انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 40 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 398

الموضوع: احلى تجمع لاحلى امهات لاحلى توينزات وتربلز يااااااااااااب اهديهم

الردود
    632
    نسيت اقولكم ولادى بقالهم يومين بيناموا لحالهم بغرفتهم باول النوم بيناموا بعمق وبعدين على 3 الفجر يستلمونى واحد ورا واحد يجى يخبط على كتفى وانا نايمة اخده بحضنى شوية وبنقله بعد ما بيروح بالنوم عشان اعودهم الحمد لله لما بيصحوا بيجوا عندنى كنت خايفة يتخضوا ويبكوا بس هم فاكرين نفسهم نايمين بالعصر عادى بيكونوا لحالهم وطبعا كل شوية اروح ابص عليهم واغطيهم عشان المكيف شغال المشكلة غرفتهم مش جمب غرفتى بس ان شاء الله يتعودوا
    اول يوم كل واحد جه مرتين لوحده فى الاخر بفتح عينى لقيتهم الاتنين واقفين فى وشى شكلهم صحوا بعض ومستغربين
    وموضوع الحمام لا جديد
    الدكتور امبارح قلل جرعة علاج عبدالرحمن وهنروح بعض اسبوع
    يلا رغيت كتير هما بالحضانة عشان كده واخده راحتى

ربنا يطمنا على الغايبن

الردود
    1,271
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا وحشين ياللى محدش هان عليه يسال عليا حتى بكلمة غير ام حبيبة ربنا يجازيها خير المهم الحمد لله احنا بخير بس انا الفترة اللى فاتت كانت نفسيتى صعبة شوية وكمان زوجى بينزل دلوقتى شغل اضافى من الساعة 7 الصبح ومبيرجعش قبل 9 بالليل وكل ده لووووووووووود عليا بالولاد بس الحمد لله ربنا بييسر الامور هو مقدر جدا تعبى وبصراحة مقلل المشاكل خالص بينا الحمد لله ولا جايز علشان مفيش وقت ههههههههههههههه نفسى اطمن عليكم كلكم من غير ذكر اسامى علشان منساش حد لانكم كلكم بجد وحشتونى اووووووووووووووووى

الردود
    1,271
    تعقيب كتبت بواسطة ام حبيبة الله عرض الرد
    نووودي
    الاكلات انتي عايزة طبق رئيسي ولا اي حاجة مقبلات او شوربة او كده؟؟؟؟؟؟؟؟

يامهات مفيش اخبار عن لوليتا!!!!!!!!!لو حد معاه رقمها ياريت يطمنا عليها.........

دقدوقة
    كويس انكم اتبسطتم وتغيير الجو ده مهم جداااااااااا وخصوصا للي زي حالتنا هههههههه
    انا جييييييييييييييييييييييت اهو يا ام حبيبة اطمنى يا حبيبتى احنا بخير بس العيال كانوا مخلينى مشغولة بس هحاول اكون موجودة بانتظام ان شاء الله

الردود
    1,458
    ازايكم يامامات احنا اليومين دول حالتنا بؤس خالص المية قاطعة عندنا بقالها 4 ايام وبتيجى بس 4 ساعات فى اليوم ساعتين بالنهار وساعتين بالليل الواحد بيحس بنعمة المية فعلا لما جربنا اللى احنا فيه ربنا يهونها احنا لا جديد الولاد مجننى فى مموضوع الحمام خصوصا محمد اما بودى ماشاء الله عليه بدأ يستوعب شوية الكاكا بيعملها فى القصرية بس لسة احيانا بيعمل مية على نفسه مرتين يمكن فى اليوم يارب هونها

لولا طريقتك فى الكشرى الاصفر نفس طريقتى ميزتها سهلة مابتاخدش وقت وربنا يعينك عالعيال لوحدك والف سلامة على عبد الرحمن ياحبيبى الله يكون فى عونه ويارب الدكتور يطمنكم المرة الجاية ويبقى كويس
    كويس انك بداتى تفصليهم فى النوم يارب مايتعبوكيش .. انا عايزة افصل ولادى من بداية الصيف كدة فى غرفة منفصلة لانهم لسة بيناموا معانا فى نفس الاوضة بس لسة مستصعبة الحكاية

هاكمل بعدين
    آخر مرة عدل بواسطة قلوب خضراء : 25-04-2011 في 04:51 PM

الردود
    1,458
    ام حبيبة
    ربنا خليكى ياجميل وربنا يجمعنا دايما عالخير ... بالنسبة للكورن فليكس انا كنت سمعت برضه الحكاية دى بس مش عارفة بصحيح ولاايه ؟

دقدوقة
    حلو تغيير الجو وربنا يعين ولادك على التسنين

صبا
    الحمد لله ربنا ستر ابقى خلى بالك العيال دايما كدة يخضونا عليهم ربنا يهديهم .. انا اللى فهمته من كلامك ان الخطوبة عندكم يعنى الحجز بمعنى العريس يحجز العروسة صح ولا انا فهمت غلط ؟

وعلى سيرة الجواز والذكريات انا اتجوزت بطريقة تقليدية برضه وزوجى اكبر منى ب10 سنين اى نعم الفرق كبير بس لما حد بيشوفنا مابيتوقعش الفرق ده خالص وانا ايام الجامعة كنت واخدة الحياة دوغرى جد جددددا وكنت بانظر لزمايلى فى الجامعة على انهم شوية عيال وان البنى ادم اللى هارتبط بيه لازم يكون اكبر منى واهو حصل ههههه وانا ماانكرش انى اعجبت بيه من اول مقابلة ماعرفش ليه ههههه مع انى كنت باطلع القطط الفاطسة لاى عريس يجيلى وهو كمان بيقولى انو ارتاحلى وعجبته مع انه برضه مكانش بيعجبه العجب ههههه نصيب بقى وعموما انا شايفاه الحمد لله فيه مميزات كتير شدتنى ليه بس برضه فيه عيوب باحاول على اد مااقدر انى استوعبها او اصلحها ... انا برضه بالمناسبة اتخطبت شهرين ونص فقط لاغير عشان كدة كنت متوجسة منه خيفة هههه لانى ملحقتش اعرفه كويس بس بعد الجواز الحمد لله كان فيه حب وتفاهم متبادل يتخللها بعض الخلافات العادية بس يمكن الخلافات زادت شوية بعد ماجم الغجر اللى عندى هههه

الردود
    1,458
    اوشى
    اوكى ياقمر خلاص مفيش حاجة .. انا باعذرك برضه عشان بودى وكوكى حبايبى وخلاص سماح النوبة

لوليتا
    واحشانا خالص ياقمر ازاى اياد وليان ... بقى احنا برضه ياوحشة مابنسألش ؟؟ لو شفتى اخر رد لى فى التجمع اللى فات هتلاقينى سألت عليكى ...ربنا يقويكى ياحبيبتى ويكون فى عونك وماتغيبيش عنا

الردود
    1,922
    تعقيب كتبت بواسطة shreef2020 عرض الرد
    نسيت اقولكم ولادى بقالهم يومين بيناموا لحالهم بغرفتهم باول النوم بيناموا بعمق وبعدين على 3 الفجر يستلمونى واحد ورا واحد يجى يخبط على كتفى وانا نايمة اخده بحضنى شوية وبنقله بعد ما بيروح بالنوم عشان اعودهم الحمد لله لما بيصحوا بيجوا عندنى كنت خايفة يتخضوا ويبكوا بس هم فاكرين نفسهم نايمين بالعصر عادى بيكونوا لحالهم وطبعا كل شوية اروح ابص عليهم واغطيهم عشان المكيف شغال المشكلة غرفتهم مش جمب غرفتى بس ان شاء الله يتعودوا
    اول يوم كل واحد جه مرتين لوحده فى الاخر بفتح عينى لقيتهم الاتنين واقفين فى وشى شكلهم صحوا بعض ومستغربين
    وموضوع الحمام لا جديد
    الدكتور امبارح قلل جرعة علاج عبدالرحمن وهنروح بعض اسبوع
    يلا رغيت كتير هما بالحضانة عشان كده واخده راحتى

ربنا يطمنا على الغايبن
    بالاول هيك بس مع الوقت رح تمر ايام بدون ما يصحوا الاثنين

انا نور عندي نفس الشي لاجديد و خاصة مع الامساك

الردود
    1,922
    تعقيب كتبت بواسطة قلوب خضراء عرض الرد
    ام حبيبة
    ربنا خليكى ياجميل وربنا يجمعنا دايما عالخير ... بالنسبة للكورن فليكس انا كنت سمعت برضه الحكاية دى بس مش عارفة بصحيح ولاايه ؟

دقدوقة
    حلو تغيير الجو وربنا يعين ولادك على التسنين

صبا
    الحمد لله ربنا ستر ابقى خلى بالك العيال دايما كدة يخضونا عليهم ربنا يهديهم .. انا اللى فهمته من كلامك ان الخطوبة عندكم يعنى الحجز بمعنى العريس يحجز العروسة صح ولا انا فهمت غلط ؟

وعلى سيرة الجواز والذكريات انا اتجوزت بطريقة تقليدية برضه وزوجى اكبر منى ب10 سنين اى نعم الفرق كبير بس لما حد بيشوفنا مابيتوقعش الفرق ده خالص وانا ايام الجامعة كنت واخدة الحياة دوغرى جد جددددا وكنت بانظر لزمايلى فى الجامعة على انهم شوية عيال وان البنى ادم اللى هارتبط بيه لازم يكون اكبر منى واهو حصل ههههه وانا ماانكرش انى اعجبت بيه من اول مقابلة ماعرفش ليه ههههه مع انى كنت باطلع القطط الفاطسة لاى عريس يجيلى وهو كمان بيقولى انو ارتاحلى وعجبته مع انه برضه مكانش بيعجبه العجب ههههه نصيب بقى وعموما انا شايفاه الحمد لله فيه مميزات كتير شدتنى ليه بس برضه فيه عيوب باحاول على اد مااقدر انى استوعبها او اصلحها ... انا برضه بالمناسبة اتخطبت شهرين ونص فقط لاغير عشان كدة كنت متوجسة منه خيفة هههه لانى ملحقتش اعرفه كويس بس بعد الجواز الحمد لله كان فيه حب وتفاهم متبادل يتخللها بعض الخلافات العادية بس يمكن الخلافات زادت شوية بعد ماجم الغجر اللى عندى هههه
    الله يخليكم لبعض و حلوة لما بقرأ حكايات زواجكم

انا مثل هدا اليوم ب2006 اول مرة كنت بشوف زوجي مع اهله و كانت بس 5 دقائق بحس قلبي رح يطير لما بتذكرهن

الردود
    1,922
    تعقيب كتبت بواسطة لوليتا 85 عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيكم يا وحشين ياللى محدش هان عليه يسال عليا حتى بكلمة غير ام حبيبة ربنا يجازيها خير المهم الحمد لله احنا بخير بس انا الفترة اللى فاتت كانت نفسيتى صعبة شوية وكمان زوجى بينزل دلوقتى شغل اضافى من الساعة 7 الصبح ومبيرجعش قبل 9 بالليل وكل ده لووووووووووود عليا بالولاد بس الحمد لله ربنا بييسر الامور هو مقدر جدا تعبى وبصراحة مقلل المشاكل خالص بينا الحمد لله ولا جايز علشان مفيش وقت ههههههههههههههه نفسى اطمن عليكم كلكم من غير ذكر اسامى علشان منساش حد لانكم كلكم بجد وحشتونى اووووووووووووووووى
    الحمدلله انك و الاولاد بخير ما تزعلي منا او اي حد ما بنسأل عليه لانه الواحد بيدخل هون مثل الحرامية و يا دوبك نكتب الي في بالنا وهببببببببب الا الشرطة كبسوا علينا خخخخخخخخخخخخخ

الردود
    1,995
    السلاااام عليكم ورحمة الله على احلى امهات لأحلى توينزات

ماشاء الله سيرة الحب والجواز بتجيب الرغى والكل بيتجمع ههههههههههه

غبت يومين سافرت اغير جو مع مام واختى و جوزى وصلنا بس ورجع عشان كان عنده شغل بصراحه مكنتش عايزه اسافر بس مرضيتش اسيب ماما وهمس لوحدهم و اللى خايفه منه حصل الولاد طبعا بهدلونى وخصوصا ان باباهم مش معايا بس انبسطو جدا و طول اليوم بيل وبالنهار فى الشاره بيلعبو ومنطلقين عالاخر ولما نيجى نروح يعيطو ويصرخو ومش عايزين يدخلو الشقه
    ربنا يهديهم وياريتهم على هدة الحيل دى كلها نامو بليل الا زن ونكد وفى الاخر روكا سهرتنى للصبح لما انا راجعه مهدوده عالاخر بصراحه مصدقت عمتهم ولادها مسكو فيهم تحت وسبتهم وطلعت انا اغير هدومى واخد ريلاكس شويه عشان اقدر اكمل الليله

مواضيع مشابهه

1. الردود: 396
    اخر موضوع: 16-10-2011, 08:17 AM
  2. الردود: 409
    اخر موضوع: 03-08-2011, 01:16 PM
  3. الردود: 422
    اخر موضوع: 24-06-2011, 04:26 AM
  4. احلى تجمع لاحلى امهات توائم
    بواسطة لوليتا 85 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 392
    اخر موضوع: 02-02-2011, 09:26 PM
  5. الردود: 215
    اخر موضوع: 30-09-2009, 11:58 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ