انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 3 من 3

الموضوع: انتظركم علي باب حجره الحوار العام

الردود
    3,175

flower1 انتظركم علي باب حجره الحوار العام

بنات وابناء المنتدي كل سنه وانت طيبين - ايه رايكم لو عملنا اول ايام عيد الاضحي من كل سنه هو عيد للمنتدي نحتفل بيه كلنا في تمام العاشره مساءا من اول ايام عيد الاضحي كل عام - وكل بنت وابن
    يتفضلوا حنتلم ان شاء الله في حجره الحوار العام علشان كل فرد يقول كلمه وفاء ويقدم زهره لمنتداه
    الحبيب منتدي لك يقولاخذ ايه منت المنتدي واعطي ايه للمنتدي وربنا يارب يزود حبايب المنتدي لانه
    بالفعل منتدي رائع رائع رائع انا اول واحده بقدم زهره للمنتدي وباقول انه جعلني احب كل اللي فيه من
    اعضاء ومشرفين دون ان اراهم بل واشعر انهم من دمي ومن اهلي وانهم بناتي وابنائي علمني
    المنتدي حاجات كتير لدرجه ان سيده مسنه ولي باع في الطبخ مثلا الا اني اصبحت اطبخ بالطرق
    التي اخذها من المنتدي - كنت قد تركت هوايه الكروشيه جانبا واصبحت مهمومه ببناتي ومسؤلياتهم والمنزل والعمل وضغوط الحياه فتعلمت من المنتدي ان تكون لي ساعه اروح فيها عن نفسي واصبحت
    ابدع في فنون الكروشيه واطبق مااراه علي المنتدي - ساعدتني الروضه الحبيبه جدا الي نفسي روضه
    السعداء كثيرا علي التحمس اكثر واكثر لاداء الفروض والنوافل واصبحت اقرا مواضيعا لم اعرفها من قبل واعرف معلومات دينيه قيمه جدا لم اكن اعرفها من قبل - كنت قد تفلتت مني سوره البقره وسوره ال عمران والان ابتديت اراجع مع البنات حفظ السورتان - زوجت بناتي والثالثه طوال اليوم مشغوله بكورسات ودورات كمبيوتر واصبحت اشعر بالوحده اعادني المنتدي وعوضني واصبحت اتقابل مع ابنتي
    علي صفحات المنتدي اقول ايه ولا ايه اصبح المنتدي بيتي الدافيء الذي اقضي بين جنباته احلي واجمل
    واسعد اوقاتي احب ان يتزايد عدد الافراد فقد حزنت جدا لان فيه عضوات مش بنلاقيهم ومش عارفين
    ظروفهم ايه زي كارلو وام عمرو 28 فانا نفسي نحتفل بالمنتدي كل سنه اول ايام عيد الاضحي في العاشره مساءا باذن الله

الردود
    7,888
    السلام عليكم
    الله يكرمك ياام سعاد
    كل سنه وانتى طيبه وبعافيه الفكره جميييله زيك
    المنتدى بيتى انا كمان واحلى بيت لانى بعيده عن اهلى وبعتبر
    كل عضوه ومشرفه فيه هى اخت ليه وعوضونى عن الاحساس بالغربه
    لا تتصورى ياام سعاد انا بخلص كل الى ورايا بسرعه عشان اجلس ع النت
    بين اخواتى واتنقل فى اقسمه وانا كلى شغف لكل ما هو جديد

الردود
    3,175
    ياه ياجماعه للدرجه دي دمي تقيل - مفيش حد مر علي موضوعي الا بنتي - شكرا علي اهتمامكم

مواضيع مشابهه

1. هذا هو الحوار العام ))))))))))))))))
    بواسطة ام دنو في الملتقى الحواري
    الردود: 4
    اخر موضوع: 10-05-2005, 01:04 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ