انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 4 1234 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 32

الموضوع: الحقوني .. زوجي بيشتكي مني ..ومع الحمل محتاره

الردود
    1,648

Unhappy الحقوني .. زوجي بيشتكي مني ..ومع الحمل محتاره

اخواتي الغالياااااااااااااااااااات .. صباح الخير

ماعندي غيركم اشتكيله ... وانا متاكده انكم حتساعدوني ..لان بالجد المشكله دي ابتدت تاثر في نفسياتي جدا .وبقيت اكره جسمي بسببها ...

مشكلتي باختصار اني بجلس في الشغل فتره طويله جدا ( اكتر من 9 ساعات ) ..وانتو عارفين الحته دي وشكيت لكم منها قبل كدا وساعدوتني ماقصرتو ..المهم

اردافي والمقعده ( يعني بي ورا حتة الجلوس ) ..باختصار المناطق الحساسه كلها بقت لونها اسود .. اسود مره واحده ..مع ان لوني ابيض فمنظري بقي باااااااايخ ووحش جدا جدا لدرجة ان زوجي مستاء من الحكايه د وبيقولي لونك جميل بس .. ويبص للمناطق دي ويسكت ..لغاية ماتعقدت .. هو مايقصد انا عارفاه وعارفه بيحبني قدر ايه بس انا حاسه بيه ومتاكده ان الحكايه دي مضايقاه ومضايقاني انا كمان جدا جدا

عايزاكم تقولولي خلطات طبيعيه ماتضر الحمل ولا الجنين وتكون سهلة الاستعمال لاني طول اليوم بكون مشغوله..و لاني بصراحه من ساعة ما حملت وانا بطلت اي كريم وبطلت كل شئ حتي جسمي بقيت استعمله جلسرين بس من شدة خوفي

عليكم الله .. استحلفكم بالله تدلوني يا اهل الخبره .. انا بصراحه خجلانه برضو لما تيجي ساعة الولاده والدكتوره تشوفني بالمنظر دا .. شئ يخجل .. انا بتكلم معاكم بصراحه لانكم اخواتي وحبيباتي ومابينا حواجز.. وربي يجيب دعوات كل من تفيدني وتساعدني .. وحادعيلها من جوه قلبي والله

الردود
    3,848
    الله يكون معك ويعينك
    للاسف ما عندي فكرة وان شاء الله البنات يفيدوكي

الردود
    6,815
    ههههههههههههههههه لا لا عادي مع الحمل تغمق دي الاماكن لا تخافي بعد الولادة يرجع كل شي زي اول
    انا كنت اعاني من نفس مشكلتك بس ما اعطيت زوجي مجال ينتقد هههههههههههه كان كل شي فالضلام ههههههههههههههههههههههه قال يعني رومنسيه مقطعه بعضها ههههه فلا تشيلي هم,,

الردود
    1,920
    عادى اختى ده بسبب الحمل انتى فهميه كده وربى يجعل بينكم الموده والرحمه ويتمملك بخير اللهم امين

الردود
    4,848
    طبيعي جدااااااااااااااااااااااااااااااا مع الحمل ، وكل شي رح يرجع زي ما كان ، ترى في انسان ثاني في بطنك فالهرمونات بتتغير وزوجك لازم يقدر هالشي ، يعني همة يبغونا على سنجة عشرة 24 ساعة وحتى في الحمل؟؟
    حبيبتي لا تحطي لا كريمات ولا تلعبي في نفسك وبعدين هالمنطقة حساسة لاتضري الجنين من غير شر ، كله رح يرجع باذن الله تعالى بس مسألة وقت ، اطبعي له المقالات الطبية عن هذي الأشياء علشان يقتنع إنها ضريبة الحمل وانه كله رح يرجع زي ما كان ان شاء الله ، وخلي نفسيتك فل ، غيرك يتمنى الحمل لو ايش ما يصير فيهم عيشي حيااااااااااااااااااااااااااااااتك بالطول والعرض واستمتعي بفترة حملك حبيبتي

الردود
    2,125
    ده ممكن اوي يكون كلف لأن انا حملي اللي فات كان ظهري كله لونه اسود و رجلي من فوق كمان و كنت متضايقه اوي زيك
    و سألت الدكتور قال لي مالوش اي علاج في وقت الحمل و انه ممكن يروح حتي من غير علاج بعد الولاده
    و الحمد لله بعد الولاده بشهر او اتنين كنت رجعت لطبيعتي تاني

الردود
    1,648
    اخواتي وحبيباتي

المشكله ان الحكايه دي ابتدت تظهر عندي من قبل الحمل ... يمكن في فترة الحمل ذادت بس هي من قبل كدا .. وانا عارفه ان السبب بيرجع للجلوس لفتره طويله ...

انا مقدره نصايحكم بس انا عايزه حل .. ما اقدر انتظر لبعد اولاده علشان احل هذه المشكله

بليييييييييييييييييييييييييييييييز ساعدوني ... لازم القي حل.. انا نفسي ما طايقه ابص للمناطق دي فكيف زوجي

سعوديه من ارض الحرمين الشريفين واقيم حاليا في امريكا
    الردود
    1,586
    الله يعينك حبيبتي والله ماعندي خلفيه
    بس اذا تقتدري تسوي لنفسك حمام مغربي من منتجات بودي شوب
    بس مااعرف اسالي الحوامل اذا مضر او لا
    وادعي لي معاك

الردود
    4,848
    حبيبتي ماااااااااااافي حل غير انك تستني لبعد الولادة ، لا تلعبي في نفسك ألحين علشان البيبي ما يتضرر لأنه أي شي تحطيه على جسمك المشيمة تمتصه ، خلي شغلك الشاغل البيبي وبعدين نفسك صدقيني يا حبيبتي

ملكة بنقابي~'s صورة
    ملكة بنقابي~ غير متواجد زهرة لا تنسى-ريحانة الروضة
    متألقة صيفنا إبداع 1431 هـ - إشراقة الروضة
    اللهم أحينا سعداء وأمتنا شهداء....................... بين ثنايا الألم ( يارب لك الحمد)
    الردود
    12,276
    التدوينات
    8
    عادي جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا
    هدي ضريبة الامومة وكلمت ماما مش ساهلة يعني بعد الولادة كل شي يرجع زي اول ماتخافين
    وليش الجنة تحت اقدام الامهات وزي ماقالت حبيبتي ام عصام الله يدكرها بالخير غيرك يتمني الحمل

مواضيع مشابهه

1. ساعدوني محتاره جدا ايش اهدي زوجي
    بواسطة أنثى راقيه في ساعدوني
    الردود: 12
    اخر موضوع: 29-09-2011, 02:29 AM
  2. زوجي يغثني بس احبه مووووووووووووووووووت ومشتاقه له ...محتاره
    بواسطة ابي انام بحضنك في نافذة إجتماعية
    الردود: 24
    اخر موضوع: 15-06-2010, 11:20 AM
  3. الحقوني ....زوجي
    بواسطة noorahmad10 في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 6
    اخر موضوع: 09-11-2007, 12:29 AM
  4. محتاره بين زوجى و امى
    بواسطة moslema27 في نافذة إجتماعية
    الردود: 9
    اخر موضوع: 23-05-2007, 06:12 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ