انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 5 12345 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 43

الموضوع: اللى حصل لها مثلى تقولى متى حملت؟؟

الردود
    587

اللى حصل لها مثلى تقولى متى حملت؟؟

أخواتى الحبيبات

أنا اجريت أشعه بالصبغة على الرحم والمبايض يوم 11 أبريل2007 وطبعاً انا الدورة آخر مرة جتلى يوم 1 مارس 2007 ولما مجتش الشهر ده الدكتور قالى حللى حمل بول ودم ولو مفيش حمل أعملى الأشعة بالصبغة وحللت يوم الأشعة الصبح وطلع مفيش حمل وعملت الأشعة وطلعت كويسة جداً والحمد لله والدكتور كتبلى على منشطات وحقن تفجيرية بس لما تنزل الدورة هو قالى ممكن تاخدى حاجه تنزلها بس أنا رفضت وقلت أسيبها تيجى لوحدها ولحد دوقتى مجتش ولا حتى حاسة بتعبها تفتكروا ممكن يحصل حمل؟؟ أو يكون حصل؟؟ أنا قلت ححلل تانى أول الشهر ان شاء الله بس عاوزة أعرف هل ممكن يحدث حمل أنا بحاول كل ثلاث أيام يكون فيه جماع لأنى مش عارفه أمتى يحصلى تبويض وخايفه أخد أى دوا لتنزيل الدورة يكون ربنا أراد وحصل حمل ينزل لو لسه فى أوله محتااااارة يا أخواتى ياريت اللى حصل معاها كده أو حاله مشابهه ياريت تقولى وجزاكم الله خير وربنا يرزقنا جميعاً الحمل يااااااااااااارب عاجلاً غير آجل .

ربِ لا تذرنى فرداً وأنت خير الوارثين
    الصور المرفقة الصور المرفقة  
    آخر مرة عدل بواسطة tm_2005 : 22-04-2007 في 07:39 PM

الردود
    37
    أختي العزيزة قبل حملي بولدي مهند كانت الدورة مش مضبوطة و كانت الدكتورة تعطيني حبوب تنزل الدورة إسمها)duphaston( ميزة هذه الحبوب انو اذا في حمل يثبته و اذا دورة تنزلها
    وفعلا استخدمتها 3 أشهر و انتظمت الدورة وفي الشهر الثالث ما جاتني الدورة رغم اني كنت استخدمها لأني طلعت حامل.
    أسأل الله انو ييسرلك أمرك وتنالي اللي في بالك
    آمين

الردود
    587
    تسلميلى أختى النورس الله يبارك فيكى ياااااااااااااارب ويقومك بالسلامة ويرزقنى ويرزق كل محرومة ياااااااااااااااارب وجزاكى الله خير ويسمع منك يا حبيبتى .

الردود
    1,360
    شوفي اختي والله والله انا لما بقرا مواضيعك بتاتر وبفتكر الايام الصعبة الي مريت فيها فارجوكي اختي انسي وفرغي بالك وااكد لك انك حتكوني بخير وحتحبلي مادمت بتفكري فيها يمكن متجيش الدورة انا كنت متلك والله والحمد لله وكا تعرفين اني اصبحت ام وحتكوني انت كدالك ياربي

الردود
    6,815
    والله ماعندي فكرة انشالله البنات يفيدوكي,,,

الردود
    655
    معنديش فكره ياtmبالموضوع ده بس انا حبيت اقولك متشغليش بالك بيها وان شاء الله ربنا يكرمك وتفرحينا بيكي قريب باذن الله ويجعل اخر صبرنا كله خير امين يارب العالمين

الردود
    4,848
    حبيبتي tm أنا كمان ما عندي فكرة ، بس أنا رأيي اسألي دكتورك إنه للحين ما جت الدورة وأسأليه عن الدواء إلي أخذته أختنا النورس مدام ما تضر إن شاءالله ، إن شاء الله تبشرينا بخبر حملك عاجل غير آجل يااااااااااااااارب إنتي وجميع من يتمنى يااااااااااااااارب

الردود
    4,431
    والله ماعندي فكرة يا عزيزتي .. ربي يرزقك بالذرية الصالحة يارب

الردود
    587
    أختى الحبيبة أم ياسين الله يعطيكى العافية ويخليلك أولادك يا اختى والله انى احس باحساسك الراقى تسلمين لى والله لا يحرمنى منك ولا من ردودك الحلووووووووووووووة اللى بترفع معنوياتى.
    أختى الغالية memeالله يقومك بالسلامة يااااااارب ونقولك مبروك وصول النونو ولا يحرمنى تواصلك معى.
    أختى الحبيبة moonaaيا منمن وحشتينىىىىىىىىىىىى وربنا يرزقنا جميعاً ياااااااارب الدورة يا منى حتجننى خالص ،،،يارب يرزقك ويرزقنى ويرزق كل محرومة يا حبيبت قلبى وربنا ميحرمنى منك أبدااً.
    حبيبت قلبى أم عصام وحشتينىىى عاملة أيه فى الحمل ربنا يقدرك يااارب وتقومى بالسلامة ححاول أسال الدكتور ولو ان الدكاترة ميحبوش انك تقوليلهم انتى على اى علاج كان مفيش حد بيفهم غيرهم ربنا يسهل يارب ويرزقنى ويرزق كل محرومة والله لا يحرمنى منك يا قلبى.
    أختى العزيزة mano83 الله يسمع منك ياااااااااارب ولا يحرمنى مرورك الجميل ويارب نباركلك بوصول النونو بالسلامة يااارب

الردود
    4,848
    أيوة والله صادقة وما أشطرهم كل واحد يقول عن الثاني ما بيفهم وهو الصح

مواضيع مشابهه

1. اللى تعرف يا ريت تقولى
    بواسطة nana banana في الأطباق الرئيسة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 20-04-2009, 08:35 AM
  2. حللت وقالو خط ضعيف احد صار له مثلي
    بواسطة في عيونه في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 11
    اخر موضوع: 16-04-2008, 09:43 PM
  3. اللي تبي لون صبغه معينه تقولي وانا راح اعلمها خلطة سر المهنه اللي تبهرها بنتايج مرضيه
    بواسطة دلع المري في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 273
    اخر موضوع: 08-04-2008, 10:10 PM
  4. مين حجت تقولي افضل حملة حج ......... ساعدوني
    بواسطة ضي العين 15 في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 25
    اخر موضوع: 11-11-2007, 11:31 PM
  5. اللي تعرف تقولي
    بواسطة لولي لولي في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 6
    اخر موضوع: 21-02-2006, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ