انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 3 من 3

الموضوع: مش محتاجة كلام... لأن معايا أوريفليم

الردود
    73

coffee مش محتاجة كلام... لأن معايا أوريفليم

صباح الخير يا بنوتات المنتدى

بنات أنا معايا كتالوج الخاص بمنتجات أوريفليم السويدية وميزة أوريفليم أنها كلها منتجات طبيعية وكمان الشئ اللى بتتميز به أوريفيلم هو تنوه منتجاتها من ماكياج لمجموعات عناية بالبشرة والجسم بصفة عامة دة بالإضافة للعطور الرائعة سواء للسيدات أو الرجال

من أبرز مجموعات المكياج الخاصة بأوريفليم هى مجموعة GIORDANI GOLD ودى مجموعة فعلاً راقية فى كل شئ بتقدمه

أما بالنسبة للعناية بالبشرة فالمجموعة الخيالية فعلاً هى مجموعة TIME REVERSING ودى رائعة فى كل شئ بتقدمه ابتداءاً من كبسولات تايم ريفرس اللى بتساعد على منع ظهور علامات السن وانتهاءاً ببلسم حماية الشفاة من التجاعيد ده غير كريم الليل والنهار

كمان من أروع مجموعات العناية بالبشرة هو TIME PREVENT ودة بيتميز بكريم الليل اللى بيحتوى على الأوكسجين يعنى لو حد كان شاف حلقة أمينة شلباية الثلاثاء الماضى كانت خبيرة التجميل اللى معاها بتتكلم عن فوائد الأكسجين فى محاربة علامات التقدم فى العمر

والجميل فى أوريفليم تقديمها لعدة مجموعات OIL CONTROL ودى لكل أصحاب البشرة الدهنية والمركبة

طبعاً العطور اللى بيميز أوريفليم بها تقديمها المجموعة المتكاملة من العطر يعنى البرفان والاسبراى والديودرنت والبودر ودايماً أول ما نتذكر أوريفليم نتذكر عطر midsummer الأكثر من رائع

طبعاً أنا حبيت بس أعرفكم على حاجات بسيطة لأوريفليم وهرجعلكم بعد شوية بصور المنتجات جميعها
    آخر مرة عدل بواسطة dalida_palace : 14-03-2006 في 11:37 AM

الردود
    116
    بالتوفيق لك أختي الغالية

الردود
    2,624
    الله يوفقك أختي

مواضيع مشابهه

1. محتاجة مساعدتك تنقى معايا هدية
    بواسطة manitiot في الحفلات والهدايا
    الردود: 10
    اخر موضوع: 17-04-2011, 01:18 AM
  2. محتاجة رأيكم معايا
    بواسطة roona_329 في نافذة إجتماعية
    الردود: 7
    اخر موضوع: 04-03-2009, 08:05 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ