انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 13 الأولىالأولى 123456789 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 126

الموضوع: الام المصرية:تعالى قوليلنا مستشفى اللى ولدتى فيها**في مصر***

الردود
    612
    تعقيب كتبت بواسطة الشذى الفواح عرض الرد

تسلمى ياجوجو عالمعلومات الهااايلة دى

ياريت كمان لو حطيتى الاسعار وكدهيعنى والدكتور او الدكتورة اللى ولدتك عشان برضو البنات يبئو عاملين حسابهم

مبروووووووك المولود القديم

وعقبال يارب ماتئومى بالسلامة ومعاكى مولودك التانى الامووور

ميرسى يا حبيبتى على الدعوة الحلوة , بالنسبه للاسعار اكيد حاتكون اتغيرت فى علاء عزت لانى والده ابنى من 6 سنين اما بالنسبه للنخيل فالولاده القيصريه ب3600 من غير الدكتور والتخدير لان الدكتور من خارج المستشفى وانا عموما الاسعار عندى بتكون مختلفه لانى تابعه لنقابه المحاميين يعنى حاتكون ب 2000 بدل 3600 ,اما بالنسبه للولاده الطبيعيه مسالتش الاسعار ايه لانى بولد قيصرى واعتقد ان مستشفى علاء عزت حاتكون الاسعار متقاربه جدا من كدا

عــــ بفضل ـــــدنـــ اللـه ـــــا:)(بحبك يامصر)
    الردود
    1,630
    متشككككككككككرة اوى اوى ياجوجو اعزرينى على الازعاج بس عشان دا يبئا ملف شامل لكل وحدة مصرية تحب ترجعله صحيح ان الاسعار بتغلى بس لو وحدة هتولد قريب هاتستفيد اوى برضو بالاسعار وعالاقل الاسعار لما تغلى جايز مش هاتزيد اوى اوى برضو فهاتبئا عارفة انها اسعار المستشفى الفلانى في الrange دة

الردود
    612
    شوفى يا ستى انا ان شاء الله ولادتى حاتكون بعد اسبوعين وبامر الله انا حاورح المستشفيتين تانى الاسبوع الجاى عشان اعرف كل التفاصيل ان شاء الله اول ماعرف حابعتللك الاسعار والتفاصيل الكامله ليهم عشان ان شاء الله نستفيد كلنا

الردود
    520
    ربنا يكرمك ريحتينى كتيير انا الدكتور قاللى انى حولد انشاء الله فى القاهرة التخصصى يارب يكمللى و يكملوكو على خييير

الردود
    1,630
    تعقيب كتبت بواسطة gogo_nanoo عرض الرد
    شوفى يا ستى انا ان شاء الله ولادتى حاتكون بعد اسبوعين وبامر الله انا حاورح المستشفيتين تانى الاسبوع الجاى عشان اعرف كل التفاصيل ان شاء الله اول ماعرف حابعتللك الاسعار والتفاصيل الكامله ليهم عشان ان شاء الله نستفيد كلنا

خلاص ساستى مستنيينك ان شاء الله ربنا ييسرلك امورك يارب وتولدى بالسلامة

ربنا يكرمك ريحتينى كتيير انا الدكتور قاللى انى حولد انشاء الله فى القاهرة التخصصى يارب يكمللى و يكملوكو على خييير

الله يخليكى ياحبوبة

ان شاء الله تولدى ولادة سهلة ميسرة وتيجى تبشرينا ومعاكى مولودك الاموور

بس طلب زغنوون ياعسل

يرجى كتابة ان شاء الله بدلا من انشاء الله

الردود
    1,029
    حبيباتى السلام عليكم ورحمه الله وبركاته جميعاا حبيت اشارك معاكم اولا ايه الاسعار الجامده دى كله غالى اوى لعلمكم يا حبيباتى فى ناس كتير بتفضل تولد فى المكان لانه غالى بغض النظر عن الرعايه يعنى انا ليه واحده صحبتى ولدت فى مستشفى عبدالقادر فهمى ب 8000 جنيه من خمس سنوات وماشكرت فى الدكتور عبدالقادر فهمى اولا كان وراه سفر فولدها هى وكام حاله بدرى عشان يخلص وطبعا ولدهم قيصرى طيب نيجى للولاده الفتح كان كبير فى بطنها وباين وبارز كمان لما جت تقارن نفسها معايه مشاء الله انا افضل بكتير اولا جرحى صغير ومش باين خالص وتحت يعنى اسفل البطن اوى تحت القبه بشويه الكل بيستغرب ازاى الدكتور فتح تحت اوى كده يعنى بعيد عن بطنى ثانيا منتهى النظافه والرعايه والبنات كلهم محجبات وزى العسل ويطموكى ويمسكوا ايدك ويطبطبوا عليكى فعلا بيهونوا كتير نيجى للغرفه اللى بتولدى فيها كل الاجهزة من امريكا ومنتهى النظافه فعلا ماشفتش كده والغرفه اللى بتتطلعى فيها بعد الولاده ليكى فيها حمام خصوصى وتلفيزيون وتلاجه وسرير للبيبى صغير جمبك واضواء خافته فوقكك بحيث تهدء لكى اعصابك طيب بالنسبه للكشف ب 50 جنيه بالسونار و70 مستعجل بس لازم تحجزى قبلها بعشره ايام لكن المستعجل اوى من بعد الساعه 12 السونار بقى جوه حاجه وهم بيوريلك الجنين وتشوفى الدم بتاعه وشرينه بجد يعنى بالالوان وقدامك تلفزيون كبير بتشاهدى فيه الجنين ايضا السونار ده من امريكا الدكتور نفسه كانت دراسته فى امريكا نيجى لاسم الدكتور عادل محمد سليمان
    العنوان شارع مصر والسودان جمب جامع كشك وللى عاوزة العنوان بالتفصيل ورقم تليفون عيادته تقولى
    الولاده من 3سنوات 1300قيصرى وطبيعى 700 بس بيخيط بالليزر للى محتاجه شق العجان وكمان للقيصرى بيشفط الدهون بعد مابيطلع البيبى
    دلوقتى اكيد الاسعار اختلفت سمعت ان القيصرى 1700 جنيه بكله طبعا بالاقامه لان المستشفى بتاعته
    ارجو ان اكون افدكم
    آخر مرة عدل بواسطة marwa81 : 10-02-2009 في 03:52 PM

الردود
    1,630
    ياااااااااااااااااه يامروة ماشاء الله فعلا على وصفك كده دى ولادةتفتح النففففففس ههههههههههههههههههههههه

بس والله اتبسطت اوى من المعلومات دى بس للاسف عن سخصي انا ماباروحش عند دكاترة رجالة وبالاخص في موضوع النسا والولادة
    تعرفي لو وحدة ست عندها كل دة وبالاسعار الحلوووة دى اروحلها طبعا انا مش حامل دلوقتى
    لكن باحلم بئة الاقي كده وقت اما احمل تانى اما ربنا يسههههل >>>>>>>>الخطة الخمسية الجاااية وعليكى خير اما افوووق من اللى انا فيه مازلت احاول تنظيف اثار الدمار

اوعى تزعلى انا باهزرر معاكى جزاكى الله كل خير عالمعلومات القيمة دى

يللا عقبال ولادتك الجاية انتى كمان

الردود
    1,029
    ياااااااااااااااااه يامروة ماشاء الله فعلا على وصفك كده دى ولادةتفتح النففففففس ههههههههههههههههههههههه

بس والله اتبسطت اوى من المعلومات دى بس للاسف عن سخصي انا ماباروحش عند دكاترة رجالة وبالاخص في موضوع النسا والولادة
    تعرفي لو وحدة ست عندها كل دة وبالاسعار الحلوووة دى اروحلها طبعا انا مش حامل دلوقتى
    لكن باحلم بئة الاقي كده وقت اما احمل تانى اما ربنا يسههههل >>>>>>>>الخطة الخمسية الجاااية وعليكى خير اما افوووق من اللى انا فيه مازلت احاول تنظيف اثار الدمار

اوعى تزعلى انا باهزرر معاكى جزاكى الله كل خير عالمعلومات القيمة دى
    يللا عقبال ولادتك الجاية انتى كمان

حبيبتى والله الدكاتره الستات مافى واحده حد اتعامل معاها وشكر فيها هما ماليهم فى الطب خالص مع احترامى ليهم طبعا بس عن رئى الشخصى وعموما ربنا يكرمك يارب انتى وجميع الاخوات ويرزق كل محرومه يارب ولكى منى تحياتى
    ولا ياقمر ازعل من ايه انشاء الله بترجعى زى الاول واحسن

الردود
    1,237

byebye

تعقيب كتبت بواسطة marwa81 عرض الرد
    حبيباتى السلام عليكم ورحمه الله وبركاته جميعاا حبيت اشارك معاكم اولا ايه الاسعار الجامده دى كله غالى اوى لعلمكم يا حبيباتى فى ناس كتير بتفضل تولد فى المكان لانه غالى بغض النظر عن الرعايه يعنى انا ليه واحده صحبتى ولدت فى مستشفى عبدالقادر فهمى ب 8000 جنيه من خمس سنوات وماشكرت فى الدكتور عبدالقادر فهمى اولا كان وراه سفر فولدها هى وكام حاله بدرى عشان يخلص وطبعا ولدهم قيصرى طيب نيجى للولاده الفتح كان كبير فى بطنها وباين وبارز كمان لما جت تقارن نفسها معايه مشاء الله انا افضل بكتير اولا جرحى صغير ومش باين خالص وتحت يعنى اسفل البطن اوى تحت القبه بشويه الكل بيستغرب ازاى الدكتور فتح تحت اوى كده يعنى بعيد عن بطنى ثانيا منتهى النظافه والرعايه والبنات كلهم محجبات وزى العسل ويطموكى ويمسكوا ايدك ويطبطبوا عليكى فعلا بيهونوا كتير نيجى للغرفه اللى بتولدى فيها كل الاجهزة من امريكا ومنتهى النظافه فعلا ماشفتش كده والغرفه اللى بتتطلعى فيها بعد الولاده ليكى فيها حمام خصوصى وتلفيزيون وتلاجه وسرير للبيبى صغير جمبك واضواء خافته فوقكك بحيث تهدء لكى اعصابك طيب بالنسبه للكشف ب 50 جنيه بالسونار و70 مستعجل بس لازم تحجزى قبلها بعشره ايام لكن المستعجل اوى من بعد الساعه 12 السونار بقى جوه حاجه وهم بيوريلك الجنين وتشوفى الدم بتاعه وشرينه بجد يعنى بالالوان وقدامك تلفزيون كبير بتشاهدى فيه الجنين ايضا السونار ده من امريكا الدكتور نفسه كانت دراسته فى امريكا نيجى لاسم الدكتور عادل محمد سليمان
    العنوان شارع مصر والسودان جمب جامع كشك وللى عاوزة العنوان بالتفصيل ورقم تليفون عيادته تقولى
    الولاده من 3سنوات 1300قيصرى وطبيعى 700 بس بيخيط بالليزر للى محتاجه شق العجان وكمان للقيصرى بيشفط الدهون بعد مابيطلع البيبى
    دلوقتى اكيد الاسعار اختلفت سمعت ان القيصرى 1700 جنيه بكله طبعا بالاقامه لان المستشفى بتاعته
    ارجو ان اكون افدكم
    حبيبتى ممكن تقوليلى تليفون الدكتور فى العياده علشان اسأل على التفاصيل
    وكنت عايزة اسألك المستشفى كان فيها تجهيزات للبيبى يعنى اللى بيستقبله مثلا دكتور اطفال حديثى الولاده وحضانه وهل بيهتموا بالبيبى اول مابيتولد ويفحصوه ويطمنوكى عليه...
    وكنت عايزة اعرف اذا كان الدكتور بيولد قيصرى بالطلب يعنى لوالواحده هى اللى طلبت ممكن يعملها قيصرى حتى لو حالتها مش مستدعيه الولاده القيصرى

معلش حبيبتى طلباتى كتير وهتعبك معايا

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    ام خوخه وحشتيني اوى
    انا داخله بس اسلم عليي لانى للاسف مش هاقدر افيدكم اوى
    ولادتى بمتابعتى بكل سلاطاتى وباباغنوقي
    كانت في مستشفى الشرطه فطبعا مش هاقدر افيدكم خااالص دلوقتى
    الا بس لاسم الدكتور السكر بتاعى : احمد درويش

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

مواضيع مشابهه

1. الردود: 62
    اخر موضوع: 07-07-2011, 05:38 PM
  2. * جميع عطور أوريفليم بالصور * تعالى قوليلنا أحلى مافيهم *
    بواسطة زمردة2004 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 9
    اخر موضوع: 14-10-2010, 06:02 PM
  3. تعالى قوليلنا تجربتك مع الفطام
    بواسطة جنى 23 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 9
    اخر موضوع: 09-07-2009, 08:01 PM
  4. مين جربت تخفف....تعالى قوليلنا او ابتدى معايا
    بواسطة ghada00 في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 18-05-2007, 07:19 PM
  5. تعالى قوليلنا شنو تسوين فى هالايام!!!!
    بواسطة جورى في الأمومة والطفولة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 16-10-2003, 02:02 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ