انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 59 الأولىالأولى 123456781454 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 586

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    469
    تعقيب كتبت بواسطة نوناسيما عرض الرد
    بنات انا رايحة بكرة علشان ارجع الاجنة
    انا مسلماها على ربنا
    بكرة هطلب تخدير لان فى المركز المصرى بيستخدموا فى ارجاع الاجنة الجهاز اللى عامل زى بق الكلب ده و بيفتح المهبل
    دعواتكم
    معلش مش هقدر ادخل الا بعد التحليل لان مش عندى نت فى البيت

ربنا معاكي ويطمنا عليكى ونباركلك عالحمل قريب يارب خلي بالك من نفسك يا قمر

الردود
    2,525
    تعقيب كتبت بواسطة قرة عين لي ولك عرض الرد
    انا لسة شايفة حالا ملف بيباركو وكدة يعني
    أنا كتبت تهنئة في ملف تاني الماتش اللي فات المشرفات حذفوها هي و كل التهاني اللي كانت في التجمع و في ركن الإخاء قفلو التجمع بتاع البيت المصري و هو لسة في الصفحة التالتة

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة lollypopy79 عرض الرد
    ليكي حق تفرحي يا ستي ما هو البطل ما شاء الله من بلدكم
    يالة عقبال ما تجبيلنا بطل صغنن كده و تعيدو و قتها إن شاء الله أمجاد حوش عيسى
    يار بيا لولى يار بيسمع منك ربنا ان شاء الله وانتى تجيبى بدل البطل اتنين ان شاء الله ويكونوا تؤم زى ما قلتلك قبل كدا ما هو كل واحد وحجمه بقى هههههههه اوعى تزعلى انا بهزر يارب انا كمان على حجمى دا نفسى وامنية حياتى انى اجيب تؤم ويارب ينولنى الى فى بالى يارب وكل واحدة تنول الى فى بالها يارب

الردود
    1,839
    أنا كتبت تهنئة في ملف تاني الماتش اللي فات المشرفات حذفوها هي و كل التهاني اللي كانت في التجمع و في ركن الإخاء قفلو التجمع بتاع البيت المصري و هو لسة في الصفحة التالتة
    والله بس في تجمع تاني هنا كاتبين تهنئة عادي
    ياللا خيييييييييير ان شاء الله
    لولي هو انتي منين ؟
    ياريت تبقي تقوليلنا قصتك بالتفصيل

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    ههههههههههههههه والله غريبة دى من الصفحة التالتة واتقفل ليه اسرار حربية اتقالت رنبا يستر وانا محدش يدينى كارت احمر النهاردة الواد من عندنا وانا الى هبقى الضحية ههههههههههه

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    لا شكل الحكاية بصحيح كله انسجب وسابنى لوحدى ههههههههههههه ماشى يا بنات يعنى خلتونى انا فى وش المدفع وكلكم انسبحتم وبراءة الاطفال فى عينيكم يا عينى ماشى ليكم زنقة هههههههههههه

الردود
    2,525
    تعقيب كتبت بواسطة ريناد 2005 عرض الرد
    يار بيا لولى يار بيسمع منك ربنا ان شاء الله وانتى تجيبى بدل البطل اتنين ان شاء الله ويكونوا تؤم زى ما قلتلك قبل كدا ما هو كل واحد وحجمه بقى هههههههه اوعى تزعلى انا بهزر يارب انا كمان على حجمى دا نفسى وامنية حياتى انى اجيب تؤم ويارب ينولنى الى فى بالى يارب وكل واحدة تنول الى فى بالها يارب
    واللهي يا ريناد لو كانت بالأحجام كنت كسبت المركز الأول و جبت 5..6 عيال
    ههههههههههه يا رب يديني توأم أنا و إنتي يا رب

ههههههههههههههه والله غريبة دى من الصفحة التالتة واتقفل ليه اسرار حربية اتقالت رنبا يستر وانا محدش يدينى كارت احمر النهاردة الواد من عندنا وانا الى هبقى الضحية ههههههههههه
    ههههههههههههه دمك خفيف يا مضروبة

تعقيب كتبت بواسطة قرة عين لي ولك عرض الرد
    والله بس في تجمع تاني هنا كاتبين تهنئة عادي
    ياللا خيييييييييير ان شاء الله
    لولي هو انتي منين ؟
    ياريت تبقي تقوليلنا قصتك بالتفصيل
    أنا يا ستي إسمي نجلا و عندي إحم إحم 30 سنة و خريجة تجارة إنجليش و مش بشتغل و أنا من القاهرة بيتي في مدينة نصر وماما في المهندسين بس عايشة في الرياض
    متجوزة من 8 سنين و كام شهر كده و عندي ملوكة عندها 7 سنين حملت فيها بعد جوازي ب 5 شهور كان عندي قرحة في عنق الرحم عملتها و حملت في نفس الشهر و جبت ملك الحمد لله
    و بعده الولادة ركبت لووب و شلته بعد سنتين و شوية و قعدت سنة محصلش حمل رحت لدكتور و قالي ضعف تبويض و إبتديت بقة من دكتور لدكتور و منشطات و حاجات كده و برضه مفيش حمل و ظهرت تكيسات كأثار جانبية لكتر المنشطات
    المهم سبت كل الأدوية و قعدت شوية و حملت من سنتين تقريبا و في الأسبوع السابع إتوقف النبض و أجهضت و بعدين حملت بعدها تاني ب 8 شهور و أجهضت في شهر و نص و من ساعتها محلصش حمل
    رحت مركز جنين لما نزلت أجازة السنة دي و كنت ناوية اعمل حقن فلما عملتي التحاليل أنا و جوزي الدكتور حسام زكي قالي متستعجليش على الحقن خسي شوية و واظبي على الجلوكوفاج و إحتمال إنك تحملي طبيعي كبيرة و لو محصلش نعملها السنة الجاية
    بس يا ستي دي قصتي بالتفصيل الممل ؟
    إنتي بقة قصتك إيه علشان أتعرف عليكي أكتر

الردود
    2,525
    لا شكل الحكاية بصحيح كله انسجب وسابنى لوحدى ههههههههههههه ماشى يا بنات يعنى خلتونى انا فى وش المدفع وكلكم انسبحتم وبراءة الاطفال فى عينيكم يا عينى ماشى ليكم زنقة هههههههههههه
    أنا موجودة أهو بس هوقفك غنتي في وش المدفع و هقف انا في ضهره ههههههههههه(شوية إستظراف)

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    أنا موجودة أهو بس هوقفك غنتي في وش المدفع و هقف انا في ضهره ههههههههههه(شوية إستظراف)
    هههههههههههههههههههه هى دى الرجول بردوا هههههههههههه ماشى يا ست لولى على العموم ليكى زنقة يا ام ملوكة والولدين الى جايين فى السكة ان شاء الله كله خير ما تقلقيش وبعدين من هنا لغاية ما تنزلى اجزة تزكنى حملتى ان شاء الله طيب بما انك عندك ضعف تبويض احيانا ما تاخدى بردقوش بيقولوا حلو خالص للتبويض واهو اعشاب مش هتضرك يعنى وجربى وبقولك واظبى على الريجيم بردوا علشان دا يبقى مع دا واوعى تحرمى البنت من الحلويات ههههههههههوتقولى اشمعنى هى تاكل وانا لا ملوكة هتاخد رقم تليفونى وتقولى انا بقولك اهو ههههههه

الردود
    2,525
    هههههههههههههههههههه هى دى الرجول بردوا هههههههههههه ماشى يا ست لولى على العموم ليكى زنقة يا ام ملوكة والولدين الى جايين فى السكة ان شاء الله كله خير ما تقلقيش وبعدين من هنا لغاية ما تنزلى اجزة تزكنى حملتى ان شاء الله طيب بما انك عندك ضعف تبويض احيانا ما تاخدى بردقوش بيقولوا حلو خالص للتبويض واهو اعشاب مش هتضرك يعنى وجربى وبقولك واظبى على الريجيم بردوا علشان دا يبقى مع دا واوعى تحرمى البنت من الحلويات ههههههههههوتقولى اشمعنى هى تاكل وانا لا ملوكة هتاخد رقم تليفونى وتقولى انا بقولك اهو ههههههه
    لأ و ما تعمل رجيم إلا ملوكة
    إنتي عارفة و هي بتستحمى تعدي الفقرات بتاعة ضهرها واحدة واحدة
    و الريش تعديهم كلهم عاملة زي بتوع الصومال هههههههههههه
    و بعدين إنتي فاهمة غلط ده هي اللي بتمشينا على مزاجها مش إحنا
    أنا بشرب بردقوش دايما يا جميل و ربنا يسمع منك يا ريناد و أحمل قبل ما أنزل أنا و إنتي يا رب

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ