انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 43 من 43 الأولىالأولى ... 333940414243
عرض النتائج 421 الى 423 من 423

الموضوع: احلى تجمع لاحلى امهات لاحلى توينزات وتربلز يااااااااااااب اهديهم

الردود
    76
    عارفين انا حصل ايه دلوقتى بعد الثورة العارمة دى هتقولوا عليا هبلة
    حصلى تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تش

مع التفاصيل غد ان شالله

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة نووودى عرض الرد
    مبروك يا حبيبتى عقبال باقى الطقم هو وحلوله هما عندهم قد ايه دلوقتى يا رينو؟؟؟
    هنود الله يبارك فيكى يا حبيبتى هما عندهم 8 شهور الا اسبوع اخر الشهر هيكملوهم يعنى ويبتدوا فى التاسع ا شاء الله
    تعقيب كتبت بواسطة رسالة عمر عرض الرد
    اعقبال لما يعضك ههههههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههه والله يا خوفى يعض اخته دا ما بيصدق ما يلاقى ايديها ويروح ماسكها فى بقه وهى كمان كدا هههههههه ربنا يستر بقى
    تعقيب كتبت بواسطة أم مااجد عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    شو اخباركم الجميع
    والله اشتقت الكم بجد واشفه كثير على غيابي
    طول الفترة الي فاتت احاول ادخل بس النت كان ضعيف جدا
    والموقع ما بيفتح معي
    حاليا الحمد لله كل شيء تمام
    المهم انه انتو كلكم يارب تكونو بخير
    انا وكتاكيتي السته الحمد لله في احسن حال
    وووواولادي بالمدرسه كلهم استلمو شهاداتهم وكاهم الحمد لله رفعو راسي
    اشكركم على دعواتكم لابني لانه بجد كنا بحاجتكم الله يبارك فيكم وفي اولادكم
    انا تمام بس وزني زاايد ووووووماراح اقرا كثر من الي فات بس ان شاء الله من اليوم متواصله معكم
    وجمعه مباركه وربنا يهدي كتاكيتكم ويحفظكم ويخليهم
    ويرحمنا برحته ربنا وينصر المسلمين في كل مكان
    واراكم غدا ان شاء الله
    ام ماجد ازيك يا حبيبتى ومبروووووووووووووووك نجاح االولاد عقبال ما تشوفيهم فى مناصب عالية كدا ان شاء الله تفرحى بيهم كلهم بإذن الله
    تعقيب كتبت بواسطة نووودى عرض الرد
    انتو فين يا امهات محدش سهران الليله دى؟؟ انا قاعده لوحدى وزهقانه و فيها سهره لان الولاد نامو بعد المغرب وجوزى مش هيجى غير بعد ايام لسه
    نحن هنا اى خدمة شاى ولا نسكافيه ولا قهوة ههههههههههههه كلنا ذاك الرجل يا حبيبتى سهرانين
    تعقيب كتبت بواسطة d2do2a;1200373ن7
    ازيكم يا امهات وحشنى,بصو انا قريت الردود امبارح وعلي صحى فمعرغتش أرد فهرد من الذاكره بقى وانتو حظكو لانى متاكده ان الاحداث والاسامى كلها هتدخل مع بعض

صبا حبيبتى رفعتيلى معنوياتى انا شكلى 25!!انا الشهر ده تميت ال 31 شفتى بقى بقيت عجوزه خلاص ووزنى من كام شهر كده كان 65 بس انا طويله عشان كده مش باين اوى انى مليانه, انا اساسا بقيت باكل بهبل بالذات بعد الولاد ينامو باليل وده اخطر وقت للاكل بس مبعرفش امنع نفسي وباكل ايه بقى شكولاته واشرب بيبسى وبلاوى تخلى الواحد يتحول لفيل بزلومه ,النهارده قررت انى مش هبهل باليل وأدينى ملتزمه اهو بس مش عارفه بعد خمس دقايق هقوم اعملى ساندويتش حلاوه ولا نوتيلا ولا ايه ربنا يستر

هنوده عامله ايه واخبار الصيام معاكى عقبالى انا لسه عليا اسبوع ومش عارفه أبتدى من الحر الرهييييييييييب الجو مش طبيعى ربنا يرحمنا,ناقصلك كام يوم؟

رشا خناق مع العيال ولا ابوهم؟؟لو قصدك كل يوم خناق مع العيال فده عادى كلنا كده ولو قصدنا مع ابو العيال فده عادى برضه انا شرحه,احنا ناخد مهدئات بقى ولا ايه رأيك ونخلص من العصبيه الى احنا فيها

رينو وحشانى ومبروووك السنه لمعاذ وعقبال باقى الطقم

ايناس طبعا الى بتحكيه صعب وملهو ش حل الا انك تقعدى فى وقت صفا تفهميه عشان بس نفسية البنت متقفش منه واعملى زى ماهند قالتك متتشكريش كتير فى واحد منهم على حساب التانى عشان ميحسش انك بتفرقى ولا حاجه,وموضوع التفرقه ده ساعات بيحصل فعلا لواحد من التوأم لاشعوريا يعنى انا عندى كرمه دمها اخف من علي فعشان كده الكل بيحب يشيلها ويهرج معاها حتى ابوها نفسه اكتر من على وكذا مره أنبه عليه او انبه على اخويا انهم طالما شالو كرمه يبقى لازم على كمان يتشال شويه,انتى بس نبهىى عليه كل شويه بهدوء كده عشان ياخد باله

أم حبيبه والله انا تلميذه شاطره وهعمل الكريم كراميل انا بس قلت لما أروح لانى عند ماما كام يوم ومروحه بعد بكره ان شاء الله ولما بعمل حاجه جديده بحب اعملها فى بيتى الاول مع نفسي ولما تطلع حلوه أبقى اعملها عند ماما عشان اخويا ميمسكنيش تريقه هوا وماما لو طلعت وحشه لكن صراحه جوزى لو معجبتهوش حاجه مبيبتريقش هوا بس مبيكلهاش وبتدبس أنا فيها,قوليلى بقى الرز المعمر وام على ووعد اول ما هروح هعمل الكريم كراميل

هدى وحشتينى والله يابنتى ,هتروحى امتى ولا لسه متحددش؟؟

ام ماجد اهلا بيكى وحشتينا والحمدلله انك بخير انتى والولاد ومستنينك على طول تبقى معانا
    دينا ازيك يا حبيبتى وحشتينى ايه فينك من زمان والله يبارك فيكى يا حبيبتى
    تعقيب كتبت بواسطة d2do2a عرض الرد
    ايناس أنا برضه جوزى ساعات بيزعقلى قدام الولاد والعكس انا ممكن ازعق وده طبعا مضايقنى وعاوزا ألحق أوقفه قبل ما الولاد استيعابهم يزيد,هما اصلا دلوقتى لو حد زعق ولا لو شافو اتنين بيتحاورو بزعيق بيعيطو ويخافو,الواحد فعلا لازم يمسك نفسه شويه
    والله انا عندى نفس المشكلة ساعات بننسى نفسا ونقعد نزعق قدام العيال والمشكلة بردوا عيالى اول مش اسمعوا صوت عالى سارية العياط تنفتح دا انا عندى حلا مجننة الواد معاذ كل شوية تصرخ بهيالة كدا تخلى الولد يط من مكانه ويقعد يعيط احضن فيه واقعد اسكته الله يهديهم
    تعقيب كتبت بواسطة رسالة عمر عرض الرد
    عندي نداع من عمر مش راضي ينسى الضاعة دخلين 15 يوم دماغه صعيدى
    من هناك من بيتكلم عن الصعايدة نحن هنا بتوع الليل واخره هههههههههه على فكرة انا صعيدية بس شكل جوزى عو الى واخد طبع الصعايدة هههههههه شكلى اثرت عليه هههههههههههه
    تعقيب كتبت بواسطة body w kokty عرض الرد
    انا بقى اليوم كله بقى نقار وعملتى وما عملتيش واعملى وسوى وزفتى اوامر اوامر لما انا خلاااااااااص زهقت ودى مش معاملة انا كده هنتحر انا لوحدى ولا معايا اصحاب ولا اخوات والا بكلم حد ولا اعرف حد ولات بقابل حد يبقى محتاجة الرحمة الرحمة يارب من عندك والصبر لانى خلا صصبرى نفذ على الاخر والله وجايبة جاااااااااااااااااااااز خلاص لجد كده كتيييييييييييييييير عليا اوى حرام كفاية بقى
    انا خلاص مخى قرب يتلحس بجد بقيت انسانة مريضة نفسيا انا بكلم نفسى وبقعد افكر فى حاجات تكاد تكون مجنونة حاسة انى جالى اكتئاب
    العيال مقدور عليها لاكن مش من كل ناحية كفاية بقى كفاية كفااااااااااااااااااااااااااااية
    رشا اهدى انا حاسة انك هتنفجرى بالراحة يا بنتى مش كدا انتى لو وقعتى محدش هينفعك طولى بالك شوية ولما تلاقى نفسك هتتعصبى اقعدى استغفرى كتييييييييييييييييييييييير او سيبى المكان وروحى مكان تانى وبجد لو عاوزة حياتك تظبط شوية ووالله عن تجربة انا الفترة الى فاتت كانت عندى مشكلة جامدة جداااااااااااا وكل شوية خناق ونقار لما جبت اخرى خاللللللللللللللص المهم قعدت استغفر على طول وفى كل وقت ولقيت المشكلة بتنحل واحدة واحدة سبحان الله وربنا يهدى الامور بينكم يااااااااارب

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    فكرتونى بالصيام محدش يقدر يفيدنى بفتوى دينية لله انا رمضان الى فات كنت حامل وصومت اول 4 ايام ومقدرتش اكمل فطرت باقى رمضان عليا 26 يوم فى وش العدو ههههههههههههه ودلوقتى صومت يومين منهم وجت حساسية صدرى قامت عليا وصحيا صراحة مش قادرة خالص اصوم دلوقتى وفى فترة الشتا كنت برضع طبيعى فمقدرتش اصوم ودلوقتى انا دفعت كفارة يجب عليا الصيام بردوا ولا خلاص كدا المشكلة من بعد الولادة وانا جتلى انيميا وضعف وخسيت خااااااااااااااااااااالص ومش عارفة اعمل ايه صراحة

مواضيع مشابهه

1. الردود: 396
    اخر موضوع: 16-10-2011, 08:17 AM
  2. الردود: 409
    اخر موضوع: 03-08-2011, 01:16 PM
  3. احلى تجمع لاحلى امهات لاحلى توينزات وتربلز يااااااااااااب اهديهم
    بواسطة ام حبيبة الله في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 397
    اخر موضوع: 24-05-2011, 10:19 AM
  4. احلى تجمع لاحلى امهات توائم
    بواسطة لوليتا 85 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 392
    اخر موضوع: 02-02-2011, 09:26 PM
  5. الردود: 215
    اخر موضوع: 30-09-2009, 11:58 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ