انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 35 من 38 الأولىالأولى ... 253132333435363738 الأخيرالأخير
عرض النتائج 341 الى 350 من 376

الموضوع: @@ تجمع للغاليات منتظرات الحمل @@

الردود
    288
    حبيبتى ملكه الاحساس انا فرحانه جدا انك رديتى عليه مكنتش متوقعه حد يرد دلوقت ربنا يكرمك ويرزقك انتى كمان بولد وبنت مع بعض وميجيش العيد الاوحنا فرحنين ومعلش هقوم اعمل السحور وربنا يتقبل منا جميعا الصيام والقيام ربى لا تزرنى فردا وانت خير الوارثين

الردود
    5,814
    التكريم
    (أوسمة)
    أهلا وسهلا خيتي ( ام جنا وعمر ) وانا برحب فيكي ومسرورين بالتعرف ع عضوة جديده

وانشاله تكوني الاخيره ف ه التجمع و تطلعي منه لتجمع الحوامل قريباً عاجلاً غير آجلاً

يارب يارب يارب

بس ماحكيتي انتي ف اي بلد وكم عمرك وشو سبب اللخبطه ف ه الهرمون

بعتذر عن اسئلتي الي تقيله دم عليكي

الله يرزقنا ياربي عاجلاً غير آجلاً

وصباح الخير لملكة الاحساس و ل د.ايمي

بصراحه انا بحكي عن قراءة القران لانو عن تجربه ياسبحان الله لما انشغل ف قراءة القران

مابتجي ع بالي اي افكار سيئة او معصيه او حتى موضوع الحمل

حتى جديد صرت بدل ما تعوذ من الشيطان صرت استغفر ربي والله ياربي يهديني الى صراطه المستقيم

"" اللهم إني ظلمت نفسي ظلما كثيرا ولا يغفر الذنوب إلا أنت فاغفر لي مغفرة من عندك وارحمني إنك أنت الغفور الرحيم ""
    آخر مرة عدل بواسطة ورد الزيزفون : 31-08-2009 في 04:20 AM

الردود
    288
    مايا حبيبتى انا مصريه مقيمه فى جدة وعمرى 25سنه ووالله انا لسه عرفه موضوع الهرمون دة الشهر اللى فات بس لما غيرت الدكتورة ورحت لوحدة تانيه لانها مكنتش بتقولى غير انك مستعجله بس الدكتورة دى عملتلى تحليل الهرمونات وطلع lh قليل شويه مش كتير بس بياثر لان البويضه بتكبر لاكن مش بتطلع من المبيض لان الهرمون دة المسئول عن تفجير البويضه فدتنى جونال اف وبعدين ابرة تفجيريه بس محصلش نصيب فرحت تانى وادتنى الاول كولوميد وبعدين جونال اف وماريونال كل واحدة اربع حقن وبعدين ابرة تفجيريه والحمدلله البويضات بتكبر وكويسه وانا لسه فى فترة التبويض ويارب يكتبلى واياكم الحمل الشهر دة معلش انا رغااااااااااايه كتير اصلى فرحانه انكم رديتوا

الردود
    1,541
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة ام جنااوعمر عرض الرد
    يارا حبيبتى انا اول مرة اكتب فى المنتدى بس انا كمان متبعاه من زمان وخاصه تجمع منتظرات الحمل لانى منكم بقالى سنه وشهرين متجوزة وعندى برضو لغبطه فى هرمون lhواخدت منشطات وتخنت جدا من ساعه متجوزت ولسه مفيش نتيجه لحد دلوقت الحمد لله واسفه على الاطاله ورمضان كريم
    اهلا اهلا نورتينا وانستينا يا ام جنا وعمر ان شاء الله ربنا يكرمك بس الصبر حلو انا مجوزه بقالي 10 شهور بس وعملت عمره(بفتح العين) زي ما بيقولوا في مصر والحمدلله فرجه قريب ان شاء الله الحمدلله انك عارفه مشكلتك فين بالضبط اعرف ناس معندهومش اي مشاكل وربنا ماداهمش واعرف ناس اكتر عندهم مشاكل يستحيل معاها الحمل وحملوا من اول شهر جواز(تشوهات في الرحم )سبحان الله ده رزق ربنا بيقسمه بين عبادهفماتقلبيش نهارك وليلك ادعي ربنا وهو القادر فوق عباده وهو قبل كل ده الرحمن الرحيم يقول للشيء كن فيكون وربنا يصبرنا على الابتلاء

الردود
    1,563

هلا فيكم جميعا

وصباح الفل والورد

حبيبتي ايمي ماتزعلي انشاء الله ذا الشهر الكريم فرج علينا كلنا يااااااااااااااااااااااااااارب

الردود
    1,541
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة ملكه الاحساس$$ عرض الرد

هلا فيكم جميعا

وصباح الفل والورد

حبيبتي ايمي ماتزعلي انشاء الله ذا الشهر الكريم فرج علينا كلنا يااااااااااااااااااااااااااارب
    حبيبتي الحمد لله انا راضيه بقسمة ربنا وباحاول استشعر نعمة ربنا عليا ان جهاز التحليل يعطل مخصوص عشان انا ماتصدمش وفعلا لوكنت عرفت امبارح ان التحليل طلع سلبي مكنتش عارفه ايه اللي هيحصل لاني كنت متوتره جدا لكن لما نمت وصحيت وبعدين بدات تنزل شويه شويه لحد لما كلمت الدكتوره وقالتلي ان مفيش حمل كنت خلاص متاكده تقريبا ان مفيش

الردود
    288
    اختى ايمى والله عندك حق فى كل اللى قلتيه كله بامر الله بس انا غصب عنى انا هنا لوحدى وبشوف الناس اللى حوليه وبرضو بتاثر ماشاء الله اعرف اكتر من 12واحدة هنا وفى مصر حوامل نصهم لسه ولدين ههههههههههههههه فبتاثر وموضوع اليوم المقلوب دة مش بايدى حاولت انام بليل بس مفيش فايدة والحمدلله انا مشكلتي بسيطه بس انا مؤمنه جدا بالله انه مش هيخيب املى ابدا وكمان مؤمنه جدا بطب والعلم ومفيش داء ربنا بقدرته مخلقلوش دواء وانا كان قلبى معاكى وانتى بتحللى ودعتلك ربنا يعوض عليكى يارب ومتشوفيش الساحرة الشريرة الابعد 9شهور امييييييييييييييين يارب العالمين

الردود
    1,541
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة ام جنااوعمر عرض الرد
    اختى ايمى والله عندك حق فى كل اللى قلتيه كله بامر الله بس انا غصب عنى انا هنا لوحدى وبشوف الناس اللى حوليه وبرضو بتاثر ماشاء الله اعرف اكتر من 12واحدة هنا وفى مصر حوامل نصهم لسه ولدين ههههههههههههههه فبتاثر وموضوع اليوم المقلوب دة مش بايدى حاولت انام بليل بس مفيش فايدة والحمدلله انا مشكلتي بسيطه بس انا مؤمنه جدا بالله انه مش هيخيب املى ابدا وكمان مؤمنه جدا بطب والعلم ومفيش داء ربنا بقدرته مخلقلوش دواء وانا كان قلبى معاكى وانتى بتحللى ودعتلك ربنا يعوض عليكى يارب ومتشوفيش الساحرة الشريرة الابعد 9شهور امييييييييييييييين يارب العالمين
    والله انتي عسوله قوي حلوه الساحره الشريره دي جديده على فكره انا كمان مصريه في الرياض وعارفه والله ان الغربه وحشه قوي ساعات اقول لو انا في مصر كنت نزلت رحت لامي او قعدت مع حد من قرايبي نكلم ويهون عليا بس دي بتبقى فترات بس وبتعدي

الردود
    1,563
    مع السلامه حبايبي

بروح انام واشوفكم بكره على خييييييييييييييييييييييييييير

الردود
    288
    والله انتى اللى عسوله وانا والله بحبك فى الله بس انتى ايه مشكلتك يارب تكون بسيطه وعلى فكرة انا فعلا بحس انها ساخرة شريرة وببقى حطه ايدى على قلبى فى وقتها انها تخلى عندها شويه دم ومتجيش مفيش فايدة يارب تسبنا فى حالنا بقى شويه انتى صليتى الفجر ولا لا انا عارفه عندكم الا\ان قبل جدة بحوالى نصف ساعه لومصلتيش ياريت تصلى وتدعلنا انا لسه مصليه الفجر والله دعتلك انتى وملكه الاحساس ومايا وجميع بنات المسلمين اللهم امييييييييييييين ترحمنا وتفرج كربتنا

مواضيع مشابهه

1. @@ تجمع للغاليات منتظرات الحمل @@
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 304
    اخر موضوع: 28-10-2009, 05:05 PM
  2. @@ تجمع للغاليات منتظرات الحمل @@
    الردود: 343
    اخر موضوع: 30-09-2009, 02:29 PM
  3. @@ تجمع للغاليات منتظرات الحمل @@
    الردود: 300
    اخر موضوع: 31-07-2009, 11:57 AM
  4. @@ تجمع للغاليات منتظرات الحمل @@
    الردود: 322
    اخر موضوع: 27-06-2009, 12:17 PM
  5. @@ تجمع للغاليات منتظرات الحمل @@
    الردود: 355
    اخر موضوع: 06-05-2009, 02:27 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الكلمات الاستدلالية لهذا الموضوع

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ