انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 13

الموضوع: حجامة بمصر ... ارجو المساعدة

الردود
    1,284

حجامة بمصر ... ارجو المساعدة

مرحبا اخواتي كيفكم ؟؟؟؟ يا ريت اخواتي اللي بمصر يساعدوني ويدلوني على مركز بعمل حجامة أو وحده موثوقه بتعمل حجامة ، لاني ما بعرف ولا وحده وكتير حابة اعمل حجامة .... تسلمولي يا ريت تساعدوني لانه طالعة بمخي ونفسي اعملها كتير .

الردود
    5,106
    التكريم
    (أوسمة)
    مرحبا أختي سما ياريت تقوليلي انت منين من مصر عشان ققدر ادلك اانا عملتها مرتين قبل كدا والحمد لله جابت نتيجه حلوه انا اعرف مركز كمان بيعملها اعرف وحده بتعمله بس معرفش انت منين .

الردود
    980
    لو من اسكندرية أنا اعرف طبيب ممتاز ومتعلم الحجامة في ألمانيا وعدته نظيفة ومعقمة ومن قبل بنت زميل والدي عملت عنده حجامة وربنا اكرمها ولله الحمد بالحمل

الردود
    1,284
    تعقيب كتبت بواسطة nora_115 عرض الرد
    مرحبا أختي سما ياريت تقوليلي انت منين من مصر عشان ققدر ادلك اانا عملتها مرتين قبل كدا والحمد لله جابت نتيجه حلوه انا اعرف مركز كمان بيعملها اعرف وحده بتعمله بس معرفش انت منين .
    يسلموا كتير نور أنا ساكنة في مصر الجديدة بس ممكن اروح لو المكان بعيد شوي المهم مكان منيح ومضمون شكرا كتير الله يجزيكي الخير

الردود
    1,284
    تعقيب كتبت بواسطة سَوَدة المسلمة عرض الرد
    لو من اسكندرية أنا اعرف طبيب ممتاز ومتعلم الحجامة في ألمانيا وعدته نظيفة ومعقمة ومن قبل بنت زميل والدي عملت عنده حجامة وربنا اكرمها ولله الحمد بالحمل
    تسلميلي سود....ا انا زي ما حكيت لأختي بمصر الجديدة بس اذا الحجامة ما لها وقت محدد (يعني يوم محدد بالدورة ) انا ممكن انزل لاسكندرية او اروح اي مكان بالذات اذا اللي بعملها شاطر وادواته معقمه بس المشكلة اني حاسه انه حرام اعملها عند رجال فعشان هيك بفضل وحدة ..

الردود
    980
    الحجامة يا سما يلزمها تتعمل بعد الفجر في أي يوم فردي في النصف الثاني من الشهر العربي فاعتقد كده لازم لك حد من القاهرة ما ينفعش اسكندرية

الردود
    1,284
    تعقيب كتبت بواسطة سَوَدة المسلمة عرض الرد
    الحجامة يا سما يلزمها تتعمل بعد الفجر في أي يوم فردي في النصف الثاني من الشهر العربي فاعتقد كده لازم لك حد من القاهرة ما ينفعش اسكندرية

يسلمو يا قمر ... ان شاء الله خير .. أنا رح اشوف شو البنات بردوا علي ووين في اماكن وبعدين ان شاء الله بشوف وين بعملها ... على فكرة انا بحب الاسكندرية وبنزلها كل فترة بحب بحرها وهوها كتير وبحب القلعه ولازم اروحها دائما، بجد القعدة هناك حلوة كتير بضل بس قاعدة انا وزوجي ونطلع على البحر ونستنشق هواه ...

الردود
    1,185
    انا عملت الحجامة يا سما عند دكتورة في زهراء مدينة نصر اسمها شويكار هى اساسا دكتورة جهاز هضمى و كبد واخدت كورسات في الحجامة من مصر و من خارج مصر

عملتها مرتين و هى قالت لى انها لازم تتعمل اول يوم او تانى يوم في الدورة بالكتير يعنى اول ما تنزل الدورة تكلميها و تروحى تعمليها ،، طبعا الكاسات بتكون جديدة و معقمة و بتاخديها انت بعد كده و كل ما تتروحى تعملى تاخديهم معاكى لو عايزة اى تفاصيل عنها ابعتى لى على الخاص و ابعت لك ارقامها و كل التفاصيل

الردود
    904
    و الله ما عندى فكرة حبيبتى و لكن البنات ما قصروا فعلا

الردود
    1,284
    تعقيب كتبت بواسطة ghada00 عرض الرد
    انا عملت الحجامة يا سما عند دكتورة في زهراء مدينة نصر اسمها شويكار هى اساسا دكتورة جهاز هضمى و كبد واخدت كورسات في الحجامة من مصر و من خارج مصر

عملتها مرتين و هى قالت لى انها لازم تتعمل اول يوم او تانى يوم في الدورة بالكتير يعنى اول ما تنزل الدورة تكلميها و تروحى تعمليها ،، طبعا الكاسات بتكون جديدة و معقمة و بتاخديها انت بعد كده و كل ما تتروحى تعملى تاخديهم معاكى لو عايزة اى تفاصيل عنها ابعتى لى على الخاص و ابعت لك ارقامها و كل التفاصيل
    يسلموا كتير حبيبتي .... طبعا بدي تفاصيل عنها بس انا ما بقدر ارسل على الخاص لانه مشاركاتي ما بتكفي يا ريب انت تبعتيلي التفاصيل على الخاص شكرا كتير تسلميلي .

مواضيع مشابهه

1. ارجو المساعدة من الاعضاء ضرورى جيدا اريد عنوان طبيب أطفال بمصر
    بواسطة ام جودى حبيبتى في الأمومة والطفولة
    الردود: 12
    اخر موضوع: 09-10-2009, 02:22 AM
  2. عنا خدامة ساعدوني
    بواسطة اردينة 2007 في نافذة إجتماعية
    الردود: 16
    اخر موضوع: 14-05-2008, 02:29 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ