انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 4 من 4

الموضوع: شعرك بيقع؟جربتى كل حاجة و مفيش فايدة؟ أنا لقيت الحل و طبيعى 100%

الردود
    62

شعرك بيقع؟جربتى كل حاجة و مفيش فايدة؟ أنا لقيت الحل و طبيعى 100%

السلام عليكم

من زمان و أنا و صحبتى الأنتيم شعرنا بقى بيقع بشكل رهييييييييب و لما كشفنا عرفنا إنه حالة نفسية هى استسلمت الحقيقة بس انا لاء مشيت على حبوب و بخاخة كدة الدكتورة كتبتهالى بس لما وقفت الاستخدام رجع شعرى يقع تانى.المهم انا قلت الحل إنى أدور على منتجات أجنبية عشان بتجيب من الاخر بس بشرط تكون كلها اعشاب و مواد طبيعية لانى بخاف من الحاجات الكيميائية عشان بتصلح حاجة و تبوظ جمبها ميييييييييت حاجة و فعلا بعد بحث طويييييييييييل لقيت موقع و كومنتات الأجانب على منتج اسمه البايوتين بيشكروا فيه جدااااااااااااااااا و انتوا عارفين الاجانب مبتهزرش و بالبلدى كدة بيقولوا للأعور إنت أعور ف عينه.لقيت الناس مبسوطة بيه جدا المهم كانت تانى مشكلة الشحن لانه امريكى اتصلت بيهم و الحمد لله طلع ليهم توكيل ف مصر.كلمت الموقع المصرى اللى واخد التوكيل واشتريته و بقالى تلات شهور بستخدمه و مش عايزة اقولكوا شعرى رجع احلى من الاول بكتيييييييييييييير و تقيل زى ما كنت بحلم.بجد نصيحتى لاى عروسة و لاى وحدة نفسها شعرها يرجع تقيل و طويل انها تجرب البايوتين دا .لو عايزين تستفسروا عشان مش هقدر تحط لينك الموقع دا رقم التليفون بتاع الشركة هنا ف مصر و على فكرة محترمين جدا و قالولى بتستخدمى المنتج لو مجابش نتيجة بتستردى فلوسك تانى و دا اللى شجعنى بصراحة كمان.هههههههههه بس مش هخبى عليكوا انا اصلن كنت وثقة لان اى حاجة مستوردة بتبقى تحفة.

ملحوظة:مش هقدر احط لينكات و لا تليفونات اللى عنده اى استفسار يكلمنى على الخاص

الردود
    2,176
    بنلقي عند الصيدليات وصالونات التجميل

البايوتين

كتيييير شكروا بس انا ماستخدمتوش

الردود
    2,176
    ان شاء الله نفسي اجربوا

لان شعري خفيف صاير

الردود
    409
    إن شالله منجرب مشكورة

مواضيع مشابهه

1. هو مفيش فايدة ...هو ربنا مش هيقبلنى!!
    بواسطة خروج من القمقم في روضة السعداء
    الردود: 2
    اخر موضوع: 29-12-2011, 11:25 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ