو جدا والوانة روعة وب140ج

Lancome:BLANC EXPERTودى مجموعة ايضا فى لانكوم بها مستحضرات كتير وهى لتفتيح البشرة واشراقها والبقع وبه بودر للميكب واساس وبها غسول للتفتيح وكريمات للنهار والليل والهالات والعين ودة ميلك منظف من ضمن المجموعة للبشرة العادية والجافة لتفتيحها وازالة الشوائب بها بلطف وهو ب400ج\\\Lancome Blanc Expert NeuroWhite Advanced Clarifying Hydrating Milk

Lancome:GEL CLARTE.ودة جل غسول للبشرة ينظفها بعمق شديد ويتركها منعشة وفى منة اتنين واحد للبشرة الدهنية وواحد للعادية وهو للدهنية ب280ج والعادية ب240ج

Lancome:FOUNDATION.اما فاوندشن لانكوم فدة كتييييير جدا وانواع لكل البشرات واسعا كل واحد مختلفة عن التانى وفى منة للدهنية وفى اساس للبشرة الجافة وفى للعادية وفى لكل الانواع ودة مثلا اساس من ضمن اساسات لانكوم\\\Color Ideal Illuminateur وهو لكل انواع البشرة وهو ب340ج

هكملك الباقى ياقمر فى الرد التالى
    Avene:EMULSION]دى ياقمر ماركة بها كريمات وغسولات كاى ماركة ايطالية او فرنسية وهى كويسة جدا واسعارها زى لوريال ونيفيا وبها واقى شمس حلو جدا

LOREAL:REVITA LIFT. ودى مجموعة من ماركة لوريال للبشرة لسن فوق ال30 سنة للنضارة وبداية الخطوط والتجاعيد وبها كريمات ليل ونهار وعناية وعين زى دة كريم نهار منها واسعارها فوق ال100ج غالبا وفى 90ج وفى 150ج
    Loreal Advanced RevitaLift Face & Neck Day Cream

LOREAL:WHITE PERFECTدى مجموعة ايضا فى لوريال للتفتيح والبقع بالبشرة وبها كريمات ليل مفتحة ونهار ايضا زى دة للنهار\\\ واسعرها من 100ج تبدا

LOREAL:PURE ZONEدى ايضا مجموعة عناية بالبشرة وخصوصا الدهنية والمركبة فى لوريال وهو عبارة عن غسول واسكراب وتونيك وكريم للمسامات الوسعة ولدهون والتحكم بها ودة الغسول الاسكراب منها\\\
    LOREAL:MASCARA+LIPSTICK.ودول يعنى ماسكرا من لوريال وليب ستيك يعنى قلم روج منها ايضا وهما انواع كتير من الروج فى لوريال والماسكرا يوجد منها انواع ايضا فيها
    دة مثلا ليب ستيك من انواعها اسمةLoreal HIP Intensely Moisturizing Lipcolor وهو مرطب ايضا للشفايف ودرجاتة حلوة جدا

ودى من انواع الماسكرا منها\\\Loreal Waterproof Voluminous Mascara
    مكثفة جدا للرموش وضد الماء
    </B>
    هاكملك الباقى فى الرد الاخر ياجمييييييل
    </B>

الردود
    90
    معلش يا توتى ممكن تقوللى احسن سيرم ماركتة اة انتى كنتى قولتلى ميتا فيتا وكاريتية وكريستاس كنت عاوزة اعرف احسنهم وسعرة كام وانا سالت امينة على المكان قالتلى فى شبرا صيدلية الغزبى و اركزيا مول ياريت حد يشرحلى المكان بالتفصيل

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    LOREALOUBLE LIFTING.دى مجموعة بلوريال اسمها L'Oreal Revitalift Double Lifting
    وهى ضد التجاعيد وتشد البشرة وفى منها كريمات للبشرة نهر وليل ولشد العين والرقبة ودة للعين منها\\\

LOREAL:CONTOUR.دى مجموعة بها كحل وايلينر من لوريال زى دة الكحل

LOREAL:MASCARAطبعا انا قولتلك حبيبتى على الماسكرا
    LOREAL:LIPSTICK.ودة الليب ستيك قولتهولك
    الباقىىىىىىىىى مرة اخرى ياحبيبة قلبى

الردود
    90
    ممكن تردى على ياتوتى

الردود
    689
    توتيييييييييييييييي
    اخبارك يا حبيبتي
    انا حدخل في الموضوع على طول
    انا عندي صاحبتي هي من القاهرة عندها 25 سنة و محجبة و نفسهااااااااااااااااااااااااا موت شعرها يطول
    و شعرها نوعه عادي ليها كم سنة و شعرها بيوقف عند كتفها و الله بتحاول فيه و تسيبو مش بيطول ابدا ابدا
    هي بستخدم شامبو بانتين و ساعات سباركل
    انا نصحتها تستخدم لوريال بس هي قالت هتجيبوا و تجربوا
    ياريت تشوفيلنا حل في الشعر الي مش راضي يطول دا بليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييز
    و هي مش بتصبغ شعرها على طول و لا حاجة
    بلييييييييييييييز بجد نفسها يطول و هي سمعت عن زيت اسمه كامينو موتو صيني باين و لا ياباني
    و يطووووول الشعر جدااااااااااااااااااااا ب 250 جنيه دهبي و فضي الدهبي بيطول الشعر و الفضي بيقويه
    مش عارفة الكلام دا بقى ايه
    بس احنا عاوزين حللللللللللللللللللللللل معليش بقى زودناها
    وربنا يتمملك بخييير والف مبروك على الفرح يا قمر

الردود
    57
    توتى معلش سؤال بس للخبرة طبعا فى ماركات كتير عارفينها وفى حاجات مش عليها خلاف زى ايست لاودر ولانكوم وديور وفي حاجات عادية زى ال هقولك عليهم ممكن من ترتيبيلى الماركات دى من حيث البودر والفاونديشن بتاعها من الاحلى قوى الى ال اقل منه
    (بوبا _ بورجوا _ ريميل _ ماكس فاكتور _ نيفيا _ريفلون _سبيل ) وميرسى ليكى قوى وانا بشرتى دهنية

الردود
    664
    حبيبتى موضوعك رائع

وانا بقى خيبه خالص فى الحاجات دى

حتى الان لا اعرف كيف اختار الروج المناسب لى

دائما احاول البحث عن الوان عجبانى بس لا اعرف اشتريها

واتخدع عند الشراء واظن انه هو اللون اللى ابحث عنه فممكن الوان الروج التى تناسب البشره القمحيه

وكمان فيه مشكله انا جسمى ابيض بس بشرتى قمحيه من الشمس قبل لبس النقاب وكمان فيه بقع نتيجة حب الشباب

وده مخلى وجهى مبقع ومش عجبنى خاااااااااااااااااااااالص اعمل ايه

الردود
    195
    السلام عليكم عارفة أنا سألت الأخوات أمس سؤال ما أحد رد كويس أني وجدت موضوعك هذا حتي أسألك أنت بس أريد رد سريع ممكن أعرف ألوان الموضة لهذا الصيف من أي شادو والروج أنابشرتي جافة ما هوأحسن كريم ولون بشرتي فاتحة ولكن ليست بيضاء ومعلش أنا زهقت من كثرة كلامي ما هو الكونسلر والبلاشر أصل أنا ضعيفة في موضوع المكياج وشكرا

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء العاشر)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 241
    اخر موضوع: 22-04-2009, 08:00 PM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء التاسع)
    الردود: 192
    اخر موضوع: 12-10-2008, 12:12 AM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء الثامن)
    الردود: 229
    اخر موضوع: 22-08-2008, 03:17 AM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)
    الردود: 291
    اخر موضوع: 18-06-2008, 08:52 AM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء الخامس)
    الردود: 225
    اخر موضوع: 02-06-2008, 08:43 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ