انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 9 من 9

الموضوع: شعرك منحول او بقع او هايش..كريمات و زيوت طبيعيه مفعولها روعه...ز(صور+اسعار+هدايا)

الردود
    356

شعرك منحول او بقع او هايش..كريمات و زيوت طبيعيه مفعولها روعه...ز(صور+اسعار+هدايا)

بسم الله الرحمن الرحيم

العرض اللي هاقدمهولكم النهارده ان شاء الله عباره عن مجموعه طبيعيه متكامله من الكريمات و الزيوت و الشامبو و البلسم اعدت خصيصا لمعالجة الشعر المدمر من تساقط و تقصيف و عدم زيادة طول الشعر و هيشان وقشره, و هي منتاجات طبيعيه للشركه الدوليه لمستحضرات التجميل و هي مسجله بوزارة الصحه المصريه و هي طبيعيه 100% ما فيها اي مواد كيماويه و و انت هتحسي من ريحتها و شكلها و ملمسها انها فعلا طبيعيه, و زي ما قلت انها علاج طبيعي لكل مشاكل الشعر.

تجربتي انا شخصيا
    انا نفسي كنت بعاني من 6 سنين من ان شعري بيقع بكثره و انه هايش, واخت في الله جزاه الله خيرا قالتلي علي منتاجا ت الشركه دي و من ساعتها ما شاء الله لا قوة الا بالله السقوط توقف و شعري مش بيهيش و رجع له لمعانه و استعملت كمان زيت الحيه من عندهم علشان علاج نحول الشعر من الامام لاني ماكونتش باعرف اعمل ديل حصان علشان كان النحول شديد و اسمريت علي الزيت و بعد شهرين كانت النتائج غايه في الجمال و بدا شعر يظهر و يتقل مكان النحول.

انا هاشرحلكم كل واحده محتاجه ايه علي حسب حالة شعرها وانتي ليكي اختيارات عديده تختاري منها اللي يريحك و ما تنسيش تشوفي العرررررررررروض في اخر المشاركه نبتدي بعون الله.

- لو انتي بتعاني من تساقط الشعر و جفافه و انه هايش جدا يبقي احسن علاج لحالتك هو:
    حمام كريم النخاع + كريم التصفيف بالنخاع (للشعر الجاف و الفاقد لمعانه ,الشعر العادي)
    علي فكره حمام الكريم ما يحتاج فوطه سخنه و لا اي حاجه ما عليكي الا انك تحطيه علي شعرك و هو جاف و تدلكي جذور شعرك كويس جدا و بعدين تسرحي شعرك علشان الكريم ينتشر في كل الشعر و تتركيه 5 ساعات ثم تغسلي شعرك و بعد ما شعرك ينشف تحطي كريم التصفيف و تاني يوم تحي التصفيف بس و اليوم الثالث تعملي حمام الكريم و بعد ما ينشف تحي كريم التصفيف, باختصار حمام الكريم يوم ويوم لكن كريم التصفيف كل يوم, ان شاء الله هتلاقي نتيجه روووووووووعه بعد شهر من الاستخدام و هتحسي بتقل شعرك و نعومته و لمعانه.

حمام الكريم حجم العبوه 300 جم السعر 35 ريال

كريم التصفيف حجم العبوه 300 جم السعر 35 ريال

- اما ان كنت بتعاني من وجود صلع في بعض الاماكن في شعرك فالحل هو:
    حمام كريم الثوم: (رووووووووووووووووعه)
    و هو بخلاصة الثوم النقي و بيعالج حالات الشعر الشديده و اللي بتعاني من الصلع(لكن لا ينفع للصلع الوراثي انما الصلع المرضي فقط)
    و ايضا لا يحتاج الي وضع فوطه سخنه , فقط يوضع علي شعر جاف و تهتمي بوضعه في جذور و بصيلات الشعر لكي يتغلغل داخلها و تستمري لمدة شهر و هتلاقي ان شاء الله ان في مكان الصلع بدا يظهر بصيلات شعر صغيره.

السعر
    حمام الكريم 40 ريال
    حجم العبوه 300 جم

لو كان شعرك نوعه جاف جدا و تعاني من التساقط الشديد فالحل هو:
    حمام كريم النخاع + حمام كريم الثوم ( مفعوله اكثر من رائع)
    طريقة الاستعمال : يوم بعد يوم بالتبادل
    السعر
    حمام كريم الثوم 40 ريال
    حمام كريم النخاع 35 ريال
    حجم العبوه لكل واحد 300 جرام

شعرك يعاني من التساقط المتوسط يبقي انتي عايزه :
    حمام كريم سريع بالجرجير جميع انواع الشعر )
    الجرجير له فوائده المعروفه في زيادة كثافة الشعر و زيادة نموه وطريقة استعماله سهله جدا لانه يوضع خمس دقائق فقط علي شعر مبلل ثم يشطف فقط ونتائجه ان شاء الله مرضيه جدا.

السعر 35 ريال
    حجم العبوه 250 جم

ااذا كنتي تعاني من هيشان الشعر الشديد فننصح باستخدام: (للشعر العادي و الدهني)
    كريم التصفيف بالخروع ( حلو جدا)
    يغسل الشعر جيدا وبعد تجفيفه نضع كريم التصفيف في جذور الشعر ثم نسرحه (الشعر الدهني) 3 مرات في الاسبوع , او يوميا (للشعر العادي) ان شاء الله هتلاقي نتيجه مرضيه جدا
    السعر 35 ريال حجم العبوه 300 جم

شعرك بيعاني من فقدان اللمعه وانه جا ف و هايش يبقي الحل في:
    كريم التصفيف بالزيوت الطبيعيه رائع للشعرالجاف فقط)
    هو عباره عن مجموعة زيوت (الخروع و الزيتون و اللوز) يعالج هيشان الشعر الجاف و يطريه و يستخدم يوميا لتصفيف الشعر

- شعرك فيه قشره بتسببلك احراج و مش عارفه تتخلصي منها, يبقي لازم تجربي:
    حمام كريم النعناع + كريم التصفيف بالنعناع ( للشعر الدهني و العادي )
    هو كريم تصفيف بالنعناع يعطي الشعر حيويه ولمعان و ان شاء الله يقضي تماما علي القشره .
    السعر
    حمام كريم النعناع 28 ريال
    كريم التصفيف 28 ريال
    حجم العبوه 300 جم

- كريم الفيتامينات الطبيعيه (بديل طبيعي للجيل):
    يحافظ علي تصفيف الشعر ويغذيه و يحميه من العوامل الجويه المتغيره, و ليس فيه اي مواد كيماويه و يعمل بصوره ءامنه تماما علي عكس الجيل و ما يسببه من اضرار عديده للشعر.
    السعر 33 ريال
    حجم العبوه 300 جم

- شعرك يعاني من التقصيف الشديد يبقي لازم تجربي: (رهييييييب)
    سبراي جنسنج الطبيعي:
    يمتاز الجنسنج الطبيعي يمتاز بقوته لعلاج جذور الشعر المرهقه و الضعيفه فيقويها و يزيل التقصفات الي نهاية اطرافه في فتره قصيره.
    و طريقة استخدامه يغسل الشعر ثم يوضع علي منبت الشعر و يدلك و ده مرتين اسبوعيا لمده لا تقل عن شهر و النتيجه ان شاء الله مذهله.

السعر30 ريال
    حجم العبوه 125 مل

دلوقتي هاشرحلكم مجموعه خلطات الزيوت طبيعيه 100%

- و لو كنتي بتعاني من ان شعرك منحول من الامام هتلاقي الحل في:
    خلطة تنبيت الشعر (مغعولها رائع)
    تحتوي علي زيوت اتنبيت الشعر بنسب ثابته و مدروسه لتنبيت الشعر و تقوية الصيله و تم اضافة زيت الحيه لزيادة كثافة الشعر و تنبيته في مده قصيره باذن المولي.

السعر 20ريال
    حجم العبوه 100مل

- الشعر اللي بيعاني من عدم زيادة طوله :
    خلطة الزيوت لتطويل الشعر
    تحتوي علي زيوت طبيعيه لتطويل الشعر و زيادة معدل نموه في مده قصيره و لكي تعطي الخلطه مفعول اقوي فقد اضيف زيت المرو النقي.

السعر للعبوتين 35ريال
    حجم كل عبوه 100 مل

- لو انتي بتعاني من خشونة و تجعيد الشعر نقدم لكي: (فرد للشعر)
    خلطة الزيوت الطبيعيه لفرد الشعرو زيادة انسيابه و فك تشابكه و هو يختلف عن حنة الفرد بانه يفرد الشعر ( نصف فرد ) و يغذيه في نفس الوقت, و لابد ان يستخدم لفتره معينه لا تقل عن 6 اشهر من الوقت لانه لا يحتوي علي اي مواد كيماويه.

السعر 20 ريال
    حجم العبوه 100 مل

ننصح للشعر المجهد و الضعيف اللي بيعاني من التساقط:
    خلطة تساقط الشعر و هي عباره عن زيوت طبيعيه تقوي جذور الشعر و تساعدها علي الثبات و النمو بطريقه طبيعيه.

السعر 20 ريال حجم العبوه 100 مل
    معلومه مهمه:
    لابد ان توضع خلطات الزيوت و حمامات الكريم علي شعر جاف و ليس مبلل لان زيوتنا قويه و نقيه و ليست مخففه و لا مضاف اليها اي كيماويات و لذلك يجب ان تكون فروة الراس خاليه من الماء تماما حتي تستطيع الزيوت ان تدخل المسام و تؤدي ان شاء الله لنتيجه مرضيه.

علشان تبتدي علاج تساقط الشعر الشديد لازم تبتدي بحمامات الكريم و كريمات التصفيف لمدة شهر ثم تستخدمي خلطات الزيوت, لان الزيوت بتكون ثقيله قوي لو كان شعرك مدمر جدا.

العروووووووووووووووووووووووووو وووووض:

- لو اشتريتي 2 حمام كريم بالنخاع تاخدي كريم تصفيف بالنخاع
    - لو اشتريتي 2 حمام كريم بالثوم تاخدي كريم زيوت طبيعيه هديه
    - لو اشتريتي 2 كريم الفيتامينات تاخدي الثالث هديه

شحن اول طلبيه ليكي هديه من عندنا يعني اطلبي و يوصلك لحد بيتك فرررررررررررررررررييييييييي

الشحن لجميع دول الخليج عن طريق البريد السريع و ان شاء الله التسليم بيكون من 48 ساعه الي 72 ساعه.
    سعر الطلبيه + سعر الشحن ( الشحن علي حسب وزن الطلبيه يعني اللي تتطلب 20 كريم غير اللي تطلب كريم واحد)
    الدفع بالتحويل عن طريق الوسترن يونيون.

اي واحده تحب تستفسر عن طريقة الاستعمال او مدة الاستخدام او مفعوله انا موجوده علشان اجاوب عن اي استفسار .
    انا منتظره استفسراتكم و طلباتكم لاي طلبيه حتي ولو كانت صغيره.

انتظروني في مشاركه تانيه علشان تشوفوا شرح الشامبو و البلسم و كريمات العنايه بالبشره والجسم و فوائدهم و كمان حنة الفرد اللي تفرد شعرك علي طول ولا تحتاجي لسشوار او فير ( الحنه تباع للمحجبات فقط لانها تجميليه و ليست علاجيه) و دلوقتي اسبكم مع صورهم.

جزاكم الله خيرا

الردود
    356
    حبيباتي الشحن مجانا علشان تجربوا المنتجات و صدقوني النتائج مبهره و مشاكل شعرك كلها ان شاء الله هتنتهي, انا مستنيه طلباتكم

الردود
    55
    منتجاتك روعة

وربي يوفقج

الردود
    9,017
    موفقه ان شاء الله

الردود
    76
    بتووفيق

ام دغيمان

الردود
    64

الردود
    267
    الله يوفقك

الردود
    356
    حبيباتي
    النرجس
    ريما
    ام دغيمان
    نورمي

جزاكم الله خيرا علي مروركم الرائع و تشجيعكم لي

الردود
    356
    حبيبتي ريماس

انا من مصر و الشحن مجانا لجميع الدول لفتره محدوده, انا بعتلك معلومات اكتر عن الشركه المنتجه و المنتاجات
    اي طلب يا حبيبتي انا في الخدمه

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ