انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 12

الموضوع: اكسبى30%...وانتى فى البيت....جربى وشوفى ومش حتندمى

الردود
    20
    flower1 اكسبى30%...وانتى فى البيت....جربى وشوفى ومش حتندمى

اخواتى واحبائى جاية لكم بخبر مهم جدا .......شركة اوريفليم السويدية لمستحضرات التجميل محتاجة الى مندوبات مبيعات لعرض وبيع منتجاتها واحب اقول لكم با اخواتى انكم مش محتاجين تخرجوا من البيت او تكونوا مرتبطين باى دوام ولكن انت مجرد ما تبيعى اى منتج من منتجاتهم ليكى ربح 30% على كل طلبية وكمان ليكوا بونص شهرى وهدايا ومميزات كتيرة وانتى وشطارتك فى تسويق المنتجات وكمان جوائز كتيرة ممكن تصل الى 1000دولار وكل ده وانت مش مرتبطة باى دوام او اى كمية معينة لازم تبيعيها وعلشان تعرفوا التفاصيل كلمونى على الخاص او ده ايميلى للى تكون مهتمة بحاجة زى كدة
    dalia_1231@hotmail.com

صدقونى مش حتندموا ابدا ..............على فكرة فى عروض مميزة الشهر ده

الردود
    20
    احب اقول لكم ان شركة اوريفليم شركة كبيرة ومتوسعة جدا وموجودة فروعها فى 55 دولة فى العالم وهى سويدية ومن مميزاتها ان جميع منتجاتها طبيعية وليست كميائية وبالنسبة لعرضى عن الشركة هو خاص بالفرع الموجود فى المملكة فقط .لكل من تحب ان تكون مندوبة مستحضرات تجميل ترسل لى على الخاص او على الايميل السابق وانا باعطيها تفاصيل الاشتراك لان كل مشتركة جديدة يجب ان تكون عن طريق مندوبة راعية اخرى وربنا الموفق .

الردود
    20
    flower1

احبائى اللى حابة تشترك ترسل لى حتى يتم الاتصال بها عن طريق الشركة لمعرفة كيفية توصيل الكاتالوجات والعروض المختلفة الشهرية والاسبوعية هناك معلومة مطمئنة ان جميع العاملين فى الشركة هم نساء فقط لجميع الادارات وبصراحة طاقم العمل كله ممتاز والحمدلله

الردود
    44

انا ممكن احط لج موضوعج بمنتدى اماراتي

وان شاء الله .. تتوفقين

بس انتي قوليلي ان تبين ولا لأ

موفقين ..

الردود
    20
    شكرا ليكى يا اختى على المرور بس انا فعلا ابحث عن مندوبات فى المملكة فقط لانها ضمن صلاحياتى بس كنت حابة اقولك ان فرع الشركة فى الامارات بيعمل نفس السياسة واذا كنتى حابة تشتركى معاهم بجد حتحصلى على هدايا وبونص وكمان كشف مجانا على البشرة وكل ماجبتى لهم مندوبات اخريات كل ماكان رصيدك زاد والبونص برضه زاد وهما برضه زادوا فعلا الموضوع ده ممتع جدا ومش حتخسرى حاجة لو جربتى .

الردود
    788
    هلا اختي ارسلت لج ايميل و ياريت لو تفيديني

يعني اشتري منهم و لا كيف؟

الردود
    20
    flower1

هلا حبيبتى انا فعلا رديت عليكى على الايميل واذا كنت من اهل المملكة كلمينى على رقم الجوال المرسل بالايميل وان شاء الله اشرح لك تفاصيل الاشتراك والله الموفق

الردود
    20
    ايه يا بنات محدش مشجع ليه ؟ده الربح وفير وبدون تعب او مجهود ...................خاص بسيدات المملكة ...........اللى تحب تزود دخلها بدون مجهود

الردود
    20
    يا بنات وسيدات اامملكة تعالوا جربوا الربح السريع والمريح وكمان فى دورات تدريبية فى التجميل ومستحضراته مجانا صدقونى مش حتخسروا وعرض الشهر ده الاشتراك مجانا ...........ياللا اتصلوا وشوفواوكمان اذا حققتوا مبيعات 250 ريال وده سهل جدا ليكم شنطة عينات رائعة وكمان ليكوا كوبون خصم بقيمة 50 ريال وطبعا ربحكم من ال250 ريال اللى حيكون فى حدود 30%من المبلغ .

الردود
    20
    تمتعى وانتى تربحى وتجنين الاموال هذه هى الفرصة التى تقدمها لكى اوريفليم

مواضيع مشابهه

1. جربي وشوفي النتيجه
    بواسطة يارب عونك في المقبلات والسلطات والشوربات والمشروبات
    الردود: 13
    اخر موضوع: 21-08-2008, 01:48 AM
  2. وصفه لتبيض الجسم نتائج مذهله جربي مش حتندمي
    بواسطة هموته الكتكوته في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 25
    اخر موضوع: 08-03-2008, 11:06 PM
  3. جربي وشوفي
    بواسطة chupachupps في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 5
    اخر موضوع: 16-03-2007, 10:18 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ