انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 9 من 9

الموضوع: مين جربت دكتوره غاده حرفوش في الاسكندريه

الردود
    3

مين جربت دكتوره غاده حرفوش في الاسكندريه

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اسمحوا لي اني انضم معاكم دي اول مشاركه ليا انا حامل في اخر الشهر الثامن وجيت من السعوديه من شهر تقريبا وحاليا انا بروح لدكتوره اسمها غاده حرفوش في مركز اسكندريه الطبي بس لسه متردده مش عارفه اكمل معاها ولا اروح عند حد تاني لانها تقيله جدااا في الكلام بترد علي اد السؤال وبس بس انا سمحت عنها سمعه طيبه بس برده عايزة اتاكد منكم لو حد سمع عنها او ولد عندها ياريت تردوا عليا لان مفروض باذن الله استقر بقي علي الدكتوره مينفعش التردد الي انا فيه ده وجزاكم الله خيرا وكل سنه وكل العضوات بخير

الردود
    539
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
    انا رحتلها العيادة بتاعتها اللي في سيدي جابر في اول جوازي بس كان عشان التهابات وكانت عادية بس لما اتاخر الحمل كنت ناوية اروحلها بس واحد زميل زوجي في الشغل قالله بلاش لان مراته كانت سقطت ولما راحتلها تعمل عندها تنضيف وكحت منضفتش كويس الرحم ولما تعبت راحت لدكتور تاني قاللها الرحم متنضفش كويس وده كان ممكن يسبب لك مشكلة كبيرة ومتخلفيش تاني ومن يومها انا اتعقدت منها
    لو عاوزة انا الدكتورة اللي ولدت عندها اسمها هبة حامد دراهم ممتازة جدا والولادة كانت كويسة ومكان العملية نضيف جداً وولدتني في الشروق بس عندها مستشفيات تانية لو تحبي تعرفي تفاصيل عن مكان العيادة او الماديات قوليلي وانا ابعتلك

الردود
    3
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    شكرا جدا يا سالمه علي ردك ياريت تقوليلي علي دكتوره هبه مكانها وكل التفاصيل الخاصه بيها وشكرا جدااااااااااااا

الردود
    525
    انا دخلت علشان حبيت ادعيلك ربنا يكملك علي خير ,, بس انا شايفة ان الدكاترة الرجالة احسن من الستات لآن الستات مش متمكنين خالص انا جربت واحدة قبل كدة و كانت سيئة جداااااااااااااااااااااااااااا ,, عموما ربنا معاك و تكملي علي خير

الردود
    41
    انا كمان والحمد لله ولدت مع الدكتورة هبه دراهم عايزة اقولك ان كل من تعامل معها بيدعيلها هى ممتازة طبيا ومريحة نفسيا وخياطتها ممتازة وبتحسى بعد الولادة ان الحياة حلوة
    عيادتها فى مصطفى كامل عند مدرسة مصطفى كامل الثانوية
    روحيلها ومش حتندمى
    ربنا معاكى ان شاء الله تقومى بالسلامة وطمنينا عليكى
    تحياتى

الردود
    539
    تعقيب كتبت بواسطة monaanwar84 عرض الرد
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    شكرا جدا يا سالمه علي ردك ياريت تقوليلي علي دكتوره هبه مكانها وكل التفاصيل الخاصه بيها وشكرا جدااااااااااااا
    الدكتورة هبة عيادتها في مصطفي كامل متفرع من شارع ابراهيم شريف في وش مدرسة مصطفي كامل الثانوية بنين وبجوار مسجد الفتح وده مشهور جداً
    الدكتورة بتاخد في القيصري 1500 بدكتور البنج كشفها 45 بالسونار والاعادة ب15
    بتولد في مستشفيات الشروق- اليكس سيدني- الاهلي -الشرق الاوسط
    انا ولدت معاها في الشروق المستشفي ممتازة والخياطة ممتازة جدا
    ومتخافيش انا اعرف ناس والدين معاها طبيعي بس انا حالتي كانت تستلزم تدخل جراحي
    لو رحتيلها ابقي طمنيني

الردود
    3
    تعقيب كتبت بواسطة salmadodo عرض الرد
    انا رحتلها العيادة بتاعتها اللي في سيدي جابر في اول جوازي بس كان عشان التهابات وكانت عادية بس لما اتاخر الحمل كنت ناوية اروحلها بس واحد زميل زوجي في الشغل قالله بلاش لان مراته كانت سقطت ولما راحتلها تعمل عندها تنضيف وكحت منضفتش كويس الرحم ولما تعبت راحت لدكتور تاني قاللها الرحم متنضفش كويس وده كان ممكن يسبب لك مشكلة كبيرة ومتخلفيش تاني ومن يومها انا اتعقدت منها
    لو عاوزة انا الدكتورة اللي ولدت عندها اسمها هبة حامد دراهم ممتازة جدا والولادة كانت كويسة ومكان العملية نضيف جداً وولدتني في الشروق بس عندها مستشفيات تانية لو تحبي تعرفي تفاصيل عن مكان العيادة او الماديات قوليلي وانا ابعتلك
    ع فكرة دكتورة ممتازة جداااااااا ولا غبار عليها وخبرتها سباقها .. بجد الولادة معها بتبقى سهلة جدااااا

في ذكريات الماضي وصرعات الحاضر وأحلام المستقبل (حلم الأمومه)
    الردود
    10,000
    التدوينات
    1
    التكريم
    • (القاب)
      • محررة بمجلة انا ورحلة الامومة
      • متألقة صيف 1432هـ
      • مبدعة صيفنا إبداع1431هـ
      • باحثة مجتهدة في الصوتياتوهج الصوتيات
      • الذوق الراقي
      • كوميديا طفولية
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة nermohamed عرض الرد
    انا كمان والحمد لله ولدت مع الدكتورة هبه دراهم عايزة اقولك ان كل من تعامل معها بيدعيلها هى ممتازة طبيا ومريحة نفسيا وخياطتها ممتازة وبتحسى بعد الولادة ان الحياة حلوة
    عيادتها فى مصطفى كامل عند مدرسة مصطفى كامل الثانوية
    روحيلها ومش حتندمى
    ربنا معاكى ان شاء الله تقومى بالسلامة وطمنينا عليكى
    تحياتى

ربنا يحفظ اولادك غاليتي
    الموضوع قديم من 2009

الردود
    3
    أود أن أحكى تجربتى مع الدكتورة غادة غادة حرفوش , أنها دكتورة ممتازة ذات مهارة عالية ومخلصة للشغل ,انا لم أنجب مدة 9 سنوات وذهبت اليها لسمعتها الطيبة وبعد الكشف والفحوصات قررت لى حقن مجهرى ولكن كان بالرحم (ورم ليفى كبيرر)بالجدار الخارجى للرحم وطلبت من الدكتورة ان تستأصل هذا الورم أولااا قبل الحقن المجهرى لانه ممكن يتعبنى مع الحمل لكنى خوفت مرة ثانية ورفضت وقامت بعمل حقن مجهرى والحمد لله طلعت حامل وأنجبت بنت جميلة ماشاء الله .... بعملية قيصرية مع هذه الدكتورة المحترمة , وبعد 3 شهور عملت ليا عملية استئصال الورم الليفى بنجاح وأرتحت جداااا ,,, حياتى أتغيرت تماماا بعد حضور ابنتى والحمد لله ربنا فضله كبير عليا ...

مواضيع مشابهه

1. اين اتنزه في الاسكندريه
    بواسطة Om Farida في ساعدوني
    الردود: 4
    اخر موضوع: 30-06-2011, 10:08 AM
  2. الاسكندريه
    بواسطة soso1011 في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 13
    اخر موضوع: 17-03-2010, 10:55 AM
  3. انا من الاسكندريه ساعدونى
    بواسطة om_elbanat2008 في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 11
    اخر موضوع: 14-08-2008, 04:18 AM
  4. الاسكندريه
    بواسطة ناي الحياة في السياحة والسفر
    الردود: 9
    اخر موضوع: 20-08-2006, 12:14 AM
  5. حلى قهوه غايه في السهوله غايه في الروعه
    بواسطة االحياة في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 7
    اخر موضوع: 03-08-2005, 10:24 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ