انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 14

الموضوع: محاوله لانجاب توأم اولاد

الردود
    8

L33 محاوله لانجاب توأم اولاد

السلام عليكم ازيكم انا عضوة جديده بس حبيت اقولكم موضوعي واطلب منكم الدعاء لي بالحمل بتوأم اولاد تامين الخلقة (اذا طلبتم فاطلبوا الفردوس الاعلى )وتدعي لبنتى بالشفاء العاجل امين انا الشهر ده قرات علي برنامج تبعه بعض الناس لزيادة فرص الحمل بولد من اغذية بها صوديوم وبوتاسيوم وتحديد ايام التبويض واستخدام غسول قلوي مع كل ده اخذت كلوميد وابرة تفجيريه ادعولى بالحمل بتوأم اولاد تامين الخلقه بلا زياده ولا نقصان يكونوا زخرا للاسلام وحملة قران ومن علماء الاسلام

MUM's صورة
    MUM غير متواجد مشرفة ركن الأمومة والطفولة وركن الاحتياجات الخاصة
    الردود
    22,059
    التكريم
    • (القاب)
      • دانة الحوار
      • متميزة الأطباق الرئيسية
      • ذوق مميز
      • المحققة البارعة في مسابقة التصوير
      • معطاءة ركن الصحة والتغذية
      • نجمة الإخاء
      • محررة في مجلة الامل
      • الأم المثالية
      • نجمة معطاءة
      • الذوق الراقي
      • بصمة تعاون
      • أميرة الاحسان
      • لمسة مبدعة
      • مصممة بارعة
      • بصمة مبدعة
      • فراشة الحلم والأناة
    (أوسمة)
    الله يرزقك ما تتمنين اختي
    وزي ما لتي اهم شي الصحة والسلامة انتي والبيبيهات والخلقة التامة
    تميزي بإطلالتكِ وبيتكِ ومطبخكِ
    تميزي بتربية أطفالكِ
    كوني مميزة

الردود
    8
    شكرا على مرورك اتمنى من باقى العضوات الدعاء لى ولما احلل هخبركم ان شاء الله

الردود
    95
    انا زيك بظبط عيزة احمل في توئم ولدة قيصريتين ونفسي في توئم اخزت كلوميد بدون ابرة تفجير البويضة تحولت لكيس وظيفي بعد شهرين علاج نزل وعيزة اجرب الشهر دة مع خقنة تفجير انتي اخزتي كام حبة كلوميد ومن اليوم الكام وحملك اخر اد اية ولا معندكيش مشاكل حمل وعيزة توئم زي وياريت تعرفي كام بويضة هتنزل وحجمهم كام واحسن حجم ليكي تخدي في ابرة تفجير من 18الي 20

الردود
    2,081
    التكريم
    (أوسمة)
    ربنا يرزقك ما تتمنيه ... ويفرح قلبك ويسعدك ان شاء الله...

Sent from my GT-I9505 using منتديات لكي mobile app
    **اللهم احفظ اولادي وبارك فيهم واجعلهم من عبادك الصالحين وحفظة قرآنك الكريم والعاملين به**

آمين آمين آمين

اللهم انصر الاسلام والمسلمين في كل مكان

الردود
    95
    تعقيب كتبت بواسطة انوس عين مامته عرض الرد
    السلام عليكم ازيكم انا عضوة جديده بس حبيت اقولكم موضوعي واطلب منكم الدعاء لي بالحمل بتوأم اولاد تامين الخلقة (اذا طلبتم فاطلبوا الفردوس الاعلى )وتدعي لبنتى بالشفاء العاجل امين انا الشهر ده قرات علي برنامج تبعه بعض الناس لزيادة فرص الحمل بولد من اغذية بها صوديوم وبوتاسيوم وتحديد ايام التبويض واستخدام غسول قلوي مع كل ده اخذت كلوميد وابرة تفجيريه ادعولى بالحمل بتوأم اولاد تامين الخلقه بلا زياده ولا نقصان يكونوا زخرا للاسلام وحملة قران ومن علماء الاسلام
    انا زيك بظبط عيزة احمل في توئم ولدة قيصريتين ونفسي في توئم اخزت كلوميد بدون ابرة تفجير البويضة تحولت لكيس وظيفي بعد شهرين علاج نزل وعيزة اجرب الشهر دة مع خقنة تفجير انتي اخزتي كام حبة كلوميد ومن اليوم الكام وحملك اخر اد اية ولا معندكيش مشاكل حمل وعيزة توئم زي وياريت تعرفي كام بويضة هتنزل وحجمهم كام واحسن حجم ليكي تخدي في ابرة تفجير من 18الي 20

الردود
    8
    انا معنديش مشاكل واخذت حبيتين فى اليوم وذهبت للدكتوره فى اليوم 11 قالتى التبويض ضعيف بس هى ماديه قالت كده عشان متبعتش معها بس انا فى حملى التانى كانت البوبيضه 12فى اليوم 12 والدكتوره ادتنى ابره تفجيريه لذلك دورت على الروشته القديمه واشتريت الحقنه واخذتها اليوم ال12 بصراحه انا نفسي فى توأم اولاد وعملت المحاوله ده لان اخت زوجى معندهاش حاجه لكن كانت متاخرة في الحمل راح الدكتور ادها كلوميد وما حملت فى نفس الشهر وحملت بعد الرقية وجابت توأم اولاد ادعيلى بالحمل الشهر ده بتوأم اولاد تامين الخلقه انا لما اعمل تحليل هخبرك فى حمل ولا لا

الردود
    8

L33 ساعدووووووونى

ياجماعه حد يفدنى انا المفروض البيريود تيجى يوم 30 وتاخرت سويت تحليل ولكن النتيجه ساااااااااااالب هل ده حمل ولا ايه حد يفيدنى

الردود
    512
    تحليل الحمل تعملينة بعد ضرب الإبرة التفجيرية ب١٤يوم وانا مع الإبرة التفجيرية كنت احسب ١٧ و١٨ بعدين تنزل الدورة يعني يسير تأخير لكن ريحي نفسك لحد ما تتأكدي انه مافي حمل والله يرزقك بالتوائم السليمين المعافين

الردود
    8
    انا الان البيريود متأخرة 15يوم يعنى اديلى 21يوم اخده الحقنه ولا باين حمل ولا نزله ودخلت الحمام وتشطفت من الداخل وفجأت بعدها بقطرات دم بسيطه وده من امبارح لا راضيه تنزل ولا عارفه ده ايه بالظبط حد يفيدنى اعمل ايه مع العلم انى رحت للدكتور وادانى حقنة لوتون وقال لو حمل هيثبت ولو بيريود هتنزل

مواضيع مشابهه

1. الردود: 214
    اخر موضوع: 07-09-2009, 06:48 AM
  2. الردود: 222
    اخر موضوع: 27-08-2009, 03:38 AM
  3. الردود: 14
    اخر موضوع: 04-08-2005, 09:28 AM
  4. الردود: 5
    اخر موضوع: 07-07-2005, 02:39 PM
  5. محاوله
    بواسطة حلاوه توفي في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 5
    اخر موضوع: 26-06-2005, 03:55 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ