انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 4 1234 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 35

الموضوع: زهقت زهقت ومش عارفه أعمل أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء بأحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب
    الردود
    2,705

زهقت زهقت ومش عارفه أعمل أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أخواتي مش عارفة أقول لكم أيه لكني حقيقي من كل قلبي زهقت مفيش خلفة وخلاص تعبت
    والأيام بتجري وحأرجع بلدي والكل طبعا هيسألني لغاية دلوقتي مفيش هو أيه السبب؟؟؟؟؟؟؟؟
    أنا تعبانة وخصوصا إن في ناس بتتجسس على أحوال الخلفة ولا تتعب .......... أنا بقى تعبت ياربي
    أعمل أيه أنا خايفة على نفسي ؟؟ ويمكن لا أدخل المنتدى تانى؟

الردود
    72
    أختي توكلي على الله و لا تيأسي فكم من قصة عن الحمل نسمعها و نقول مستحيل تحمل و لكن يريد الله و تحمل و انا عن نفسي تأخرت 3 سنوات و بعدين اجت طبيعي من عند ربنا دون ان آخذ اي شيء حتى ما عرفت اني حامل للا و انا في الشهر الثالث فقط توكلي على الله و حافظي على الدعاء و الاستغفار و ان شاء الله ربنا يرزقك عن قريب

الردود
    351
    قال تعالى(وقلت استغفروا ربكم انه كان غفارا*يرسل السماء عليكم مدرارا*ويمددكم باموال وبنين ويجعل لكم جنات ويجعل لكم انهارا)
    في الايه البنين جاء نتيجة الاستغفار
    اللهم ارزقك الذريه الصالحه

الردود
    3,500
    الناس ما تترك أحد في حاله إذا حملت الوحده من أول شهر قالوا متصربعين على لإيش وإذا تأخرت قالوا إيش فيه عسى ما شر ؟ وإذا جابت بناااااااااااات قالوا عليها أم البنات وإذا جابت أولالالالالالالالالالالالالالالاد قالوا أم الأولاد مسكينه
    طيب وبعدين أحسن شيء يكون الواحد مع الله سبحانه وتعالى ياخذ بالأسباب وإذا صار خير وبركه وإذا ما صار ما في أحد يدري الخير فين ؟؟؟ نحن كبشر نظرنا محدود ولكن الله سبحانه وتعالى لا حدود لعلمه وتوكلي على الحي الذي لا يموت وإذا أحد قال شيء قولي الله سبحانه وتعالى ما أراد وأنا راضيه بحكمه . قوليها بنبرة قويه جاده عشان الكل يسكت

الردود
    312
    اللهم ارزقك الذريه الصالحه

الردود
    320
    ااامين يا رب الله يرزقك الذرية الصالحة ومزبوط كلام spray
    هدي هي الناس ما بتترك حد في حاله بس انتي توكلي على الله وهدي مشيئة ربنا تاكدي ان كل شي لخير يمكن الله رايدلك الولادة في بلدك عشان تكوني قرب اهلك ما بتعرفي شو الحكمة ما تقلقي لكلام الناس لانك ما رح تخلصي منهم

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء بأحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب
    الردود
    2,705
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    أخواتي كنت لا أريد أن أدخل المنتدى تاني أو حتى أني أقعد على النت
    لكن مش عارفة ليه دخلت وهذه طبعا إرادة الله لأجد كل هؤلاء الأخوات المهتمات واللي حاسين
    باللي جوايا أشكركم جميعا وجعله الله في ميزان حسناتكم
    noor alhuda
    أشكرك أختي ويارب آمين يكون عندي ذرية صالحة لوجه الله تعالى وربنا يرزق كل محروم يارب
    **هاجر**
    شكرا لكي على هذه الدعوة المباركة جعلها الله مقبولة آمين
    آخر مرة عدل بواسطة وارفة : 07-03-2007 في 08:21 PM

الردود
    1,920

heart2

تعقيب كتبت بواسطة وارفة عرض الرد
    أخواتي مش عارفة أقول لكم أيه لكني حقيقي من كل قلبي زهقت مفيش خلفة وخلاص تعبت
    والأيام بتجري وحأرجع بلدي والكل طبعا هيسألني لغاية دلوقتي مفيش هو أيه السبب؟؟؟؟؟؟؟؟
    أنا تعبانة وخصوصا إن في ناس بتتجسس على أحوال الخلفة ولا تتعب .......... أنا بقى تعبت ياربي
    أعمل أيه أنا خايفة على نفسي ؟؟ ويمكن لا أدخل المنتدى تانى؟
    السلام عليكم اختى وارفه انا اختك اللهم لك الحمد انا قرأت رسالتك و ارجوكى يا أختى لا تيئسى من رحمه الله ففرجه قريب انتى متزوجه من سنه و ثلاث شهور و زعلانه ليه ادعى وربنا انشاء الله هيرزقك و يا أختى الناس لا يعجبهم اى شىء و لايرضيهم شىء توكلى على الله ودعكى من الناس و خليكى مع الله انا متزوجه من خمس سنين و لسه معنديش اطفال و الحمد لله رب العالمين لكن انا عند ظنى بالله انه هيكرمنى وهيكرمك ان شاء الله اللهم ارزقها الخلف الصالح عن قريب يا رب العالمين.
    ارجوكى لا تقطعى اخبارك عنا

الردود
    570
    ربنا يكرمك يا اختى و يرزقك الذرية الصالحة و يا ريت لا تهتمى بكلام الناس لان الناس مش هاتبطل تسأل
    عارفة انا لما تزوجت حملت من اول شهر و بقى كل الناس يقولولى من اول شهر حمل كنتى استنيتى شوية و لو ما كنتش حملت كانوا قعدوا يسألوا امتى امتى مفيش حاجة جاية فى السكة و لا ايه ، المهم خلفت و جبت بنت و هى الان عندها 3 سنوات
    عارفة الناس مش رحمانى نازلين اسئلة مفيش حاجة جاية تانى مش هاتجيبى اخ لبنتك و الى اللان رغم انى ما بخدش اى وسيلة لم يكتب لى الله الحمل مرة اخرى و الناس هما هما مش بيبطلوا اسئلة
    فارحمى نفسك و لا تهتمى و سيبيها على الله و بكرة ربنا يكرمك بالعيال و يجننوكى من شقاوتهم
    ربنا يرزقك قريب و يعطيكى من نعمته و يرزقنا جميعا

الردود
    93

heart2

اكثري من الاستغفااااار يا أختي فهو مفتاح الفرج واياك والسخط علي الله فانه لارجاء لك ان فعلتي

مواضيع مشابهه

1. بجد زهقت
    بواسطة د-نانسي في الأطباق الرئيسة
    الردود: 2
    اخر موضوع: 02-09-2011, 02:01 PM
  2. ســــــــــــــــاعدوني زهقت زهقت
    بواسطة ®£Ÿ£® في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 7
    اخر موضوع: 02-04-2010, 10:29 PM
  3. انا زهقت
    بواسطة ساعه شروق في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 4
    اخر موضوع: 07-01-2009, 02:55 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ