السلام عليكم
يابنات وياسيدات انهارده جيت بمنتج لكم متجرب ونتائج مضمونة 100% انا جربتة بنفسى وعلى نفسى اولا والنتائج والله العظيم مفرحة ولله الحمد وعقبال كل بنت توصل للنتيجه اللى وصلتلها واكتر كمان
المنتج هو
......................

كريم للقضاء على شعر الجسم كله نهائى مدى الحياه يقضى عليه تدريجيا مع الأستعمال لانه يبطئ أنزيمات المسببة لنمو الشعر وأذكرها مرة أخرى تدريجيا ليس له أى أضرار ولا اثار جانبيه ولا يسبب أسمرار لانه مكون من أعشاب طبيعية 100% ومسجل بوزارة الصحة ويستخدم للبشرة الحساسة ويستخدم ايضا بالمناطق الحساسة انا وكمان بيتشرب سريعا وينعم الجسم والله مش بشكر بالمنتج علشان تشتروا منى انا اقول الحقيقة الكريم سعره بالنسبة لنساء مصر فى متناول الجميع وللدول العربية الشقيقه نفس اسعار مصر لكن يزيد عليها فقط مصاريف الشحن وتصلك بالبريد السريع بعد 3 أيام وتخفيضات اذا طلبتى أكثر من 3 علب اللى تحب تعرف تفاصيل عن الكريم اكتر وتشوف صورة الكريم كلمينى على الأيميل أو الماسنجر وايميلى نفس اسمى بالموقع لكن على الهوت ميل منتظراكم ومبروك مقدما على اللى هتحصل على المنتج هتكلمنى وتشكرنى بعد ربنا طبعا حجم الكريم 50جم بيكفى حوالى شهر ويرجع برضو للأستهلاك
سعر العلبه 25 جنيه مصرى ولو أخدى اكتر من 3 علب بيكون فيه تخفيض ده بالنسبه لبنات مصر طبعا