انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 4 من 4

الموضوع: مين حملت بتوئم بعد قيصريتين من الكلوميد

الردود
    95

L33 مين حملت بتوئم بعد قيصريتين من الكلوميد

انا معنديش ورثة التوئم ومفيش حاجة بعيد عن ربنا هو غلط لو حملت بتوئم وانا ولدة مرتين قيصري وكل ولادة فرق سنتين واخر ولادة كانت من سنتين وشهرين غلط علية لو نفسي في توئم او اخزت علاج بعد اردة الله علشان فرصة الحمل بتوئم انا جربت كلوميد وعملي كيس وظيفي والحمد الله نزل بعد تعب شهرين وكل اللي جمعتو من منتديات قالو في الكلوميد حبتين في اليوم وفي قال اناناس كمبوت مع بردقوش وفي قال كلوميد مع اناناس انتو رئيكو اية هل اجرب الكلوميد تاني حباية وحدة في اليوم بس مش عرفة ابدا من اليوم الكام انا الشهر اللي كنت مخدا في كانت حبة صبح وحبة بليل في اليوم دلوقتي اعمل اية ولا اكل اناناس مع بردقوش بس انا الحمد الله حملت قبل كدا بدون منشط ياريت حد يجوبني ادعولي احمل بتوئم بنت ولد كملين الخلقة والخلق الشهر الجاي وادعوا لاختي سيدة ربنا يشفها من مرض تليف الرئقة وامي تعمل عمرة او حج بقول ادعو من قلبكم انا شيفة كل وحدة دلوقتي بتعمل اية

الردود
    8
    ربنا يكرمك بما تتمنيه ويشفى اختك وبنتى وجميع مرضى المسلمين ويكرم والدتك بالحج وكل مسلم مشتاق بصى ياحبيبتي انا الشهر ده اخذت كلوميد ومستنيه اعمل التحليل بعد 10ايام واخدته لان اخت زوجى اخدته وربنا اكرمها بتوأم اولاد ادعيلى بظهر الغيب ان احمل بتوأم اولاد تامين الخلقه بلا زياده ولا نقصان ويكونوا زخرا للاسلام وحملة قران ومن علماء الاسلام

الردود
    512
    اختي الكلوميد لابد متابعة مع طبيبة لانه البويضات تكبر وإذا ما نزلت تسير تكيس مبايض يعني لازم إبرة تفجيرية عشان تنزل البويضة فأما ان تلقح او تنزل دورة ما أبغى اخوفك بس لما كنت أتابع تبويض كان هذا كلام اكثر من دكتورة
    والله يرزقك بالتوأم السليم المعافى يا رب ويرزق أمك الحج عاجلا غير اجل

الردود
    8
    انا نسيت اقول لك انا اخدت حقنه تفجيريه ويمكن ذكرت كل حاجه فى موضوعى ادعيلى بتوأم اولاد تامين الخلقة واول ما اعمل التحليل هقول لك بس انا بحس باعراض غريبه ذى النهت والجوع والوخز فى اسفل البطن والم فى الظهر

مواضيع مشابهه

1. حبة البركة والحمل الطبيعي ياريت ادعولي بتوئم
    بواسطة رضوي رضوي في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 12
    اخر موضوع: 01-10-2012, 06:06 PM
  2. مين استخدمت الكلوميد وحملت بتوئم
    بواسطة مشعلله في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 46
    اخر موضوع: 13-01-2010, 07:30 AM
  3. ساعدوني... (وخاصة من رزقت بتوئم)
    بواسطة الأم في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 16
    اخر موضوع: 08-07-2009, 10:22 PM
  4. هرمون الحمل بتوئم او بواحد
    بواسطة مريدا في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 28-04-2008, 09:07 PM
  5. قيصريتين والثالث ......!!!!!!!!!!!! أفيدوني
    بواسطة العذبيه في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 20
    اخر موضوع: 04-06-2007, 07:42 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ