انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 6 من 6

الموضوع: الي بنات الأسكندرية ,, مين تعرف دكتور نساء وولادة كويس ؟

الردود
    525

الي بنات الأسكندرية ,, مين تعرف دكتور نساء وولادة كويس ؟

السلام عليكم يا بنات الأسكندرية ,

انا دة اول حمل لية و الحمد لله انا دلوقت في التامن ,,, انا بتابع عند دكتور اسمة اشرف ابو علي بس بصراحة مش مرتاحة ,, و كمان بقي غالي اوي كشف و استشارة بقوا ب 120 جنية و عايز يولدني قيصري ب 2500 جنية غير مصاريف المستشفي ,, و دلوقتي انا بدور علي دكتور يكون شاطر جدا بس يكون مهاود شوية في الفلوس و يكون بيولد في مستشفيات كويسة ,, و شكرا و ارجوكم ادعولي بولادة سهلة مييسرة

الردود
    416
    السلام عليكم
    انا من الاسكندرية وفى دكتورة بروحلها ممتازة اسمها د نبيلة محمد صابر هيا عيادتها فى جمال عبد الناصر وكشف وسونار ب62 والاستشارة ب5 واللى اعرفة انها بتولد قيصرى فى حدود 1500 بمصاريف المستشفى بس الكلام عرفتة من اللى بيكشفوا ما سالتهاش هيا مباشرة لانى لسة فى الشهر الرابع ودة رقم تليفونها العيادة 035542242 الحجز قبلها بيوم ودة تليفون موبايلها0123461091 وربنا يقومك بالسلامة انتى والبيبى ان شاء الله

الردود
    525
    شكرا يا جيد جدااااااا بس سيدي بشر بعيدة جدا علية انا من سموحة و حركتي تقيلة اوب فكنت عايزة دكتور اقرب

الردود
    525
    اية يا بنات هو مفيش حد من الأسكندرية و لا اية

الردود
    3
    للاسف كنت عند الدكتورة نبيلة الاسبوع اللى فات مع واحدة زميلتى ف الشغل .. بصرراحة لاقيتها أنسانة مستفزة اوووى ومتسرعة فى الكشف بتاعها حتى اسلوبها سرريع اووى ومش بتسمع لحد .. حسبى الله ونعم الوكيل فيها بعد ساعتين انتظار تقول للسكرتيرة اللى عجب عجبه واللى مش عجبه يتفضل مش هنجبره يستنى ... بجد بجد أسلوب زباااالة من واحدة استشارية زيها .. للاسف أنا روحتلها عشان واحدة صاحبتى بتابع معها بقالها زيارتين ودى كانت ال 3 وفى الشهرالرابع دلووقتى .. بس ياريتنى ما روحتلها ,,, المرة اللى قبليها لاقينها ماشية ب قال الله وقال الرسول ومشغلة القرأن الكريم جمبها بجد أتخدعنا ف المظاهر غير الشخصية والاخلاق خااااااااالص .. بجد أمثالها شوهوا صورة الاسلام .. حسبى الله ونعم الوكيل فيهااا بعد ما زميلتى أكتشفت أنها بتديها مضاد حيوى كان هيوديها ف ستين دااهية لمدة اسبوعين ....منصحش حد يتعامل مع انسانة زى دى .

في ذكريات الماضي وصرعات الحاضر وأحلام المستقبل (حلم الأمومه)
    الردود
    10,000
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • محررة بمجلة انا ورحلة الامومة
      • متألقة صيف 1432هـ
      • مبدعة صيفنا إبداع1431هـ
      • باحثة مجتهدة في الصوتياتوهج الصوتيات
      • الذوق الراقي
      • كوميديا طفولية
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة remo_ahmed عرض الرد
    للاسف كنت عند الدكتورة نبيلة الاسبوع اللى فات مع واحدة زميلتى ف الشغل .. بصرراحة لاقيتها أنسانة مستفزة اوووى ومتسرعة فى الكشف بتاعها حتى اسلوبها سرريع اووى ومش بتسمع لحد .. حسبى الله ونعم الوكيل فيها بعد ساعتين انتظار تقول للسكرتيرة اللى عجب عجبه واللى مش عجبه يتفضل مش هنجبره يستنى ... بجد بجد أسلوب زباااالة من واحدة استشارية زيها .. للاسف أنا روحتلها عشان واحدة صاحبتى بتابع معها بقالها زيارتين ودى كانت ال 3 وفى الشهرالرابع دلووقتى .. بس ياريتنى ما روحتلها ,,, المرة اللى قبليها لاقينها ماشية ب قال الله وقال الرسول ومشغلة القرأن الكريم جمبها بجد أتخدعنا ف المظاهر غير الشخصية والاخلاق خااااااااالص .. بجد أمثالها شوهوا صورة الاسلام .. حسبى الله ونعم الوكيل فيهااا بعد ما زميلتى أكتشفت أنها بتديها مضاد حيوى كان هيوديها ف ستين دااهية لمدة اسبوعين ....منصحش حد يتعامل مع انسانة زى دى .

الموضوع قديم غاليتي
    من 23-09-2009

يعني الأخت ولدت وخلصت

ربي يقومك باسلامه .

مواضيع مشابهه

1. الردود: 6
    اخر موضوع: 19-01-2010, 09:23 AM
  2. مين تعرف دكتور كويس في الأسكندرية ؟؟؟
    بواسطة nehal24 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 14-10-2008, 03:32 AM
  3. مين تعرف دكتور نساء وولادة في التخصصي؟؟؟
    بواسطة فيونكه 07 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 10
    اخر موضوع: 09-06-2007, 06:34 PM
  4. دكتور نساء وولادة
    بواسطة لميس 2000 في ركن المواضيع المكررة
    الردود: 2
    اخر موضوع: 06-03-2003, 03:11 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ