انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 17

الموضوع: فساتين سواريه ايجار مصر!!!!!!!!

الردود
    574

فساتين سواريه ايجار مصر!!!!!!!!

عايزه اماكن تاجير فساتييين سواريه محجبات فى القاهره بس يكون عندهم محجبااااااااااااااات لانى دورت كل محل يقولى اللى موجود مش محجبات وانا البسله بادى ياريت تدلونى بسرررعه

الردود
    574
    ولالالالالالالالالالالالالالالالالا رد

asas22's صورة
    asas22 غير متواجد زهرة لا تنسى "مجموعة العطاء في ركن الجمال والاناقه "
    الردود
    1,911
    للرفع

~✿~ Flying between the THREE HEARTS of mylife ~✿~
    الردود
    23,929
    أتمنى الأخوات يفيدوك

الردود
    4
    اهلا حبيبتى هتلاقى اماكن كويسه زى مثلا جواهر اللى فى عمار بن ياسر والدفراوى مول فى حى النعام وفى روكسى فى شارع بطرس غالى ان شاء الله تلاقى حاجات حلوه تعجبك

الردود
    605
    حبيبتى ........ مش هتلاقى كتير محجبات كلهم سوارية عادى وانتى تلبسى بودى

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    للاسف سواريه محجبات مش هتلاقي الا اذا كان اعلانات في الجرايد او اعلانات خاصه يعنى ناس عندها فساتين بتاجرها غير كده مش هتلاقي في المحلات اذواق عدله خااااااالص
    كل اللى هتلاقيه فساتين عريانه وانت تتصرفي من تحتها بقى ببدى اللى بيقولوا عليه ده بس للاسف شكله بيبقى وحش اوووووووى كانك لابسه قميص نوم على بدي وخارجه بيه

ده بالنسبه للايجار
    لكن بالنسبه للشرا يا تلفي كويس على حاجات حلوة لان معظمها بيكون بدل او حاجات كده
    او انك تفصلي طبعا وده الاحسن
    وعامه لو انت مشتركه بالفيس بووك هتلاقي ناس كتير عاملين جروبس لتاجير الفساتين السواريه عامه

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    9
    انا اعرف اتليه فيه فساتين محجبات فأنا وبنات العيله وصحباتي وكلنا يعني من الاخر بنتعامل مع الاتليه ده لانه فساتينه تحفففه وفيه فساتين للمحجبات وفي فساتين عاديه انتي تلبسيلها بدي لانه منطقة الجيزه دي مليانه محلات فيها بديهات بكل الاشكال والالوان بس انتي هتلاقي مجموعه حلوه اوي هناك

وعلى العموم ياقمر الاتليه في* الجيزة في شارع المحطة* في البحر الاعظم

وبجدد هاتلاقي فساتين سواريه وزفاف وخطوبة عندهم متميزة اوي بس ماتتخضيش لأن شكل الاتيليه من برة مش اوي يعني بس عنده مجموعة حلوةاوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ))

[center]يعني انتي لو سألتي على الجيزه بالتحديدعلى(( شارع المحطه)) مية واحد هيدلك عليها لانه كل الناس تعرف الشارع ده لانه معروف هناك في الجيزه // ولما هتدخلي الشارع ده هتلاقي سوبرماركت كدا صغير اسمه (( الجابري )) وجنبه جامع و فرن والاتليه بأ في وشهم وهتلاقي الاتليه فوق مغسله مكتوبعلى الأتليه (( احدث فساتين الزفاف والخطوبه والسواريهات )) يعني وانتي رايحه هتروحي (( الجيزه شارع المحطه )) ,, وهما فاتحين طول الاسبوع ماعدايوم الجمعه,,وان شاءلله تلاقي هناك انتي كمان حاجه تعجبك ولو جربتي تروحي مره هتتعاملي معاهم بعد كدا زي ماعملنا انا وكل البنات ومن بعدها تدعيلي دعوه حلوه // وربنا يسهلك ان شاءلله ياعسل

بيـــــــــ فىـــــــتى الصوغــــــــــنن
    الردود
    2,074
    تعقيب كتبت بواسطة menoooo11 عرض الرد
    انا اعرف اتليه فيه فساتين محجبات فأنا وبنات العيله وصحباتي وكلنا يعني من الاخر بنتعامل مع الاتليه ده لانه فساتينه تحفففه وفيه فساتين للمحجبات وفي فساتين عاديه انتي تلبسيلها بدي لانه منطقة الجيزه دي مليانه محلات فيها بديهات بكل الاشكال والالوان بس انتي هتلاقي مجموعه حلوه اوي هناك

وعلى العموم ياقمر الاتليه في* الجيزة في شارع المحطة* في البحر الاعظم

وبجدد هاتلاقي فساتين سواريه وزفاف وخطوبة عندهم متميزة اوي بس ماتتخضيش لأن شكل الاتيليه من برة مش اوي يعني بس عنده مجموعة حلوةاوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ))

[center]يعني انتي لو سألتي على الجيزه بالتحديدعلى(( شارع المحطه)) مية واحد هيدلك عليها لانه كل الناس تعرف الشارع ده لانه معروف هناك في الجيزه // ولما هتدخلي الشارع ده هتلاقي سوبرماركت كدا صغير اسمه (( الجابري )) وجنبه جامع و فرن والاتليه بأ في وشهم وهتلاقي الاتليه فوق مغسله مكتوبعلى الأتليه (( احدث فساتين الزفاف والخطوبه والسواريهات )) يعني وانتي رايحه هتروحي (( الجيزه شارع المحطه )) ,, وهما فاتحين طول الاسبوع ماعدايوم الجمعه,,وان شاءلله تلاقي هناك انتي كمان حاجه تعجبك ولو جربتي تروحي مره هتتعاملي معاهم بعد كدا زي ماعملنا انا وكل البنات ومن بعدها تدعيلي دعوه حلوه // وربنا يسهلك ان شاءلله ياعسل
    ازيك يا منووو عاملة ايه
    انا دايخة اليومين دول والله على فساتين سهرة محجبات ومش لائية لان فعلا معظم الفساتين عريانة وتحتها بدى ودا شكله بيبئى بيئة ومش شيك وقولت اذهب للتفصيل مع انى مش بحب التفصيل ولا عمرى جربتو بس بردو مش لائية حد كويس وخصوصا بتوع الفيس بوك كل ما ائئول هروح لحد الائى واحدة تشتم عليه وتئول بوزتلى القماش والفستان فتراجعت بصراحة ولو لائيت حد يكون كويس بتكون اسعاره نار
    فخلاص زهئت
    بس لو انتى متاكدة ان الاتيليه دا كويس مش مشكلة ادبله المشوار المهم يكون بفايدة
    بس عايزة اسالك هو بياجر ولا بيفصل ولا بيبيع
    واخبار اسعاره ايه
    يعنى ادينى خبرتك فى التعامل معاه عشان اروح على نور
    ولو عندك فستان ليه اكووووووون شااااااااكرة جدا ليكة لو حطيتى صورة ليه
    مستنياكى جداااااااا

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    عبير لو انت عاوزة اتيليهات تفصيل انا اعرف بس هما غاليين شويه
    يعنى ممكن اعرف اد ايه ممكن تدفعى اجره تفصيل بس
    انا اعرف واحده في العجوزة ممتازة بس بتاخد من 600 وطالع على حسب موديل الفستن وانت تجيبي القماش

واعرف واحده تانيه في ارض الجولف برده اسعارها في رينجات كده 600 و 700 وطالع بس والله ماشاء الله على ايدهم تتلف في حرير وبيطلعوا الموديل زى اللي بتشوفيهم على النت والمجلات بالظبط

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

مواضيع مشابهه

1. الردود: 1
    اخر موضوع: 29-03-2010, 09:13 AM
  2. الردود: 25
    اخر موضوع: 29-07-2007, 09:02 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ