انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 8 من 8

الموضوع: بنات الكويت اريد مساعدتكم

الردود
    101

بنات الكويت اريد مساعدتكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عزيزاتي ,,انا ان شاء الله منتظرة الولادة على الشهر الجاي بإذن الله ,, و محتاجة اعرف اماكن الاسواق او المحلات المتخصصة في عمل حلوى السبوع ( المولود الجديد ) و تكون اسعارها معقولة ,,

و جزاكن الله خيرا

الردود
    162
    عايزة تعرفي ايه بالضبط وضحي وانا اقولك الاماكن اللي فيها الحاجة انا مصرية عايشة في الكويت من 30 سنة ويمكن اقدر افيدك قولي طلباتك وانا اقولك فين تلاقيها باسعار كويسة انشاء الله

ولو حابة تراسليني علي الايميل فهو
    واهلا وسهلا وربنا يقومك بالف سلامة انشاء الله تحياتي
    آخر مرة عدل بواسطة أسيرة الغربة : 25-05-2005 في 03:06 PM السبب: يمنع وضع الايميلات

الردود
    101

Smile حلويات السبوع

الف شكر ليكي اختي نانيس على اهتمامك,,سؤالي بالضبط عن حلويات السبوع ,,اكيد عارفة الملبس و البونبون و الشيكولاتة اللي بتتوزع على الضيوف يوم السبوع ,,شفت في مصر افكار هايلة للعلب البلاستيك او حتى الفخار و نفسي الاقي زيها هنا ,,انا سأ لت في الخباز و في سابليه ,بس حاجتهم عبارة عن شيكولاته بس و مش رخيصة بالنسبة للهيعمل كمية يا ترى ممكن الاقي فين حاجات زي بتاعت مصر و اسعارها ايه ؟؟
    و اكيد هتكوني اول المدعوين للسبوع ان شاء الله
    و جزاك الله كل الخير

الردود
    162
    بصي يا جميل حاجات السبوع الملبس والشيكولاته والبونبون دي لازم تجمعيها بنفسك مش حتلاقي حاجات جاهزة
    تاني حاجة لو عايزه تجمعي في الشويخ امام المنطقة اللي فيها الجزارين وبتوع اللحمة هناك مقابلهم عالطول محلات الحلويات اللي بتبيع بالجملة تقدري تروحي تشتري بالجملة كل حاجة وممكن تيجيبي المكسرات من المطاحن بس انا دايما باشتري من مركز سلطان المكسرات اسعارها كويسة وفريش دايما وبعدين يا ستي علشان تكيس الحاجات دي لازم حتيجيبي علب كرتون او فخاريات وده كله تلاقي اما عند بتوع الحلويات وبرضه بالجملة بس غالية شوية او من الاسواق الشعبية زي المحاميد و طيور الجنة اللي هم علي 100 فلس حتلاقي افكار جنان وحاجات حلوة وبعدين انا في سبوع بنتي جبت اكياس خيش ساده وجبت عرايس واستخدمت المهارات البسيطة في تحوليها الي اكياس زي اللي غالية بالضبط لزقت عرايس ودباديب وحركات كده يعني ولو عايزة نتكلم علي التليفون راسلني علي ايملي ابعت لك رقم موبايلي ونتكلم يا جميل وانا في الخدمة وخذي بالك من نفسك

الردود
    101

Thumbs up مش عارفة اشكرك ازاي؟؟

الاخت الغالية نانيس,,
    بجد بجد انا مش عارفة اشكرك ازاي ,,و ان شاء الله انا في اقرب فرصة هنزل و اجمع الحاجات دي ,,بس انا ع موما في اول التاسع ,,اجيب الحاجات دي دلوقتي ولا لسة بدري؟؟
    و ان شاء الله هراسلك على لاني فرحت جدا لمعرفتك ,,فعلا جزاك الله خير على اهتمامك و يارب تفرحي ببنوتك و انت كمان اللي تعميليلها السبوع ,,,
    الف شكر و جزاك الله خيرا

الردود
    162
    السلام عليكم

اسفة علي التاخير في الرد عليك بس بنتي كانت تعبانة شوية ولسه نازلة الشغل النهاردة وعلي فكرة كل ماتنزلي بدري يكون احسن واهو كله بركة تشتري حاجات السبوع وتتمشي وربنا معاك وياريت لو عايزه حاجة ابعتي بس علي الايميل وانا تحت امرك

الردود
    101

الف سلامة

بداية الف الف سلامة و الف بعد الشر على بنوتك الحلوة ,,سلميلي عليها كتير,,
    ثانيا ,,ربنا يخليكي و اققفلك في فرح البنوتة ان شاء الله و انا باذن الله اللي هدلك على الحاجة تجيبيها منين في مصر
    جزاك الله خير على وقفتك معايا ,, و يجعله في ميزان حسناتك ان شاء الله

جزاك الله خيرا

الردود
    792
    يسوق الفحيحيل اسألي هناك وراح تلاقين اكثر من محل يسويلك الي تبين واسعارهم متفاوته وتتربى بعزك انشاء الله ,,,,,,,,,,

مواضيع مشابهه

1. الردود: 5
    اخر موضوع: 28-04-2008, 01:16 AM
  2. بنات الامارات اريد مساعدتكم ضروري
    بواسطة omrody2005 في المجلس العام
    الردود: 8
    اخر موضوع: 24-01-2008, 08:37 PM
  3. الردود: 2
    اخر موضوع: 14-07-2002, 06:07 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ