انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 44 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 431

الموضوع: تجمع للغاليات اللواتي يلدن في شهــ محرم وصفر وربيع أول ــر عــ1432هـ ـام

ربنا هب لنا من أزواجنا وذرياتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما
    الردود
    2,094
    شوشو مش سائلة عليا هااا ماشي مش خايفة من حماة بنتك طيب مبروك جواز اختك ربنا يتمملها على خير امس كنت مصدعة فنيتي اهنيك ونسيت ههههههههه في نفس اللحظة نسيت شايفة لاي درجة[/QUOTE]

لا متقوليش كده ..انا اقدر بردوه ماسالش على حماة بنتى ده انتى الغاليه ام الغالى خطيب بنتى الغاليه اللى ماشوفتهااااش هههههه
    الله يبارك فيكى ياقمررر معلش هو الحمل مرتبط ارتباط كبيربالزهايمر هههه انا زيك كده بردوه و عقبال لما نفرح كده باولادنا واولاد اولادنا واحنا بصحه وعافيه
    ازاى روسااا انهارده ربنا يفرحك بشوفته يارب

الردود
    348
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    مبروك علينا التجمع الجديد و ربي يقومنا بالسلامة

الردود
    348
    جيجي كثري من اكل الخيار
    ربنا يشفيكي حبيبتي

الردود
    348
    حابة اعرف رايكم باسم عفراء
    ابني الاول اسمو عبيد الله
    مستنيا ارائكم

الردود
    1,640
    تعقيب كتبت بواسطة shoshovet38 عرض الرد
    شوشو مش سائلة عليا هااا ماشي مش خايفة من حماة بنتك طيب مبروك جواز اختك ربنا يتمملها على خير امس كنت مصدعة فنيتي اهنيك ونسيت ههههههههه في نفس اللحظة نسيت شايفة لاي درجة
    لا متقوليش كده ..انا اقدر بردوه ماسالش على حماة بنتى ده انتى الغاليه ام الغالى خطيب بنتى الغاليه اللى ماشوفتهااااش هههههه
    الله يبارك فيكى ياقمررر معلش هو الحمل مرتبط ارتباط كبيربالزهايمر هههه انا زيك كده بردوه و عقبال لما نفرح كده باولادنا واولاد اولادنا واحنا بصحه وعافيه
    [/QUOTE]
    ههههههههههه والله ضحكتيني عالزهايمر والله ماتقدريشششش؟ والله خفتي على بنتك لااطلع عينها هههههههههه
    اللهم امين نفرح بيهم سالمين معافيين
    والله روسا اليوم هاديء ما الو صوت لانو امس كاني اخذت برد وكان عندي مغص طول الليل وبعيد عنك اسهال مش عارفة النهادرة هادي قالقني لما يتحرك اتطمن عليه جايز نايم البيه ويقلقني عليه ماهو يا هادي يا اما مجنون ههههههه احنا ما بنخبيش حاجة عشان نبقى على نور

الردود
    1,640
    والله يا ام عبيد الله يتمملك على خير هو الاسم غريب يعني مش متداول فاذا انتي من محبي الاسماء المميزة ليش لا وانا كان الي صاحبة اسمها عفراء يعني كان اسمها مميز لانو غريب والله يتمملك على خير وتشوفيها احلى عروسة

الردود
    348
    تعقيب كتبت بواسطة newlife82 عرض الرد
    والله يا ام عبيد الله يتمملك على خير هو الاسم غريب يعني مش متداول فاذا انتي من محبي الاسماء المميزة ليش لا وانا كان الي صاحبة اسمها عفراء يعني كان اسمها مميز لانو غريب والله يتمملك على خير وتشوفيها احلى عروسة
    تسلمي حبيبتي
    شكرا لكي

الردود
    1,640
    اهلين حبيبتي كل يوم تعالي هههههههه

الردود
    12,771
    التكريم
    (أوسمة)
    salamat ya krochaaat
    kifkon
    ???

oum asil
    teslami habibti
    incha alah ba3adel la2iha o adif sawsana
    ana 3and mama o ma3andich clavier arab

الله يرحم زوجك غاليتي عهودة و يربط على قلبك

ربنا هب لنا من أزواجنا وذرياتنا قرة أعين واجعلنا للمتقين إماما
    الردود
    2,094
    تعقيب كتبت بواسطة newlife82 عرض الرد
    ههههههههههه والله ضحكتيني عالزهايمر والله ماتقدريشششش؟ والله خفتي على بنتك لااطلع عينها هههههههههه
    اللهم امين نفرح بيهم سالمين معافيين
    والله روسا اليوم هاديء ما الو صوت لانو امس كاني اخذت برد وكان عندي مغص طول الليل وبعيد عنك اسهال مش عارفة النهادرة هادي قالقني لما يتحرك اتطمن عليه جايز نايم البيه ويقلقني عليه ماهو يا هادي يا اما مجنون ههههههه احنا ما بنخبيش حاجة عشان نبقى على نور [/QUOTE]

هههه اه طبعاااا اخاف على بنتى ههههه
    الف سلامة عليكى يابطه حاولى خلى بالك من نفسك عشان تغيرات الجو خلاص بدا يبرد ربنا يعافيكى حبيبتى انا بردوه قبل كده اخدت دور اسهال محترم حسيت بعدها انى مش حامل زى مايكون اختفى النونو معلش ربنا يسترها معاكى ومعانا حبيبتى نيولايف

مواضيع مشابهه

1. الردود: 406
    اخر موضوع: 25-01-2011, 03:27 PM
  2. الردود: 524
    اخر موضوع: 14-01-2011, 04:32 PM
  3. الردود: 441
    اخر موضوع: 09-12-2010, 10:54 PM
  4. الردود: 421
    اخر موضوع: 11-11-2010, 08:16 PM
  5. الردود: 421
    اخر موضوع: 16-10-2010, 08:46 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ