انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 4 من 4

الموضوع: تفتكرو لسة فيه امل؟؟؟؟؟

مع بنتى اخيرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    الردود
    5,248

تفتكرو لسة فيه امل؟؟؟؟؟

كان نفسى والله اطمنكم بس للاسف يظهر مفيش نصيب تحليل البيت طلع سلبى ظهر خط واحد والناحية التناية طلع فيها لون باهت كدة بس مش خط المهم انا روحت المستشفى وعملت اختبار بول برضه فى المختبر وطلعت النتيجة سلبية
    مش عارفة لية والله مع انى عندى احساس قوى زى ما قولتلكم انى حامل وكمان جوزى وبعدين الدورة ينفع تتاخر وانا واخده كلوميد اخر دورة ليا كانت 16-2 وانهارده 18 وبعدين مش حاسسه باى اعراض دورة انا بس جاتلى نقطة خفيفاااااااااااه انهارده الصبح ونقطة امبارح بس برضه مش زى نقط الدورة لونها خفيف وفاتح انما الدورة بتبقى عندى نقطة تقيلة ولما بمسح بعدها بلاقى تانى لكن دى مفيش
    تصورى ان الدكتور نفسه اول ما دخلتله بقولو عاوزة اعمل اختبار قاللى والله العظيم حامل حتى مرضيش يعمللى دم قاللى البول اسرع لكن لما جبتله الورقة مكتوب فيها نيجاتيف صعب عليا يا عينى وشه اتغير وكتبلى تحليل دم اروح اعمله بكرة بس انا مش هاروح خلاص كدة
    ولا تفتكرو لسة فيه امل ممكن يكونوا تحليلين خطأ او يمكن عشان انا حللت بدرى وبعدين حللت واحد باليل والتانى فى العصر يعنى مشش بول الصباح زى ما بيقولوا
    يووووووووووه هارجع اعشم فى نفسى تانى
    اقولكم ان مش هاعمل اى حاجة لحد يوم اول ابريل لوو مجتش الدورة ساعتها ابقى اروح احلل

الردود
    1,996
    والله العظيم حسه بيكى ولكن لازم يكون املك فى الله كبير لكن نصيحتى لكى انك تعملى تحليل دم ممكن يكون فى حمل والنقط دى دليل على عدم استقراره ولازم تخدى ابر تثبيت وربنا معاى ويارب تكونى حامل

الردود
    2,180
    فيه امل يا ملك المهم تعملى اختبار الحمل بعد تاخر ميعاد الدورة ب10 ايام مش يومين عشان تظهر النتيجة ويكون الأختبار فى الصباح الباكر قبل اكلك وشربك وان شاء الله خير ...

الردود
    1,920

heart2

تعقيب كتبت بواسطة ملك المالكى عرض الرد
    كان نفسى والله اطمنكم بس للاسف يظهر مفيش نصيب تحليل البيت طلع سلبى ظهر خط واحد والناحية التناية طلع فيها لون باهت كدة بس مش خط المهم انا روحت المستشفى وعملت اختبار بول برضه فى المختبر وطلعت النتيجة سلبية
    مش عارفة لية والله مع انى عندى احساس قوى زى ما قولتلكم انى حامل وكمان جوزى وبعدين الدورة ينفع تتاخر وانا واخده كلوميد اخر دورة ليا كانت 16-2 وانهارده 18 وبعدين مش حاسسه باى اعراض دورة انا بس جاتلى نقطة خفيفاااااااااااه انهارده الصبح ونقطة امبارح بس برضه مش زى نقط الدورة لونها خفيف وفاتح انما الدورة بتبقى عندى نقطة تقيلة ولما بمسح بعدها بلاقى تانى لكن دى مفيش
    تصورى ان الدكتور نفسه اول ما دخلتله بقولو عاوزة اعمل اختبار قاللى والله العظيم حامل حتى مرضيش يعمللى دم قاللى البول اسرع لكن لما جبتله الورقة مكتوب فيها نيجاتيف صعب عليا يا عينى وشه اتغير وكتبلى تحليل دم اروح اعمله بكرة بس انا مش هاروح خلاص كدة
    ولا تفتكرو لسة فيه امل ممكن يكونوا تحليلين خطأ او يمكن عشان انا حللت بدرى وبعدين حللت واحد باليل والتانى فى العصر يعنى مشش بول الصباح زى ما بيقولوا

يووووووووووه هارجع اعشم فى نفسى تانى
    اقولكم ان مش هاعمل اى حاجة لحد يوم اول ابريل لوو مجتش الدورة ساعتها ابقى اروح احلل
    السلام عليكم
    اختى انا شايفه انك استعجلتى جدا متنسيش ان شهر فبراير 28 يوم يعنى انتى النهارده المفروض هتمى شهر فطبعا اختبار البول لازم يدى نتيجه عكسيه انتى استنى يومين او ثلاثه و اعملى اختبار دم اضمن و اسرع من البول لو عايزه تعملى اختبار بول لازم تستنى مش اقل من 15 يوم و انا زيك الدوره جاتلى يوم 16 / 2 و مستنيه اعمل اختبار حمل يوم 20 بس هعمل اختبار دم ويارب تكونى حامل و انا معاكى

مواضيع مشابهه

1. تفتكرو ده ممكن يكون ايه......
    بواسطة حبيبيه نانوس في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 14-07-2010, 01:20 AM
  2. ارجوكم يا بنات ممكن تفتكرو معايا
    بواسطة الاميره الطيبه في المعجنات والسندويشات والفطائر والخبز
    الردود: 8
    اخر موضوع: 30-03-2010, 11:36 AM
  3. تفتكرو ده ممكن يحصل
    بواسطة فجر الاسلام في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 12
    اخر موضوع: 27-05-2008, 05:52 PM
  4. الردود: 38
    اخر موضوع: 28-02-2008, 07:30 AM
  5. الردود: 12
    اخر موضوع: 15-02-2008, 12:53 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ