انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 23 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 229

الموضوع: تجمع الصابرات الرائعات بنات ملف الحقن المجهرى 24

قلبي في فلسطين وجسدي حيث قضى الله ان اكون
    الردود
    2,111
    نجلالالالالالالا الحمد لله انك اطمنتي ....... يا رب عقبال ما تحضنيه وتشبعي منه يا رب العالمين

الردود
    2,111
    يمنى ربي يكرمك وتطمني ع البيبي ........... بس انا طمنت ع البيبي على ست اسابيع وسمعت النبض كمان ........ فيكي تروحي هالايام ربي يفرح قلبك ويطمن بالك

الردود
    2,111
    عفاف توصلي الرياض ع خير وسلامة .............. انت بتنوري الرياض .............. وان شاء الله التمام ع خير لاخو زوجك ................. والهرمونات الملخبطة دوااااااااااااااااااااااها البردقوش باذن الله ............ كل يوم كوب وان شاء الله لما تيجي تروحي لدكتور تكوني مية المية ......... ربي يفرح قلبك بالحمل ويقر عينك بذرية طيبة ............. ولا تزعلي ولا حاجة ربي قادر يكرمك مرة تانية ................ واللي بصير عندها حمل باذن الله المرة الجاية بتكون ناجحة لانو الرحم تعود ع الحمل .............. ربي يفرح قلبك

الردود
    6,437
    التكريم
    (أوسمة)
    الله يكرمك يا زوجه ماهر يارب انا بصراحه خايفه اروح اليومين دول الدكتوره قالتلى الا فضل اروح على الاسبوع التامن ربنا يكرم يارب وييسرلى الخير يارب ويوفقنى ويرزقنا جميعا الذريه الصالحه

الردود
    831
    تعقيب كتبت بواسطة زووى عرض الرد
    ازيك انت يا دودو يا قمر واخبار كرمة اية ربنا يعينك يارب
    انا الحمد لله وفعلا والله بحاول اقاوم واخرج من اى مود وحش ربنا يصح لنا حالنا كلنا
    بس هو كل الحكاية انى مش عارفة ايه الخطوات الى هاعملها فى مصر وهعمل ايه وحاسة انى مش مرتبة حالى ولا عارفة هتابع مع مين ولا هعمل ايه وخايفة الوقت يجرى منى وان هناك وما لحقش اعمل حاجة ربنا يستر يارب
    طب بدأتى تسألى عن المراكز والدكاتره من دلوقتى؟؟ اذا حددتى المركز والدكتور ممكن تتصلى تحجزى من عندك وومكن كمان لو فى تحاليل مطلوبه تبدأى تعمليها برضه
    ربنا ييسرلك الحال ويفرح قلبك ويكرمك بالذريه الصالحه, قوليلى هيا ايه المشكله عندك اصلا؟؟ وعملتى اى محاولات قبل كده ولا ديه اول مره

الردود
    2,111
    سارة , هوبا, بسبس . وارفة , ام زوزو , زووى, وكل خواتي أسأل ربي الواحد الاحد الفرد الصمد الذي لم يلد ولم يولد انه يفرح قلبكم ويكرمكم من غير عمليات قادر ربي وكريم ............ والله ما في من عطاء الله كله بركة ............. سبحانه اذا قضى امرا قال له كن فيكون

الردود
    831
    ربنا يخليلك مامتك يايمنى ويجبر بخاطرك وبلاش القلق الزياده ده من موضوع الاعراض,ديه تبقى نعمه من ربنا اذا خفف عنك الاعراض وده مالوش علاقه بسلامة حملك يعنى مش عشان مفيش أعراض يبقى فيه مشكله ايه يابنتى مش قولتلك انا محستش بأى حاجه الا على الثالث وحتى كتر النوم الى بيحكو عنه محستش بيه كنت عاديه يعنى بنام طبيعى وحتى ان يكون نفسي فى حاجه وكلام الافلام ده وجوزى ينزل الساعه 4الفجر يجيبهالى والكلام الحمضان ده محصلش عادى كان بيبقى نفسي فى حاجات كتير صراحه يعنى متهيألى طفاسه مش وحم ولا حاجه ولو كلتها خير وبركه ولو مكلتهاش ولا فارقه

الردود
    831
    زوجة ماهر زيك عامله ايه واخبار حفظ القرآن ايه بدأتى خلاص؟ ربنا يكرمك ويرزقك من حيث لا تحتسبى

الردود
    6,437
    التكريم
    (أوسمة)
    بجد ربنا يطمنك يا دينا طب قليى بطنك فى اول تلت شهور كانت خفيفه ولا تقيله يعنى كنتى بتحسى بايه ركزى معايا ها

الردود
    2,111
    تعقيب كتبت بواسطة مرات جوزها عرض الرد
    الله يكرمك يا زوجه ماهر يارب انا بصراحه خايفه اروح اليومين دول الدكتوره قالتلى الا فضل اروح على الاسبوع التامن ربنا يكرم يارب وييسرلى الخير يارب ويوفقنى ويرزقنا جميعا الذريه الصالحه
    شوفي يا يمنى .............. انا بحملي تعلمت اشياء كتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتيرة والحمد لله ............. ربي يتمم لك ع خير يا رب

انا يا يمنى من لما صرت بالاسبوع السادس لحد اول الرابع وانا على نزف الله لا يوريكي والله ما كنت اعرف حالي حامل ولا لأ.............. وبعدين كل الدكاترو يقولو هدا حمل مهدد وديري بالك ومن هالحكي .............. وسبحان الله ربي تمم لي وصرت عادية وكان حملي الحمد لله خفيف ....... وبعدين لما قربت السابع سبحان الله ............ صار اللي صار ............ يعني اللي ربنا كاتبه بس بصير ........ لو ربي راد كان من الاول نزل الحمل ........... بس ربي بدو يخليني اولد بعملية و و و .............

ربي يفرح قلبك وتن شاء الله ما قدامك الا الخير والعافية والفرح

انا متفائلة الك كتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتير

مواضيع مشابهه

1. تجمع بنات ملف الحقن المجهري الصابرات الرائعات 33
    بواسطة قرة عين لي ولك في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 221
    اخر موضوع: 01-06-2010, 09:06 PM
  2. تجمع الصابرات الرائعات بنات نلف الحقن المجهرى 25
    بواسطة مرات جوزها في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 229
    اخر موضوع: 23-04-2010, 04:44 PM
  3. تجمع الرائعات الصابرات بنات ملف الحقن المجهري 19
    بواسطة زووى في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 236
    اخر موضوع: 05-04-2010, 02:46 PM
  4. تجمع الصابرات الرائعات بنات ملف الحقن المجهرى 9
    بواسطة ريناد 2005 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 226
    اخر موضوع: 13-03-2010, 03:13 PM
  5. تجمع بنات ملف الحقن المجهرى الصابرات الرائعات 7
    بواسطة ريناد 2005 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 239
    اخر موضوع: 08-03-2010, 12:19 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ