انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 9 من 9

الموضوع: انا عايزة انزل اجيب هدوم البيبى ازميرا محتاجاكى او اى حد يقولى اماكن اسعارها مناسبة

الردود
    1,622

انا عايزة انزل اجيب هدوم البيبى ازميرا محتاجاكى او اى حد يقولى اماكن اسعارها مناسبة

انا محتاجلكم اوى عايزة انزل اجيب لبس الببيبى بس عايزة اعرف الاماكن بالقاهرة والماركات والاسعار الى بمتناول اليد وياسلام لو تقولوى اجيب اية بالضبط الاهم فى المهم يارب تساعدونى ولو حد فاكر الاسعار يقولى عليها انا متقله عليكوا بس مليش غيركم
    ربنا يخليكواااااااااااااااااااااااااااا

الردود
    4,337
    شذى ازيك يا حبيبتى عاملة اية ربنا يكملك على خير بصى فى الهرم لو انتى من محافظة الجيزة فى مول اسمة كايروا مول فى الدور الخامس والدور الاول محل اسمة كنزى حلو اوى كل اللى يخص الحامل والببيبهات كل حاجة تحفةةةةةة
    انا جبت لبنتى حاجات مكنتش اصلا اعرفها وهما وروهانى بصى انتى اصلا بتروحى للببنت اللى واقفة فى المحل تقوليللها ان كان ولد او بنت مثلا او انتى لسة متعرفيش بتجيبلك لون محايد يعنى انا كنتش اعرف ولد او بنت فجبت مثلا اللون الفسدقى اللون البيجى اللاوف وايت كدة يعنى وهى البنت بتعرض عليكى الاهم فالمهم وكمان الاعداد واللهى انا محدش قالى البنت هى اللى ورتنى وقالتلى على الاعداد بس الاهم انك متشتريش من 0 الى 3 شهور كمية كبيرة لان بسم اللة ماشاء اللة البيبى فى الفترة دية بيكبر بسرعة هاتى جزء كدة وكترى من المقاس 3 الى 6 شهور اوكى بس بالنسبة للاعداد هاتى 6 من كل حاجة بس ولو عايزة حاجة قولى وان شاء اللة افيدك

الردود
    1,622
    لولو بجد انا متشكرة اوى واكيد هنزل كايرو مول طيب انت جبتى الملابس الداخليه ماركة ايه وجبتى فالنات نص كم وكم وقط وكاوافيل وبافيتات وسالبتات صح كدة ولا لا وبعدين اجيب اجزاء من 0الى 3 شهور واجزاء من 3 الى 6 شهور فى نفس الوقت ولا بعد كدة والبطانيه اجيب ايه وجبتى حجات من الصيدليه قبل الولادة ولا بعد الببرونات والحجات دية بجد انا متشكرة وربنا يخليكى ليه يالولا

الردود
    361
    لولو كنزى دة فين

الردود
    1,488
    حبيبتى روحى التوحيد و النور اسعارة كويسة اوى اوى و فى نفس الوقت خاماتة ممتازة

الردود
    1,000
    فعلا محل كنزي في كايرو مول عنده كل حاجة اما بالنسبة للفانلات لو حتولدي الايام دي لازم تجيبي نص وكم عشان حتلبسيه الاتنين وطبعا بنطلونات والكوافيل حتجيبيها ومش حتستعمليها عشان حتستعمل بامبرز ومتنسيش الللفف وحاجة كمان لو قالتلك حزام بطن قوليلها لا مش عايزاه انا جبته ومستعملتوش في الولادتين طبعا السالوبيتات وبلاش المقفولة برجل عشان البيبي بتضايق منها خليها مفتوحة واستعملي شراب وبطانية والاحسن اتنين عشان لو وحدة اتغسلت يبقى عندك واحدة تانية
    والبيبرونة ممكن تجيبها احتياطي عشان لو احتاجتي تديلو اعشاب وطبعا كريم للحفاضة وشامبو اطفال جونسون بيبي اويل وغالبا الحاجات دي حتخديها من المستشفى ساعة الولادة
    ياريت اكون افادتك وربنا يطمنى عليكي

الردود
    1,622

beatheart

تعقيب كتبت بواسطة هبه الله يحيى عرض الرد
    فعلا محل كنزي في كايرو مول عنده كل حاجة اما بالنسبة للفانلات لو حتولدي الايام دي لازم تجيبي نص وكم عشان حتلبسيه الاتنين وطبعا بنطلونات والكوافيل حتجيبيها ومش حتستعمليها عشان حتستعمل بامبرز ومتنسيش الللفف وحاجة كمان لو قالتلك حزام بطن قوليلها لا مش عايزاه انا جبته ومستعملتوش في الولادتين طبعا السالوبيتات وبلاش المقفولة برجل عشان البيبي بتضايق منها خليها مفتوحة واستعملي شراب وبطانية والاحسن اتنين عشان لو وحدة اتغسلت يبقى عندك واحدة تانية
    والبيبرونة ممكن تجيبها احتياطي عشان لو احتاجتي تديلو اعشاب وطبعا كريم للحفاضة وشامبو اطفال جونسون بيبي اويل وغالبا الحاجات دي حتخديها من المستشفى ساعة الولادة
    ياريت اكون افادتك وربنا يطمنى عليكي
    مرسيه ياحبيبتى فعلا افادتينى ربنا يخليكى يعنى مش لازم الكوافيل وبناطيل اجيب المقاس الى 3 الى 6 شهور طالما مش هستخدمهم ولا ايه رايك شكرا ياهبه

الردود
    1,000
    تعقيب كتبت بواسطة شذى عمرو عرض الرد
    مرسيه ياحبيبتى فعلا افادتينى ربنا يخليكى يعنى مش لازم الكوافيل وبناطيل اجيب المقاس الى 3 الى 6 شهور طالما مش هستخدمهم ولا ايه رايك شكرا ياهبه
    حبيبتي كل المقاسات خليها كبيرة شوية من 3 : 6 شهور عشان تنفعك ال6 شهور الجايين عشان البيبي ماشاءالله حتلاقية بيكبر بسرعة وخاصة الطول بيطولوا بسرعة وطمنيني عليكي

الردود
    4,337

beatheart

تعقيب كتبت بواسطة شذى عمرو عرض الرد
    لولو بجد انا متشكرة اوى واكيد هنزل كايرو مول طيب انت جبتى الملابس الداخليه ماركة ايه وجبتى فالنات نص كم وكم وقط وكاوافيل وبافيتات وسالبتات صح كدة ولا لا وبعدين اجيب اجزاء من 0الى 3 شهور واجزاء من 3 الى 6 شهور فى نفس الوقت ولا بعد كدة والبطانيه اجيب ايه وجبتى حجات من الصيدليه قبل الولادة ولا بعد الببرونات والحجات دية بجد انا متشكرة وربنا يخليكى ليه يالولا
    انتى تامرى يا شذى بصى بطنيتين احسن خالى واحدة للبيت وواحدة للخروج احسن وبصى لفو هتولدى فى شتاء احسن تجيبى حملات وكم ونصف وهبة عندها حق انتى ممكن تجيبى احسن من مقاس 3 الى6 زاى ما انتى عايزة وطبعا سالوبيتات كوفيل لا حزام بطن لا مالوش لازممة واعتقد انك تجيبى بنطلونات قطن علشان البيبى تلبسية لو فى الشتاء بنطلون تحت السلوبيت احسننننننن
    اوكى وطبعا مفيش غنا عن البامبرز فى اول 3 شهور ابدا وطبعا الزنك علشان التسلخات والبرنس بتاع البيبيهات فى كنزى جميل اوى وكمان فى زاى كفرتة بتاعت السبوع حاجة كدة بتتافل بتبقى على مقاش البيبى برضوا فى كنزى انتى قوللها الكفرتة اللى ببتتقفل بسوستة اوكى وطبعا البانيو البلستيك وبيتباع فى الصيدلية زاى جزء كبير من سافنج كبير يتحط فى ارضية البانيو علشان برضوا البيبى جسمة حساس ميجيش على البلستيك بتاع البانيو فاهمانى
    وطبعا بيبيى اويل علشان تعلى بية المساج بتاع البيبى بعد الحمام علشان ينام وطبعا متنسيش باذن اللى بدلة السبوع او طقم السبوع وفرشة ناعمة للشعر
    لازمم اصلا البيبرونة تبقى معاكى فى المستشفى هاتى اتنين او اكتر واحدة صغيرة وواحدة كبيرة الصغيرة خديها المستشفى كمان فى صيدلية سيف حجات تهبللللللللللللللللل من الحاجات دية وكمان الكفر بتاع البيبرونة لو انتى برة محدش يشوف البيبى بياكل اية وكمان مخدة البيبى كل دة فى اسيف انزلى بصى بصة كدة هيعجبك موتتتتتتت انا اتهبلت على الحاجات اللى هناك وكمان ماركات تحفى
    بصى هو كنزى بيبيع بس ماركات كويسة معندوش حاجة خاماتها وحشة لانى زاى ما قولتلك اسعارة غالية شوية بس نظيفة بس
    انتى بس روحى سيف هتعجبك حاجات كتير ان شاء اللة بالنسبة لحاجات الصيدلية او لو عايزة لبس كمان بس نارررررررررررررررر الاسعار كنزى اوفر اوكى وزاى ما اخت قالتلك ان برضوا التوحيد والنو كويس بس تكونى انتى عارفة عايزة اية البيعين متنحين كدة فاهمة
    واى خدمة يا قمر
    سها كنزى دة فى اول الهرم فى مول اسمة كايرو مول فى محلين الدور الاول والدور الخامس مشهور اوى اوكى حبيبتى لو عايزة حاجة قوليلى

مواضيع مشابهه

1. الردود: 5
    اخر موضوع: 18-11-2010, 08:14 PM
  2. ممكن حد يقولي انزل الصور ازاي في الموضوع
    بواسطة فرح1983 في الأطباق الرئيسة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 23-01-2009, 11:47 PM
  3. الردود: 15
    اخر موضوع: 22-12-2007, 12:42 AM
  4. حد يقولى انزل الماسنجر ازاى
    بواسطة يويو من مصر في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 6
    اخر موضوع: 07-08-2006, 06:21 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ