انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 43

الموضوع: هل أستعجلت ؟؟

الردود
    587
    أخواتى الغاليــــــــــــــات أم البنوته الله يخليهالك يارب وتشوفيها عروسه،، وتائهه الله يقومك بالسلامة يارب وتفرحى بالنونو، وأختى بيرى ربنا يرزقك بالحمل ياااارب، أختى العزيزة الماسة الذهبية ربنا يطمنك ويكرمنا الشهر ده سوا ان شاء الله وأختى مرمر الله يرزقك يارب البنات والبنون عاجلاً غير آجل وعزيزتى ام نورس الله يخليلك بنتك وان شاء الله تخاويها بأخوات قريب ويرزقنا جميعاً وشكراً أخواتى على ردودكم اللى شجعتنى وطمنت قلبى ،ربى لا يحرمنى منكم فعلاً نعم الأخوات .

الردود
    570
    ربنا يحقق امنياتك اختى انت كدة فاضل على الدورة قد ايه انا فاضل 6 ايام و هاموت من الخوف و بحاول انسى

الردود
    14,616
    تسلمي حبيبتي على دعوتك الحلوة و عقبالك يا رب

الردود
    1,996
    اختى لازم تصبرى شويه كلنا مرينا بالظروف دى لازم نستحمل شويه وان شاء الله ربنا يرزقك بالذريه الصالحه ويعوض صبرك خير ان شاء الله

الردود
    249

flower3

تعقيب كتبت بواسطة tm_2005 عرض الرد
    شكراً أختى العزيزة جنة الطيور ودعواتك ويااااااااااارب ما يحرم أحد أبداً ويباركلك بأسرتك ياااااااااااارب.
    أختى Jamilahالله يخليكى يا أختى دعواتك وتقومين بالسلامة يااااااااااااااااااارب
    أختى Red Rose الله يطمنك ياااااااااااااااااااااارب أنا فعلا سويت التحليل بليل حتى أن البول الله يعزك كان فاتح مرة هو كده "خًلق الأنسان عجولا " الواحد مستعجل وتعبت من الدكاترة والأدوية الله يقومك بالسلامة أنتى والنونو وشكراً ليكى وياااااااااااااارب يرزق كل محرومة.
    لا شكر على واجب أختي الله يرزقك الذرية الصالحة ونسمع أخبار حلوة عن قريب ان شاء الله ... ضلي ادعي ربنا وان شاء الله يعطيكي حتى يرضيكي ويرزق كل المحرومات آآآآآآآآآمين يا رب العالمين....

الردود
    4,848
    عزيزتي tm-2005
    ما أقدر أقولك غير الله يطمن لك قلبك يااااااااااااااارب

الردود
    587
    أخواتى العزيزات أم نورس وأم عصام يارب يخليلكوا اولادكوا ياااارب وما يحرمنى منكم ابداً والله يجازيكم خير على التواصل
    حبيبتى Red Rose يارب نفرح بالنونو لما يوصل بالسلامة الله يسهل لادتك يا اختى يارب وشكراً على الدعاء.
    أخواتى الحبيبات الماسة الذهبية و فراشة مصر يارب يكرمنا ونفرح بعض قريب يارب ونبقى حوامل السنة دى ان شاء الله أحنا وهدى احمد وملك وبوسى وبيرى
    وأنا عماله اصبر نفسى والمفروض انه امباح كان معادها وعشان انا باخد منشط وهى مش مظبوطه قوى حسيب لها 3 أو 4 أيام واحلل بأذن الله نص الاسبوع ولو أنى محبطه وكتئبة خالصصصصصصصصصصصصص معرفش ليه .

الردود
    390
    متحبطش يا جميل ولا تقلق وبعدين انتى مستهونة بينا ولا ايه ؟احنا معاكى اليومين دول لحد ماتعدى 10 ايام كمان متقلقيش احنا هنسليكى ونخليكى تنسيها انتى اصلا وربنا يطمنك

الردود
    20
    انا كل شهر بعمل زيك لدرجة ان زوجي قالي انا حلاص مش عايز اطفال لانه حاسس اني هتجنن خلاص

الردود
    587
    أختى الغالية هدى أحمد
    ربنا ميحرمنى منكم أبداً ولكن خلاص أختى فيه تطورات جديده لأنى ذهبت لطبيب ممكن تقريها هنا
    http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=283044
    ربنا يفرح قلبكقريب وتبشرينا ياااااااااااااااااااااااااااااااارب ويرزقنا جميعاً الذرية الصالحة.

أختى الغالية mery2005
    يارب تفرحى قريب ويرزقك قريب بالذرية يااااااااااارب وكل الازواج كده بيستنوا وبتلاقى فى عينهم نظرة زى احباط ده بيخلى الواحد مكسوف جداً ومحبط رأيي متقوليش لحد خالص حتى جوزك على ميعادها قوليله بس قربت ، هانت ، كده وأعملى التحليل مع نفسك ويارب تعمليله مفاجأه قريب يااااااااااااااااااااااااارب يا حبيبتى،، وتفرحينا ان شاء الله.

مواضيع مشابهه

1. مشورة مستعجلة
    بواسطة دلوعة و موجوعة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 13-07-2008, 02:05 PM
  2. مساعدة مستعجلة
    بواسطة ادوسة في المعجنات والسندويشات والفطائر والخبز
    الردود: 4
    اخر موضوع: 22-08-2007, 03:56 PM
  3. رسالة مستعجلة.............؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    بواسطة الجرح المكابر في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 22-06-2007, 11:55 PM
  4. منازل مستعجلة!!
    بواسطة أم البزارين في الديكور الداخلي والخارجي
    الردود: 5
    اخر موضوع: 27-09-2006, 03:26 PM
  5. مستعجلة
    بواسطة girla في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 1
    اخر موضوع: 22-07-2006, 08:40 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ