انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 5 12345 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 43

الموضوع: هل أستعجلت ؟؟

الردود
    587

heart2 هل أستعجلت ؟؟

أخواتى العزيزات
    أحس انى تعبانة جداً وهمداااااااااااانه وبصراحة مش طايقه أصبر كمان أربع أيام على ميعاد الدورة ولا حتى أستنى أعمل الأ ختبار الصباح الباكر فأشتريت أختبار حمل وأجريتة حالاً وكانت النتيجة سلبية فهل أنا أستعجلت؟؟ أنا محبطة جداً جداً
    الصور المرفقة الصور المرفقة   

الردود
    299
    هاى tm
    اولا انتى استعجلتى اوى يعنى عملتى الاختبار بدرى كمان لازم تعملية فى الصباح الباكر عشان يكون تركيز الهرمون عالى و ان شاء اللة كررية بعد 5 ايام و تكون النتيجة ايجابية
    بلاش يا بنتى الاحباط و القلق دة روقى احنا كلنا فى الهوا سوا

الردود
    570
    حبيبتى حرااااااااااام عليكى الى بتعمليه فى نفسك لسة بادرى قوى على التحليل ارجوكى استنى و بلاش تعملى احباط لنفسك و الله انا بحاول انسى اقولك انسى و اوعى تحللى دلوقت عارفة انا قررت ايه مش هاحلل حتى لو اتاخرت كتير هاروح لدكتورى على طول من غير ما قول لاحد و يا اما فى او ..........

الردود
    4,431
    ليش مستعجله tm ??

طولي بالك وبهالأربعة أيام اقعدي إدعي ربنا إنه يرزقك بالحمل .. وإن شاء الله بعد موعد الدورة بيومين أو ثلاثة جربي تسوين التحليل .. وتكون النتيجة إيجابية يارب

الردود
    415
    التحليل المنزلي ما يبان بهالسرعه الله يهديكي بس لو مستعجله سوي تحليل دم وراح يبان لكن المنزلي صععععععععبه يبان الحين اصبري فالصبر مفتاح الفرج ويارب يرزقك من حيث يشاء ويفرح قلبك يارب العالمين ويجبر بخاطرك .. ويرزق كل محرومه يارب العالمين .

الردود
    22
    اختي انا مريت بتجربه صعبه وحاله نفسيه لدرجة اني كنت كل شهر احلل تحليل دم من غير ما احد يعرف حتى زوجي ويطلع التحليل سلبي حتى اني فقدت الامل اعوذ بالله من الشيطان
    نصيحتي لك
    اولا اكثري من الدعاء اخر الليل
    ثانيا لا تسوي تحليل البيت لأنه مو دقيق انا سويته بعد تأخر الدوره ب 5 يام وطلع سلبي رغم اني كنت حامل وقتها ولما طلعت النتيجه سلبيه رحت ذاك اليوم مناسبه ورقصت وانهبلت ونزل عليه دم يومها وفكرتها الدوره واتاريني كنت حامل بس ربي ستر و الحين اناعلى وشك الولاده عقبالكم كلكم انشالله وخلو املكم في الله كبير والنفسيه ترى لها دور وانا ما حملت الا بعد ما سافرت ماليزيا اظن السفر له دور (الله يعين رجالكم اليوم )
    ثالثا سوي تحليل دم بعد 3 ايام من تاخر الدوره واقطعي الشك باليقين

الردود
    587
    أخواتى العزيزات
    بوسى والماسة الذهبية وmano83 والعذبية وأم جوود
    بجد أنا مش عارفه من غيركم كنت حعمل أيه ربنا يخليكم ويطمنكم زرعتوا فيا أمل تانى أنا أحبطت ومن ساعتها نايمة ولسه صاحيه حالاً والله الواحد تعب خلااص من كتر التفكير والدكاترة والله المستعان وشكراً ليكم ويارب يرزقنا كلنا الذرية الصالحة وأنتى يا بوسى يارب والماسة الذهبية وتقوموا بالسلامة يارب يا أختى mano83 وأختى العذبية وأختى أم جوود ان شاء الله تطمنونا عنكم وعن البيبى قريب.

الردود
    415
    معليش يا اختي الغاليه لا تزعلي وخلي عندك امل وان شاءالله خير وتكوني حامل ومهما حصل لا تيأسي من رحمة رب العالميـــــــــــــــــن .

الردود
    5,114
    والله يا اختي انت مستعجلة كتير هننن فرحة بس بعدين لما يجو بتقولي لو اني مو مفكرة هههههههههههههههههههههههه بس الله يبعت للكل وما يحرمون لحدا
    بس انتي لا تستعجلي واتركي كلشي لله وخلي املك في الله دائما وتفائلي بالخير دائما لا تنحبطي
    وهلا فيكي عمري
    بس حملتي طمننيا بس لا تستعجلي كتير

الردود
    806
    كلام اخت جنة الطيور صحيح 100% \

لا تحطي الموضوع في بالك وتقلقي نفسك اشغلي وقتك وادعي وانسي الموضوع صدقيني انا مجربه كنت كل دوره احلل ويوم ما شلت الموضوع ونسيته حملت والحمد لله الله يرزقك ويريح بالك

مواضيع مشابهه

1. مشورة مستعجلة
    بواسطة دلوعة و موجوعة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 13-07-2008, 02:05 PM
  2. مساعدة مستعجلة
    بواسطة ادوسة في المعجنات والسندويشات والفطائر والخبز
    الردود: 4
    اخر موضوع: 22-08-2007, 03:56 PM
  3. رسالة مستعجلة.............؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    بواسطة الجرح المكابر في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 22-06-2007, 11:55 PM
  4. منازل مستعجلة!!
    بواسطة أم البزارين في الديكور الداخلي والخارجي
    الردود: 5
    اخر موضوع: 27-09-2006, 03:26 PM
  5. مستعجلة
    بواسطة girla في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 1
    اخر موضوع: 22-07-2006, 08:40 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ