انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 15

الموضوع: الى أختى فراشة مصر

الردود
    587

heart2 الى أختى فراشة مصر

أختى العزيزة فراشة مصر

طمنينى أية اخبارك ونتيجة التحليل والأشعه يارب تكونى بخير ويكون كل حاجه كويسه ياريت تطمنينا عليكى ويارب ما تشوفى الا كل الخير والعافية قدامك يا حبيبتى وياااااااارب يفرح قلبنا كلنا ويرزقنا الذرية الصالحة.
    الصور المرفقة الصور المرفقة   

الردود
    1,325

flower2

تعقيب كتبت بواسطة tm_2005 عرض الرد
    أختى العزيزة فراشة مصر

طمنينى أية اخبارك ونتيجة التحليل والأشعه يارب تكونى بخير ويكون كل حاجه كويسه ياريت تطمنينا عليكى ويارب ما تشوفى الا كل الخير والعافية قدامك يا حبيبتى وياااااااارب يفرح قلبنا كلنا ويرزقنا الذرية الصالحة.
    فعلا هى مختفية كان الله فى عونها وانشاء الله تكون نتيجة التحليل كويسة وتطمنا اول ما تدخل المنتدى
    اسأل الله الشافى ان يلبسها رداء العافية ويصلح حالها ويبلغها مردها ويرزقها الزرية ويرزقنا انا واختى tm_2005 والجميع اللهم آمييييييييييييييييييييييييين

الردود
    14,616
    الله سمع منك يا بيري و الله يرزق كل محروم و محرومة بالخلف الصالح يا رب
    سلااااااااااااااام

الردود
    587
    لسة مافى أخبار ياااااااااااارب يكون خير وتكون فراشة مصر كويسة ويارب تطمنا ويرزقنا جميعاً يااارب بالذرية الصالحة.

الردود
    570
    امين يا رب ايه اخبارك يا اختى فراشة وحشتينا طمنينا عليكى عاملة ايه

الردود
    415
    اللهم امين يارب تكون بخير وتطمننا ... الله يحفظها حاضره وغايبه ويرزقها بالذريه الصالحه ويرزق المحرومين بالقريب العاجل الغير آجل يارب العالمين

الردود
    1,996
    السلام عليكم اخواتى الغالين
    بجد انا لا اقدر اوصف سعادتى باهتممكم بيا وسؤالكم عليا انا كده خفيت والله
    نتيجه الاشعه ظهرت والحمد لله طلع فى ورم خفيف فى الغده النخاميه والدكتور كتبلى على علاج هخده لمده 3 اسابيع ولازم استحمل الصداع لحد ما ترجع الغده لوضعها الطبيعى
    وهورى الاشعه لكذا دكتور زى ما نصحتونى علشان نطمن
    الى اختى tm_2005
    يارب اسعدك وارزقك كل ما تتمنى وجزاكى الله كل الخير على الاهتمام والسؤال
    الى اختى بيرى وام نورس اللهم امين وجزاكم الله كل الخير على الاهتمام والسؤال
    الى الاخت الماسه الذهبيه وانتى والله وحشتونى اكتر وجزاكم الله كل الخير
    الى الاخت العذبيهاللهم امين ويارب يسعدك ويرزقك بما تتمنين

الردود
    587
    أختى الحبيبة فراشة مصر
    الحمد لله على سلامتك ويارب تكونى أحسن وهديتى ونفسيتك بقت كويسه ويارب يكتبلك الخير ويرزقنا كلنا واستشيرى احسن كذا دكتور بس أنا عاوزة أعرف مقالكيش ده سببه أيه؟؟
    هل نتيجة الأدوية مثلاً وقوليلى غير الصدااع فيه أى أعراض تانيه حصلتك أنا برضو الشهر ده جالى صداع قاتل حوالى 3مرات آخر مرة تخلت ان راسى حتنفجر وكمان رجلى الشمال بتورم وصدرى الشمال وعاوزة اغير الدكتور بس الله يسامحها حماتى عاوزانى اروح لدكتور من طرفها وانا عاوزة اروح لدكتورة عشان ارضى ربنا طالما الست وجوده أروح لراجل ليه وبصراحه كل مروح معاها لحد منبسطش وللاسف أمى بعيده عنى جداً سواء بالمسافه أو بالحب نفسه معلش دوشتك ياريت تقوليلى الأعراض وتقوليلى رحتى لدكتور أيه؟؟ نساء وولاده برضو وياسيتى لا شكر على واجب كلنا أخوات وربنا يجمعنا دايماً فى حبه وتحت طاعته اللهم آمين ويرزقنا ويرزق كل محرومه.

الردود
    4,848
    سلااااااااااااااامتك يا أختي فراشة وإن شاء الله طهور ، معليش حبيبتي استحملي الصداع وحاولي ما تركزي كثير على الكمبيوتر وكل ما تحسي إنك مصدعة انسدحي ، والله يقومك بالسلااااااااااااامة يااااااااارب يااااااااااااارب ياااااااااارب

الردود
    1,996
    جزاكى الله كل الخير اختى ام عصام
    اختى tm_2005
    بصى يا سيتى انا هقولك انا اصلا عندى ارتفاع فى هرمون الحليب يعنى معنى كده زياده فى افراز الغده النخاميه وده من غير سبب محدد وانا كنت عارفه وبتعالج عادى ولكن فى وسط العلاج حسيت بالصداع اللى قولتلم عليه فالدكتور قالى جايز حلجه فى الجيوب الانفيه والاذن المهم مقتنعتش وغيرت الدكتور فاول ما روحت للدكتور طلب منى اشعه رنين وكانت النتيجه زى ما قولتلكم يعنى من كتر زياده افراز هرمون الحليب زاد نشاط الغده وبدأت فى التورم والحمد لله انا روحت فى الوقت المناسبلان اكتر من كده كلن لازم التدخل الجراحى
    ومن الاعراض المصاحبه تنميل فى ايدى
    بس اصلا الدكتور قالى الضغط على العين وارتفاع هرمون الحليب كان مبين ان عندى ورم او بدايه ورم يارب اكون فدتك واى سؤال انا تحت امر ك
    ويارب اشفيكى وارزقنا جميعا الذريه الصالحه

مواضيع مشابهه

1. الردود: 0
    اخر موضوع: 08-11-2009, 01:51 AM
  2. الردود: 1
    اخر موضوع: 04-11-2009, 01:54 PM
  3. يا مشرفات..أختي وعود الخير..أختي الباجوري .ممكن المساعدة؟
    بواسطة لبنان وحبايبه في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 7
    اخر موضوع: 14-08-2007, 10:55 AM
  4. الردود: 7
    اخر موضوع: 06-07-2007, 02:41 AM
  5. الردود: 10
    اخر موضوع: 20-03-2007, 01:09 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ