انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 45 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 449

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    179

bigheart

تعقيب كتبت بواسطة zozaa عرض الرد
    حبايبي بعد ما كتبت رد طويل اتمسح اعيده تاني للحلوين

عشوقة روح قلبي تسلميلي علي سؤالك ودعاكي وتستاهلي الضرب زي ما عفاف بتقول احنا كلنا بنجبك ياجميل خلي بالك من نفسك ربنا يفرح قلبك بشوفه ولادك عن قريب يارب
    وبجد مافي اطعم من اكل البيت تصدقي بعمل اكل لزوجي وحاحطه بالفريزر علشان ما بحبه ياكل من بره كتير وعاوزاه يتغذي لانه بياخد ادويه كتير الحمد لله

ام راغب تسلمي ياحبيبتي لخبار كتاكيتك ايه
    فكرتيني بالذي مضي كنا بناخد كده برضوا هههههههه ربنا يرزقك الذريه الصالحه

فاطمه ياعسل خدي بالك من الابرة المرة الجايه ان شاء الله الدكتور يقولك اخبار حلوة بس طمنينا

نونا ربنا يبارك فيكي ويرزقك بالذريه الصالحة الي تفرح قلبك ميعادك مع الدكتور قرب صح ان شاء الله ييسرلك امورك ياجميل

اشيشي مايا مبروك الدراسه ياحلوين بالتوفيق ان شاء الله وباذن الله قبل ما تخلصوا يكون اولادكم معاكم
    علي فكرة اختكم بكالريوس تجارة قسم محاسبه بس لا افقه شئ في الحساب وزجي بيقعد يتريق عليا هههههههههه

قره اخبارك ايه بديتي ياعسل ولا لسه البريود مغلسه ربنا يسرلك الامور

يقيني مختفيه حبيبتي ليه طمنينا عليكي

لميس حبيبي اخبارك ايه يارب تكوني احسن

زهرة الخبر والطائر الخضر فينكم يا حلوين عاملين ايه

سوشي ربنا يباركلك ويكتبلك الحمل من البويضه دي ويبارك فيها انتي بس ادعي ربنا كتير وخلي دايما عندك حسن ظن بالله

رؤي انا بحب اسمك اوي ربنا يباركلك حبيب خالتو عامل ايه ههههه ربنا يبارك لك فيه ياعسل ويوصل بالسلامه

دانه حبيبتي نامي براحتك بكرة ان شاء الله ما تعرفي تنامي 5 دقايق علي بعض ههههه
    قريت قصتك ربنا يجعلها بميزان حسناتك ويثبت حملك

رحيق يارب تكون نفسيتك احسن ياجميل روقي انتي بس وسيبي الامور تمشي لوحدها وقولي يارب ربنا يباركلك في الكتاكيت ويرزقك برهم وتقومي بالسلامه

بوكو ياحبيبتي بلاش تغيبي اوي كده ربا يفرحك وتخدي البيبي في حضنك قريب

ثناء حبيبتي ما تقلقي انتي بس بتفكري كتير هدي حالك شويه ربنا يثبت حملك ويباركلك فيه
    عذرا لو ماذكرت حد بس كلكم بقلبي وبدعائي دايما

ازيك يا حلوة يا رب تكونى بخير حبيبتى متقلقيش بنسبة لإبرة داانا بقيت بطلع نصها عشان اطمن بعد الى حصلى هههههه المهم اخبارك ايه يا حلوة طمنيمى عليكى ربنا يا رب يرزقك بكل حاجة تتمنيها يا رب

الردود
    1,586
    السلام عليكم ورحم الله وبركاته
    إستغفر الله العظيم
    إستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم و أتوب إليه
    إستغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم
    إستغفر الله لي و لأبي و أم يوزوجي و أخوتي والؤمنين
    الأحياء منا و الأموات

حبيبااااتي الله يسعد قلوبكن جميعااااا ياااااااارب
    أسأل الله العظيم رب العرش العظيم يحي أرحاامكن جميعااااااااااااا
    ويريح بالكن زي ما ريحتوا قلبيبي و الله بحبكوا جميعا
    ((ورحم كل مؤمنة صالح على وجه الأرض يارب و
    ويحي رحم أخوتي((سووووشي و قررررة عين
    وزهرة خبررررررررررر
    [CENTER]وبشراااكم و عااااشقة العترة
    و رورو زوجة مااااهر وستل هير
    وأوكسجيـــــــــن الملف ونونااااااااااااااااا
    ومروة نجيب و مروة شاهين روو ح العشق حيران وهبووووووووووووش
    وأم راااااااااااااغب وحنااااااااااان أششي و أم عبد الرحمن
    وزوزوا و فاطم و حواء الإم ومايااااااااااااا
    وكل بنات الملف ورزان ورانا وحكيم يارب أمين

عفووووف ::ربي يثبت حملك حبيبتي ايرب و تطمنينا عن قريب ياب برؤي الكيس ومن بعده النبض و حاولي ريحي على قد ما تقدري الراح مهم كمان
    وبارك الله فيكي على إنك كتبتي قصتك لسوووشي ربنا يجبر خارطها يااارب
    على حين إني إستغربت صراحة من موضوع أو لما وضعوا الأجنة
    حكولك يلا قومي على رجليكي
    أنا لمو وضعولي الأجنة نقلوني من سرير لتنان يالممرضات وحكولي ما ترفعي

راسك حتى لمده عشر دقائق وبعدين نقلوني على سرير الغرف الله هرتاح فيها ساعتين
    بس بدي أٍسألك سؤال غريب شوووي
    لما إجوا يضعوا الأجنة كان جسمك كله مشكوف من منطق البطن و العورة كمان
    لأن يومها إضاايقت جداااااااا كل ما أجي أحط
    إيدي على بطني أقرا قران الدكترو يحكي شلي إيديك لي إيديك
    وطهروا من تحت السرة للمنطق العانة وكان الله لا يوركي موقف محرج جداااااا لأن كتير ممرضات حواليه ودكتور كامن واقف بيتفرج و الجسف كله مكشوف ياريت تكوني فهمتي علي ؟
    لأنه في الكشف النسائئ العادي و السحب و الشفط كانوا بيغطوني المنطقة الحساسة وبتحسي حالك متغطية بس الدكتور بيكف حتى من غير ما يطلع يدخل السونار و خلصنا
    ما بعرف عملوا معك هيك و لاأنا بس

[CENTER]أوكسجين الملف،//ربنا يفرح قلبك عاجلا غير أجل يارب حبيبتي
    وفعلا مفرو الواحد يطنش بس الله يهديني ويريح بالي منهم يارب
    إي أخر أخبارك في خطوات العلاج ؟؟
    وبدي أسألك سؤال يارب أطمن منك
    وفي بخصوص دوووا إسمه ((cyclo-progynov))كتبلي الدكترو عليه من بعد السحب بيومين و فقط حبيت بيض و أرم ي البني
    مفروض أستمر عليه لإمتي ؟؟؟
    لأنه حكالي نص التالت وحكالي أريح يعني يوم 30 _9 على الكومبيوتر
    بس هو حاسبلي غلط لأني بإذن واحد أحد هكون في هادا اليوم عدين نص التالت بأسبوع كمان
    ما بعرف تفتكري غلط أستمر عليه ؟؟؟؟ لأخر التالت وهو إيش وظيفته أسأساااااا
    ولا أوقف ةفي نص التالت م عارف إيش أعمل والله لأني صعب أوصل وكمان ما هقدر أٍأسألة يوم عملتي بكون قلانة كتيرةة
    ياريت تجاوبيني الله يريح بالك
    ويااااااااااااب بحق لا إله إلأا الله يجي اليوم اللي فيه إبنك أو [إنتك يعطيك يأحلى ورده يااااارب

حنووونة ،،ألف مبرووووووك حبيبتي على موضع دراستك الجدي ربي يوفقك و ينولك كل الي في بالك ياارب
    ماياااااااا//ألف مبرووووك حبيبتي إنت كمان على دراستك حلو تشغلي حالك شوي لحد موضع العملية ربي يسهلك لك عسيرررررر ياااااااارب ويريح بالك و بالنا جميعا يارب

القرة العسووووووووولة ،، ياررب يسهلك لك أمورك وتنزل الهاااانم و نفرح بخبر حلمك قرررررررريب يااااااارب بعد سوي يارب يفرح قلبك و يفرج همك وغمك و يرزقك بتوأم سليمن معافين يارب
    رورووووووووو فلسيطن //ربي يثبت حملك يارب أمين
    وبخصوص زعل أهل جوزك أنا زعلت كم يوم وبعدين حكيتي
    تزعلي مني (( طززززززززززززززز)) في الجميع
    هلأ زعلانين مني ؟؟؟ وما حدا اا كان حااسس في و أنا في غربتي 6 سنينن لي ما كان في حدا زعلان على زعلي ؟؟ ولا بس كلهم بالكلام ؟؟!!
    وجوزي طول الوقت بره البيت وربنا عالم الضغوط علي من أهل جوزي في كل شئء
    والله العظيم يا روروو اللي بيحب حداااااااااااااااا بيبااركله علطوووووووووووول أول ما يعرف
    والله العظيم صحباتي وجاراتي اللإتنينين الأوله كانت متأخرة 5 سنين و كنت أجلس معاها ونتكلم عن النفسيه و إلخ وكتاب لا تحزن هههههههههههههه وهي حامل في التالت هههههههههههههه
    وأنزل ن عندها بعد كم يووووووووم أسمع من جار تاني إنها حااامل
    حااااااااااامل و أحكي لجارتي لا عقبال أسماء و أنا تحكيلي لا عقبالك إنتي و أكررر الكلام لا عقبال أنا وأٍماء و هي تحكيل يلا عقبالك إنت ي بس هههه
    وتحكيلي ما في حدا ما حمل في العمارة أسماء حامل
    وأبعتلها مسج 12 بالليل ولا ترد و أتصل فيها تاني اليوم و أنا طاير من الفرحة يشهد الله لإلها بس اللي زعلني منتها تاني مر تعملي في نفسي الموقف و تفضل كل يوم تسألني إي صار معاكي وتتدخل في حياتي و هي حامل تاني مرة ومخبيه عنها حملي و تسألني إي عمليت يرحتي دكترو وأنا أحكيلها من هبلي على العملية بفكر فيها هههه
    هنا زعلت منها و أخدت منها موقف لأنها بالعربي ببتخابث علي !!!!
    والتاانية كان جارتي كنت جالسه معاهاااا و حكتلي ننشطط و عملت منظار و إلخ و أحكيلها كل شئء و ومكتأبه لأنها عندها فقط بنت واحده
    وبعد يومين أعرف من الجيران سااافرت للأردن عند إمهااااااااااا وكلهم عارفين ما عدا هايدي طبعاااااااااااا
    والله العظيم إتصلت فيها علطوول و أخدت رقمها من جاراتي و باركتليها وأنا في السعودية و هي الأردن ؟"؟؟؟؟؟؟ وكل شهر أطمن عليهااا كنت وجلست 9 شهور عند أهلها
    لسببب بسيط إني فرحتلها لإني حاسه فيهاااااااولما روحت عاتبتها عتاب خفيف وخلص الموضوع
    يعييني المجمل ياروررو زي ما حكت أوكسي الله يسعد قلبهاااا (( حط إصبعك في عينم اللي يبتكلم)) ما تزعلي من حدااااااااااا ما بدهم يباركولنااا هادا شئْ راجعع لنفسيتهم
    والله أكبررالحمد لله رب العرش العظيم ربنا كرمناااااااااااااا إمي بتحكيلي هيك دايما إيش فادوكي الناس زمان قبل حملك غير قرف و هم و حكي ؟؟؟
    وهلأ ربنا أكرمنا اللي يبراك يبارك و اللي ما بارك عنه ما بارك الله يسامح الجيمع
    يا بنتي أنا حما جوزي بعد أسبوووعين إتصل و بالعاافيه ههههههههه غير لما حكيت لجوزي أبوك عارف إني حمل وعارف إني عملت عملية فط أجنة ؟؟؟ وما فكر يباركلي بكلملة بريال هههههههههه
    تاين يوم يا حراتم شكل جوزي حكاله هههههههههه اح إتصل و يوصيني على نفسي و أنا في بيت أهلي هههه اللي عمري ما شفت و لا هشوف رعيه زي عندهم الحمد لله بنا يخليهم إلي يارب و يباك في عمرررهم
    بخصوص وزنك حتى أنا كمااان من يومين رحت للدكترو هو هو 61 ما بعرف ما بده يزيد من الهشر الأول والله قلقان إمي بتحكيلي ما بتأكلي و إلخ وموشح كل يوم ههههههه

نوناااااااااا//ربي يرزقك حبيتبي عاجلا غير أجل ياااااااااااارب بتوأم سليمن معافين يااارب ويعطيكي ليرضيكي يااااااااااااااااارب
    وعجبتين كلمه مفقوووووووووقعة قليل في و الله الله المستعان يااااااااااااااااااااااااااااارب على الناس و حكيهم تدخلهم المقرف في حياتنا
    أم رااغب وراغب بإذن الله //ألف ألف ألأف مليووون تليون مبروك حبيبتي على شغلك و الله فرحتك كتيرررررررررررر
    أنا بعرف عوك لإني لما كنت أدرس طفل في الصف الأول أو التاني أو أطلع فوق عند قسم البيبيهات اللي أمهاتهم مدرسات بيحطوا ولادهم فيه كنت روح بتنتطط لما أطلع عندهم
    أسأل الله العظيم رب العرش العظيم يحي رحمك عاجلا غير أجل بتوأم سليم معافى و يرزقك من حيث لا تحتسبي لما نفسيتك ترتاح يارب

عاااااااااشقة العتررررررررررة //حيبتي ياريت تهتمي لصحتك و الله مو كوييس الللي بتحكي عنه من تعب و ضغط ديري بالك على حالك ربي يرزقك عاجلا يغر أجل يارب وتخبرينا إنه إجالك رد الحبر من إيران يارب و يريح بالك و بالنا جيمعا اللالهم أمين
    عفووووووووف وثوثووووووو و وورور فلسطين وبوووكوو و رضوى وكل أنا معاكوا وكل الحوامل يارب،،ربنا يثبت حملنااااااااا جيمعا يارب وي رزقنا الذرية الصالحة السليمة المعافاه حسنه الخلق و الخلق يااااااااااااارب من حفظة كتابه الكريم اللهم أمين

سلامي لباااقي الحلوين سامحوني تعبت من كترررر الكتباة بطني وجعتني بجبحكوا في الله جيمعااااااااااااااا
    ورروروووووو زووووجة مااااااااهر و بشراااااااكم ونتظررررررة الإحترااااام ورورو ح العشق حيران وسماح نصرررر و زهرة الخبر وأم عبد الرحمن و أم عبودي و ميسون
    وكل الغايبات بتيغبوا كيتررررررررررر وما بطمنونا عنكم ربي يفرح قلبوكم جميعا يارب و
    آخر مرة عدل بواسطة رحــيق الأزهـار : 22-09-2011 في 04:32 PM

الردود
    179

happylove

يا رب يا فاتح الابواب يا سامع الدعاء يا مسبب الاسباب ارزقنا الحمل الصالح ودرية البارة يا رب يا رب ارزقك سوشى الحمل و بارك لها فى بييضتتها و اتتمم حمل رورو الفلسطنية علي خير و الرسامة دانة و كل جوامل الملف يا رب ارزقك عاشقة العثرة بدرية الصاحة و قرة العين وام راغب و نونة و مايا و زوزةحواء الام و مايا يا رب يسر خطواتهم و ارزقهم بلحمل الصالح السليم يا رب اتمم فرحتنا و ارزقنا انك قادر على كل شئ يا رب يا رب اسفة لو مدكرتش اى اسم بس و والله بدعلكم عن ضهر قلب علي طول فى صلاتى بقول يا رب ارزقك اخواتى الى فى الملف يا رب ولله يا رب يستجيب لينا جميعا ياررب
    آخر مرة عدل بواسطة fatma105 : 22-09-2011 في 05:27 PM

الردود
    1,831
    مساء الورد ياحلوات ايش صاير الملف كل مااليه يقل ويقل وين الحلوات المختفيات عسى المانع خير ان شاء الله
    يقيني بالله حواء الام بشرى جرين بيرد ولميس وبوكو وام عبودي ورنوده وام زياد وفجر وبسبس واماحمد وسموحه وباقس الغاليات ارجعوا معانا مثل الاول ياعسولات

حبايبي مااوصيكم تدعو لي يالغاليات في هالليله الجمعه المباركه ويومها وانا ماراح انساكم من دعائي

سوسو حبيتي الله يعوض عليكي يارب ويرزقك الشهر الجاي يارب ويفرح قلبك ويسر امرك عن قريب

تعقيب كتبت بواسطة ام راغب H عرض الرد
    بسم الله الرحمن الرحيم
    بسم الله بسم اللله احلى كلام تعلمناه
    ابل ما ناكل ابل ما نشرب لازم نقول بسم الله
    ههههههههههه
    هادي بحفظها بالروضة
    خير وفاتحة خير ربي يبارك بالجزء يارب ويجعل اخبارو فرحة كالجزء الذي سبقه لا واحلى كمان
    اشتاتلكن كتييييييييييييير
    ربي يبارك باخباركن يارب ويجعلها اخبار الهنا والسرور يارب
    رحيق
    يا حبيبتي ربي يبارك بحملك ويتممو على خير ويثبت اجنتك ويبارك فيهم ويقر عيونك فيهم كاملين الخلق والخليقة بازن الله
    رحيق ارمي الدنيا كلها ورا ضهرك والله متل ما بالك ولا تهتمي بشي ولا بحد غير بحملك واجنتك المهم راحتك وراحت اجنتك ومن بعدك الطوفان حتى زوك انسي الدنيا لانو الي عندو كلمة بدو يقولها وخلاص فانت بردي اعصابك والي بيزعل بيرضى لحالو متل ما زعل لحالو والي زعلان مو فرحان الك معلش انا اسية شوي بس هيك راي المفروض يهمهم راحتك وفرحك شو رح يفرا معهم عرفو اولا مو المفروض عندهم يشوفو فرحتك وفرح زوجك خلاص بلاش عرفت وما عرفت وكلامهم الفاضي طنشي حبيبتي وخليكي بنفسك انت
    ربي يتمملك على خير يارب ويطمن البك على اختك ويشفيها شفاء تام لا يغادر سقما
    سوشييي
    حبيبتي لا خليكي اوية واوي ايمانك بالله وقولي يارحيم
    مو مهم عدد البويضات ربي يباركلك فيها يارب ويرزاك منها الحمل السليم الثابت برحمته انه على كل شيء قدير سيبي نفسك مع الله وتوكلي عليه وانشاء الله خير
    رورو فلسطين
    حبيبتي كيفك وكيف الحمل ربي يتمملك على خير يارب ويقر عيونك بجنينك كامل الخلق والخليقة بازن الرحمن الرحيم
    خواتي معلش بكمل بعدين معاكن زوجي بدو يتعشى واجا لازم اروح
    احبكن في الله

ياعيني ياهيني على الروقان يار يام راغ يفرح قلبك عن قريب يارب ويسعدك

تعقيب كتبت بواسطة soshy عرض الرد
    مبروك الملف وربي يجعله فاتحة خير على الجميع
    ذكرى ما تقولي انك احرجتيني ابدا يا حبيبتي عادي اسألي براحتك انت اميره وما بدايقي حد

حبيبتي سوشي وكلي امرك لله وأنا ماننساكي مندعاءنا وربي ان شاء الله راح يبارك لك في هالبويضه ويرزقك منها الذريه الصالحه يارب
    طمنينا حبيبتي اول مايردوا عليكي

تعقيب كتبت بواسطة noona201012 عرض الرد
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    ازيكم يا احلي واغلي اخوات اخباركم ايه ياااااااارب تكونوا كلكم بالف الف خير
    ام راغب القمر حلوة الاغاني ده وعقبال ما تغنيها لولادك ال6 قولي انشاالله هههه
    سوشي متعرفيش الخير فين انا مرة طلعت 9 بويضات ولم تنقسم منهم ولا واحده وسبحان الله مرة كان عندي 3 بويضات فقط واتلقحت واحده فقط وعملت ارجاع ومكنش فيه امل بالمرة و حصل حمل سبحان الله له في ذلك حكم
    عشوقه العسوله يا رب يوفقك عن قريب بالخلف الصالح يارب
    رحوقه بصي يا عمري انا حاسه انت اد ايه زي ما بنقول بالمصري مفقوعه لان كل الناس بتداري علي امورها واحنا الي كل ما نعطس او نكح كل الشعب يعرف وكمان الناس تلوم عليكي ولما تعاتبي انتوا مبتقولوش ليه يكون الرد اصل مجتش مناسبه اصل مش عارفه ايه المهم الخلاصه انت هتنقهري و جوزك هيحس انك اوفر والناس هيقولوا مش عاوزانا نفرح والحق في الاخر هيجي عليكي
    فوضي امرك لله واستودعي اجنتك والي حصل حصل بس انت ليكي حق معلش بس متقولوش لاهله اي حاجه تانيه

احلى مسا على احلى نونا كيفك ياعسل وكيف الدوره معاك

تعقيب كتبت بواسطة عاشقة العتره عرض الرد
    مبارك الملف الجديد
    يارب يكون خير على سوشي وتتلقح البويضه ويكون احلى بيبي لااحلى سوشي يارب
    ام راغب ونونا تسلموا والله اني بخير ولاجديد أستني الرد
    مدري ليه يابنات لما قرات كلامكم سوشي وام راغب ونونا جلست ابكي وأحسد نفسي ان في ناس بتحبني تسلموا حبايبي على اهتمامكم لاعدمتكم

حبيبتي ذكرىبلادلع ياعسل وانتي عارفه انك حبيبتنا كلنا يالغاليه الله يفرحنا بك ياعسل يارب

تعقيب كتبت بواسطة zozaa عرض الرد
    بسم الله ما شاء الله
    مبروك الملف الجديد ياحلوين
    ان شاء الله يكون فاتحه خير علي الجميع

توصلي بالسلامه يازينب ويارب يسهل لك كل عسير يارب ويفرج همك وماترجعي من السفر الا وانتي مجبوره الخاطر
    راح توحشينا حبيبتي حاولي تطمنينا اول ماتوصلي

تعقيب كتبت بواسطة اشىشى عرض الرد
    مايا
    هلا انا بدي اقدم باذن الله امتحان المواد الي رسبت فيها في السنه الأولى
    ونظام الجامعه عنا هون غير يعني هلا امتحانات الاعاده وبتبدا السنه الدراسه في نص السنه لاني بدرس جامعه انتساب مو نظاميه يعني مابنروح ع المحاضرات بندرس ف البيت طول السنه او بالاحرى زي مابقولوا دراسه اونلاين

والله كريم يارب وانا نفسك تجاره ولسه راح اتخصص باذن الله بعد سنتين وناويه اداره اعمال وانتي ع شو ناويه تتخصصي ع خير

والله يوفقك وماشاءالله ع درجاتك الممتاز الف مبروك
    ان شاء الله تخصصى هايكون محاسبه وربنا يوفقنا وتكمل الدراسه على خير ان شاء الله

بالتوفيق يااحلى حنونه يارب ويارب يسهل لك كل عسير ويارب نفرح بك وانتي مش حاسبه ولاكاتبه

تعقيب كتبت بواسطة زهرة الخبر عرض الرد
    صباح الخير لأحلى اخوات..ادري طولت بغيابي بس مع الدوام ماصار عندي وقت ادخل النت كثير ..لكن انتوا دايم على بالي ومانسيتكم من دعائي

مسا الورد ياقمر هاياحلوه رايح الدوحه حركات يالله انبسطي وغيري جو

تعقيب كتبت بواسطة الرسامة دانة عرض الرد
    لعيون جمانه...
    ربي يتمملك على خير
    متأكده حبيبتي ان شاء الله السبت بعد بكره تكوني خلصتي 6أساببع وبدبتي بالسابع
    ولو عادي عندك السونار الداخلي ممكن يبين معاك البيبي من يوم السبت
    والأفضل تنتظري كمان أسبوع
    وعلى فكره ممكن السونار يعطي عمر مختلف عن حسبتك للجنين
    أنا ناويه أروح بعد ماكمل 3أسابيع من التحليل ان شاء الله والله يكتب الي فبه الخير
    انتي وين سويتي عمليتك حبيبتي؟

حبيبتي ربي أن شاء الله يفرح قلبك وقلبي وقلب جمانه بشوفه الجنين وسماع النبض يارب ياكريم

تعقيب كتبت بواسطة oxygenatom عرض الرد
    مبارك الملف الجديد يابنات ربنا يفرحنا فيه بحمل سوشى ... حبيبتى انا حكيتلك قبل كده عن واحدة صحبتى سحبولها بويضة واحدة وحملت منها وجابت كريم .. وحكيتلك انه مش بعدد البويضات ولا الاجنه ولا بدرجتها بحصل الحمل ... وحكيتلك ان احنا بناخد بالاسباب وهو ده دورنا بس ولكن الرزق بيد المسبب ... ربنا يكتبلك الخير يارب

رحوقة يا قمر .. يتفلقوا اهل زوجك ولاتحطيهم فى دماغك ... هدى انتى اعصابك وخليكى كوووول لأن حرق الدم بيضر البيبيهات ودول اهم حاجة عندك .. محدش عاوز منك حاجة وانتى مش مجبره تقولى لحد واللى يكلمك حطى صوابعك العشرة فى عيونو .

هلا وغلا باوكسي الحلوه يسعد لي مساءك ياعسل

تعقيب كتبت بواسطة maya2009 عرض الرد
    اهلا وسهلا بقول ليش الدوحه نورت
    معناه فيه زوار حلوين وطيبين

ع فكره ابعتيلي رقم موبايليك لاقدر اقابلك ف اي مول

كتير فرحانه اهلا وسهلا بجد اهلا وسهلا فيكي ف قطر

ناطره اتصالك

ميويا ياليتنا كنا معكم يالله ان شاء الله تلتقوا وتنبسطوا مع بعض
    انتي مسافره مصر؟؟؟

تعقيب كتبت بواسطة رحــيق الأزهـار عرض الرد
    السلام عليكم ورحم الله وبركاته
    إستغفر الله العظيم
    إستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم و أتوب إليه
    إستغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم
    إستغفر الله لي و لأبي و أم يوزوجي و أخوتي والؤمنين
    الأحياء منا و الأموات

حبيبااااتي الله يسعد قلوبكن جميعااااا ياااااااارب
    أسأل الله العظيم رب العرش العظيم يحي أرحاامكن جميعااااااااااااا
    ويريح بالكن زي ما ريحتوا قلبيبي و الله بحبكوا جميعا
    ((ورحم كل مؤمنة صالح على وجه الأرض يارب و
    ويحي رحم أخوتي((سووووشي و قررررة عين
    وزهرة خبررررررررررر
    [CENTER]وبشراااكم و عااااشقة العترة
    و رورو زوجة مااااهر وستل هير
    وأوكسجيـــــــــن الملف ونونااااااااااااااااا
    ومروة نجيب و مروة شاهين روو ح العشق حيران وهبووووووووووووش
    وأم راااااااااااااغب وحنااااااااااان أششي و أم عبد الرحمن
    وزوزوا و فاطم و حواء الإم ومايااااااااااااا
    وكل بنات الملف ورزان ورانا وحكيم يارب أمين

عفووووف ::ربي يثبت حملك حبيبتي ايرب و تطمنينا عن قريب ياب برؤي الكيس ومن بعده النبض و حاولي ريحي على قد ما تقدري الراح مهم كمان
    وبارك الله فيكي على إنك كتبتي قصتك لسوووشي ربنا يجبر خارطها يااارب
    على حين إني إستغربت صراحة من موضوع أو لما وضعوا الأجنة
    حكولك يلا قومي على رجليكي
    أنا لمو وضعولي الأجنة نقلوني من سرير لتنان يالممرضات وحكولي ما ترفعي

راسك حتى لمده عشر دقائق وبعدين نقلوني على سرير الغرف الله هرتاح فيها ساعتين
    بس بدي أٍسألك سؤال غريب شوووي
    لما إجوا يضعوا الأجنة كان جسمك كله مشكوف من منطق البطن و العورة كمان
    لأن يومها إضاايقت جداااااااا كل ما أجي أحط
    إيدي على بطني أقرا قران الدكترو يحكي شلي إيديك لي إيديك
    وطهروا من تحت السرة للمنطق العانة وكان الله لا يوركي موقف محرج جداااااا لأن كتير ممرضات حواليه ودكتور كامن واقف بيتفرج و الجسف كله مكشوف ياريت تكوني فهمتي علي ؟
    لأنه في الكشف النسائئ العادي و السحب و الشفط كانوا بيغطوني المنطقة الحساسة وبتحسي حالك متغطية بس الدكتور بيكف حتى من غير ما يطلع يدخل السونار و خلصنا
    ما بعرف عملوا معك هيك و لاأنا بس

[CENTER]أوكسجين الملف،//ربنا يفرح قلبك عاجلا غير أجل يارب حبيبتي
    وفعلا مفرو الواحد يطنش بس الله يهديني ويريح بالي منهم يارب
    إي أخر أخبارك في خطوات العلاج ؟؟
    وبدي أسألك سؤال يارب أطمن منك
    وفي بخصوص دوووا إسمه ((cyclo-progynov))كتبلي الدكترو عليه من بعد السحب بيومين و فقط حبيت بيض و أرم ي البني
    مفروض أستمر عليه لإمتي ؟؟؟
    لأنه حكالي نص التالت وحكالي أريح يعني يوم 30 _9 على الكومبيوتر
    بس هو حاسبلي غلط لأني بإذن واحد أحد هكون في هادا اليوم عدين نص التالت بأسبوع كمان
    ما بعرف تفتكري غلط أستمر عليه ؟؟؟؟ لأخر التالت وهو إيش وظيفته أسأساااااا
    ولا أوقف ةفي نص التالت م عارف إيش أعمل والله لأني صعب أوصل وكمان ما هقدر أٍأسألة يوم عملتي بكون قلانة كتيرةة
    ياريت تجاوبيني الله يريح بالك
    ويااااااااااااب بحق لا إله إلأا الله يجي اليوم اللي فيه إبنك أو [إنتك يعطيك يأحلى ورده يااااارب

حنووونة ،،ألف مبرووووووك حبيبتي على موضع دراستك الجدي ربي يوفقك و ينولك كل الي في بالك ياارب
    ماياااااااا//ألف مبرووووك حبيبتي إنت كمان على دراستك حلو تشغلي حالك شوي لحد موضع العملية ربي يسهلك لك عسيرررررر ياااااااارب ويريح بالك و بالنا جميعا يارب

القرة العسووووووووولة ،، ياررب يسهلك لك أمورك وتنزل الهاااانم و نفرح بخبر حلمك قرررررررريب يااااااارب بعد سوي يارب يفرح قلبك و يفرج همك وغمك و يرزقك بتوأم سليمن معافين يارب
    رورووووووووو فلسيطن //ربي يثبت حملك يارب أمين
    وبخصوص زعل أهل جوزك أنا زعلت كم يوم وبعدين حكيتي
    تزعلي مني (( طززززززززززززززز)) في الجميع
    هلأ زعلانين مني ؟؟؟ وما حدا اا كان حااسس في و أنا في غربتي 6 سنينن لي ما كان في حدا زعلان على زعلي ؟؟ ولا بس كلهم بالكلام ؟؟!!
    وجوزي طول الوقت بره البيت وربنا عالم الضغوط علي من أهل جوزي في كل شئء
    والله العظيم يا روروو اللي بيحب حداااااااااااااااا بيبااركله علطوووووووووووول أول ما يعرف
    والله العظيم صحباتي وجاراتي اللإتنينين الأوله كانت متأخرة 5 سنين و كنت أجلس معاها ونتكلم عن النفسيه و إلخ وكتاب لا تحزن هههههههههههههه وهي حامل في التالت هههههههههههههه
    وأنزل ن عندها بعد كم يووووووووم أسمع من جار تاني إنها حااامل
    حااااااااااامل و أحكي لجارتي لا عقبال أسماء و أنا تحكيلي لا عقبالك إنتي و أكررر الكلام لا عقبال أنا وأٍماء و هي تحكيل يلا عقبالك إنت ي بس هههه
    وتحكيلي ما في حدا ما حمل في العمارة أسماء حامل
    وأبعتلها مسج 12 بالليل ولا ترد و أتصل فيها تاني اليوم و أنا طاير من الفرحة يشهد الله لإلها بس اللي زعلني منتها تاني مر تعملي في نفسي الموقف و تفضل كل يوم تسألني إي صار معاكي وتتدخل في حياتي و هي حامل تاني مرة ومخبيه عنها حملي و تسألني إي عمليت يرحتي دكترو وأنا أحكيلها من هبلي على العملية بفكر فيها هههه
    هنا زعلت منها و أخدت منها موقف لأنها بالعربي ببتخابث علي !!!!
    والتاانية كان جارتي كنت جالسه معاهاااا و حكتلي ننشطط و عملت منظار و إلخ و أحكيلها كل شئء و ومكتأبه لأنها عندها فقط بنت واحده
    وبعد يومين أعرف من الجيران سااافرت للأردن عند إمهااااااااااا وكلهم عارفين ما عدا هايدي طبعاااااااااااا
    والله العظيم إتصلت فيها علطوول و أخدت رقمها من جاراتي و باركتليها وأنا في السعودية و هي الأردن ؟"؟؟؟؟؟؟ وكل شهر أطمن عليهااا كنت وجلست 9 شهور عند أهلها
    لسببب بسيط إني فرحتلها لإني حاسه فيهاااااااولما روحت عاتبتها عتاب خفيف وخلص الموضوع
    يعييني المجمل ياروررو زي ما حكت أوكسي الله يسعد قلبهاااا (( حط إصبعك في عينم اللي يبتكلم)) ما تزعلي من حدااااااااااا ما بدهم يباركولنااا هادا شئْ راجعع لنفسيتهم
    والله أكبررالحمد لله رب العرش العظيم ربنا كرمناااااااااااااا إمي بتحكيلي هيك دايما إيش فادوكي الناس زمان قبل حملك غير قرف و هم و حكي ؟؟؟
    وهلأ ربنا أكرمنا اللي يبراك يبارك و اللي ما بارك عنه ما بارك الله يسامح الجيمع
    يا بنتي أنا حما جوزي بعد أسبوووعين إتصل و بالعاافيه ههههههههه غير لما حكيت لجوزي أبوك عارف إني حمل وعارف إني عملت عملية فط أجنة ؟؟؟ وما فكر يباركلي بكلملة بريال هههههههههه
    تاين يوم يا حراتم شكل جوزي حكاله هههههههههه اح إتصل و يوصيني على نفسي و أنا في بيت أهلي هههه اللي عمري ما شفت و لا هشوف رعيه زي عندهم الحمد لله بنا يخليهم إلي يارب و يباك في عمرررهم
    بخصوص وزنك حتى أنا كمااان من يومين رحت للدكترو هو هو 61 ما بعرف ما بده يزيد من الهشر الأول والله قلقان إمي بتحكيلي ما بتأكلي و إلخ وموشح كل يوم ههههههه

نوناااااااااا//ربي يرزقك حبيتبي عاجلا غير أجل ياااااااااااارب بتوأم سليمن معافين يااارب ويعطيكي ليرضيكي يااااااااااااااااارب
    وعجبتين كلمه مفقوووووووووقعة قليل في و الله الله المستعان يااااااااااااااااااااااااااااارب على الناس و حكيهم تدخلهم المقرف في حياتنا
    أم رااغب وراغب بإذن الله //ألف ألف ألأف مليووون تليون مبروك حبيبتي على شغلك و الله فرحتك كتيرررررررررررر
    أنا بعرف عوك لإني لما كنت أدرس طفل في الصف الأول أو التاني أو أطلع فوق عند قسم البيبيهات اللي أمهاتهم مدرسات بيحطوا ولادهم فيه كنت روح بتنتطط لما أطلع عندهم
    أسأل الله العظيم رب العرش العظيم يحي رحمك عاجلا غير أجل بتوأم سليم معافى و يرزقك من حيث لا تحتسبي لما نفسيتك ترتاح يارب

عاااااااااشقة العتررررررررررة //حيبتي ياريت تهتمي لصحتك و الله مو كوييس الللي بتحكي عنه من تعب و ضغط ديري بالك على حالك ربي يرزقك عاجلا يغر أجل يارب وتخبرينا إنه إجالك رد الحبر من إيران يارب و يريح بالك و بالنا جيمعا اللالهم أمين
    عفووووووووف وثوثووووووو و وورور فلسطين وبوووكوو و رضوى وكل أنا معاكوا وكل الحوامل يارب،،ربنا يثبت حملنااااااااا جيمعا يارب وي رزقنا الذرية الصالحة السليمة المعافاه حسنه الخلق و الخلق يااااااااااااارب من حفظة كتابه الكريم اللهم أمين

سلامي لباااقي الحلوين سامحوني تعبت من كترررر الكتباة بطني وجعتني بجبحكوا في الله جيمعااااااااااااااا
    ورروروووووو زووووجة مااااااااهر و بشراااااااكم ونتظررررررة الإحترااااام ورورو ح العشق حيران وسماح نصرررر و زهرة الخبر وأم عبد الرحمن و أم عبودي و ميسون
    وكل الغايبات بتيغبوا كيتررررررررررر وما بطمنونا عنكم ربي يفرح قلبوكم جميعا يارب و

حبيبتي عفوووووووو برافو عليكي طززززززززززززززز في الي يرضى والي مايرضى والي موعاجه يبلط البحر وانتي ماعليكي من احد ولاتهمي نفسك على احد ماأحد هم نفسه عليك لما كنت تعاني الحين الكل صار مهتم مايهمك يالغاليه طنش تعش تنتعش وخلي بالك من نفسك ومن اولاد اختنا لانهم بيشتكوا عليكي وبيقولوا ياخالتوا هي متعبانا ومش بتاكلنا كويس فسمعي الكلام لااكسر راسك هههههههههههههه
    والحمد لله على ان اختك راح تتأجل عمليتها وأن شاء الله تكون للافضل يارب

تعقيب كتبت بواسطة fatma105 عرض الرد
    يا رب يا فاتح الابواب يا سامع الدعاء يا مسبب الاسباب ارزقنا الحمل الصالح ودرية البارة يا رب يا رب ارزقك سوشى الحمل و بارك لها فى بييضتتها و اتتمم حمل رورو الفلسطنية علي خير و الرسامة دانة و كل جوامل الملف يا رب ارزقك عاشقة العثرة بدرية الصاحة و قرة العين وام راغب و نونة و مايا و زوزةحواء الام و مايا يا رب يسر خطواتهم و ارزقهم بلحمل الصالح السليم يا رب اتمم فرحتنا و ارزقنا انك قادر على كل شئ يا رب يا رب اسفة لو مدكرتش اى اسم بس و والله بدعلكم عن ضهر قلب علي طول فى صلاتى بقول يا رب ارزقك اخواتى الى فى الملف يا رب ولله يا رب يستجيب لينا جميعا ياررب

حبيبتي فاطمه تسلمي على هالدعاء وامين ويارب يسهل لك كل عسير ويفرح قلبك يارب ويتمم لك خطواتك بخير يارب

الردود
    2,172
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    مبروك عليكم الملف
    الله يقرحنا بخبر حمل سوشى
    ويجعله من ملف الافراح
    ويفرحنا بولادة ميسون
    ويفرحنا ويفرح ثنؤة بشوفة الكيس والنبض
    ويفرح دانة بشوفة الكيس والجنين
    ويفرح كل مقبلة على العملية بنجاح عمليتها

الردود
    1,839
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

استغفر الله الذي لا اله الا هو الحي القيوم واتوب اليه

حبيباتي ...

مبرووووووووووك علينا الملف الجديد ويارب يكون فاتحة خير علينا كلنا ان شاء الله ويكون وشه حلو على ثنوؤة حبيبة قلبي ويطمن قلبها ان شاء الله ببركة هذه الليلة المباركة ان شاء الله ، وكمان عفوفة تطمن وتشوف الكيس وتسمع النبض باذن الله ، ويتم لكل الحوامل ميسون وسلمى ورحيق الازهار وعفاف وثنوؤة وبوكو وجمانة ورورو فلسطين وكل الحوامل حملهم على خير ان شاء الله ويوفق كل مقبلة على العملية زيي ( مايا وزوزا وانا ان شاء الله ورورو يقيني وفاطمة وعاشقة العترة وحنونة واوكسي وبشراكم وجرين بيرد ونونا وام راغب حبيبة قلبي ومروة نجيب وزهرة الخبر ) وكل بنت محرومة من النعمة وان يرزقنا جميعا الذرية الصالحة السليمة المعفاى يااااااااارب ، وكل الي ابتدوا الخطوات يوفقهم فيها ان شاء الله ويجعل الخطوات دي سبب في حملهم ان شاء الله ( فاطمة وزوزا ) وكل الي بداول ربنا يباركلهم في خطواتهم ان شاء الله ، ويبارك لنا في امهات الملف ( رينو وبسبس وفجر ونودي ) وكل الامهات ان شاء الله ربنا يباركلهم في اولادهم ويحفظهم ويحميهم

الردود
    1,839
    أما عني فلسة مخلصة العلاج النهاردة وبعدها ان شاء الله الدورة تنزل ادعووولي يابنااااااااات ربنا يوفقنا كلنا ان شاء الله ويبارك لنا في خطواتنا ان شاء الله وتكون سبب للحمل السليم المعافى ان شاء الله

عفوووفة ,,,, ماشاء الله عليكي بجد فعلا كلامك ريحنا كلنا وانا برضه كنت مقررة بصراحة ان امارس الحياة بصورة طبيعية المرة دي لاني ايقنت فعلا انه كل حاجة بايد ربنا ، وعايزة اقولك على حاجة انا حلمت بيكي انك جيتي مصر تولدي وانا روحتلك المستشفى عشان اطمن عليكي واول ماشوفتك حسيت اني اعرفك من زماااااااااان وكنت مبسوطة اني شوفتك قوي وعلى فكرة ولدتي توام وبس خلص الحلم هههههه ياااارب يافوفو تروحي تلاقيهم توام ان شاء الله ومين عارف يمكن تيجي مصر عندنا تولدي وحلمي يتحقق هههههههه

رحوووقة ... ربنا مايحرمني من دعااائك بجد يااحلى هايدي في ادلنيا كلها ، والحمدلله انكو اطمنتوا على اختك ربنا يشفيها ان شاء الله شفاء لا يغادر سقما ، وخلي بالك من نفسك ياجمييييييييييل وطنشي كلااااااااام الناس عارفة انه صعب بس حاولي باقصى جد تعيشي الحلم بكل معانيه ويااااااارب تعملي عملية الرربط على خييييير وتخلصي بقى من العمليات خالص ان شاء الله ياحبيبة قلبي

سوشي ,.... ربنا يابركلك في بويضتك ان شء الله وتتلقح وتكون جنين من الدرجة الاولى ان شاء الله

حنونة ومايا .. ربنا يوفقكم في دراستكم ان شاء اللع ويوفقكم ويرزقكم في القريب العاجل

فجر ... اخبارك ايه ياجميل واخبار سهيل يارب يكون بقى كويس ان شاء الله ربنا يباركلك فيه ويحفظه ويحميه ويرزقه الصحة والعافية طووول العمر ان شاء الله

ام راغب ... ربنا يرزقك الرضا والصبر في الدنيا والاخرة ، ويرزقك بفرحة تغمر قلبك من حيث لاتدري ولاتحتسبي ان شاء الله

الردود
    2,172
    حبيباتى بدى أطمنكم على سهولى
    بفضل الله صار افضل
    الله يتم شفاة على خير
    فرحتم قلبى بدعائكم له
    أسأل الله أن يجعله فى ميزان حسناتكم

الردود
    1,839
    زوزا .... توصلي مصر يالسلامة ان شاء الله ياجميل وتبداي وتلاقي الايام عدت بسرعة ولقيتي نفسك حاامل ان شاء الله

مروة نجيب ... ماشاء الله عمرة مقبولة مقدما ياحبيبتي ان شاء الله ماتنسيناش في الدعاااء وربنا يرزقك من اجنتكك المجمدة ان شاء الله ان شاء الله في القريب اعالجل

زهرة الخبر ... ربنا يقويكي ويعينك ياحبيبتي وحمدالله على السلامة في قطر وان شاء الله تقابلي مايا وتنبسطي هناك باذن الله

عاشقة ... خيرا ان شاء الله ياحبيبت وان شاء الله يكون كل الانتظار دة بفايدة وتعرفي السبب بسرعة ان شاء الله وتلاقي نفسك حامل ان شاء الله ياحبيبتي

الردود
    1,200
    يسعد صباحكم حبيبتي دخلت ارد عليكم لقيت عيوني سكرت واني اقرأ الردود ماقصرتوا والله ونعم الأخوات
    ثناءً حبيبتي يحق لي أدلع بما انكم اخواتي ههههههههه
    اشوفكم بكرة حبايبي وارد على الكل وجمعة مباركة على الجميع يارب
    ويبارك لسوشي ويتمم لها بخير يارب
    عذروني اشوفكم ثاني

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ