انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 45 الأولىالأولى 123456713 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 448

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    1,839
    مباااااااااااااارك لبملف الجديد وياااااااااااارب يكون فاتحة خير على عفوففة بكرة ان شاء الله ويتملي زغاريد وافرااااااااااح يااااااااااااارب باذن الله
    اسال الله العظيم رب العرش العظيم أن يفرح قلب أختنا في الله عفوفة ويرزقها الحمل السليم الثابت المعافى ، وأن يرزقها السعادة والرضا والخير حيث كان

حنونة وفاطمة ... مساء الخيرات عليكم

الردود
    492
    تعقيب كتبت بواسطة اشىشى عرض الرد
    عارفين يابنات انا من جوايا نفسى اعيد تجربة الحقن المجهرى مره تانيه بس مش عارفه ابتدى الموضوع مع زوجى بجد مكسوفه منه جداً وبينى وبين نفسى بقول استنى شويه لغاية ما أشوف الاستروجين هايتظبط امتى ووقتها ممكن اقدر اتكلم مش عارفه هل انا كده بفكر مظبوط ولا ايه
    حبيبتى انا بعتلك قبل كده انا سمعت دكتور اسماعيل كان بيكلم عن البويضات غير الناضجه وقال بيسحبوها وتكمل نضجها بره وانا ان شاء الله هروحله بكره واسالهولك ان شاء الله

الردود
    1,839
    سلمى ... ازيك ياجميييل واخبار الحمل معاكي ربنا يتمم لك على خير ياجميييييييل وييسر لك جميع امورك ان شاء الله

مروة نجيب ... ربنا يوفقك ياحبيبتي في الاجنة المجمدة ويبارك لك فيهم ويرزقك منهم بتوام سليم معافى ان شاء الله

الردود
    1,839
    حنونة استحيييييييري ياحبيبتي كتيييييييييير وصدقيني حتلاقي نفسك ماشية لوحدك في الطريق الي فيه الخير ليكي ان شاء الله ، عارفة يعني انا نويت ان شاؤ الله اني حبدا في العملية الفترة دي ولغاية دلوقتي بستخيييييييير كتيييييييير عشان كدة ابقى موكلة ربنا ييسر لي الي فيه الخير ان شاء الله
    وانا حاسة برضه ان عدى مدة على عمليتك ليه ماتكرريهاش تاني ، سبحان الله فيه ناس بتفشل معاها من غير سبب وبتقعد تكررها لحد ماربنا يكرمهم ان شاء الله فانا رايي يااما فعلا تغيري المركز يااما لو انتي مرتاحة معاهم خلاص اعمليها تاني في نفس المركز واكيد ان شاء الله فيه حل ياحبيبتي ، " والله يعلم وانتم لا تعلمون "

الردود
    1,839
    فاطمة ...ربنا يوفقك في كل خطواتك ان شاء الله في العملية دي وفعلا د. اسمتعيل ماشاء الله سمعته كويسة جدا وبنات كتير هنا عملوا عنده وماشاء الله حملوا عقبالك ياااااااااااااااارب باذن الله

الردود
    1,839
    لي أحباب لم تراهم عيني...ولكن تلاقت أرواحنا ...وتعانقت قلوبنا ...قبل اللقاء! فاللهم أدم الحب بيننا

الردود
    179

happylove

تعقيب كتبت بواسطة سلمى 2009 عرض الرد
    اهلا بيكى معانا انا قلت اطمنك انا تابعت مع دكتور اسماعيل وانا الحمد لله حامل دلوقتى وفبالك يارب هو ما شاء الله ممتاز

ماشاء الله الله اكبر ربنا يتمم ليكى حملك على خير و يارب تفرح قلبك بشوفتوا بين اديك يا قادر يا كريم بس انا عندى سؤال حملتى طبيعى ولا حقن مجرى يعنى ممكن تؤللى تجربتك معاه

الردود
    2,783
    تعقيب كتبت بواسطة قرة عين لي ولك عرض الرد
    مباااااااااااااارك لبملف الجديد وياااااااااااارب يكون فاتحة خير على عفوففة بكرة ان شاء الله ويتملي زغاريد وافرااااااااااح يااااااااااااارب باذن الله
    اسال الله العظيم رب العرش العظيم أن يفرح قلب أختنا في الله عفوفة ويرزقها الحمل السليم الثابت المعافى ، وأن يرزقها السعادة والرضا والخير حيث كان

حنونة وفاطمة ... مساء الخيرات عليكم
    مساء النور والعسل عليكى يا قمر 14
    ايش احوالك يا جميل ؟

الردود
    2,783
    تعقيب كتبت بواسطة سلمى 2009 عرض الرد
    حبيبتى انا بعتلك قبل كده انا سمعت دكتور اسماعيل كان بيكلم عن البويضات غير الناضجه وقال بيسحبوها وتكمل نضجها بره وانا ان شاء الله هروحله بكره واسالهولك ان شاء الله
    جزاكى الله كل خير يا سلمى وربنا يتمملك حملك على خير ان شاء الله

الردود
    179

strange

تعقيب كتبت بواسطة قرة عين لي ولك عرض الرد
    فاطمة ...ربنا يوفقك في كل خطواتك ان شاء الله في العملية دي وفعلا د. اسمتعيل ماشاء الله سمعته كويسة جدا وبنات كتير هنا عملوا عنده وماشاء الله حملوا عقبالك ياااااااااااااااارب باذن الله

تسلميلى حبيبتى يا رب امين والله انا تعببت كتير من العمليات و الحقن الحمد لله و يارب تكون فعلا اخر عملية ربنا يخليكى ليا يارب و تحقق كل امانيك يا رب امين بليز ادعيلى

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ