انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 7 من 7

الموضوع: اخواتى ردوا عليا ضرورى هل ممكن استخراج فيزا من بلد اخرى [ تم دمج الموضوعين ]

الردود
    175

اخواتى ردوا عليا ضرورى هل ممكن استخراج فيزا من بلد اخرى [ تم دمج الموضوعين ]

السلام عليكم اخواتى انا كنت بدرس فى بلد اجنبى وولدت ابنى هناك وما عملته فيزا خاصه له ؟ ورجعت على بلدى وانا راجعه تانى لاستكمل دراستى بس خايفه يرجعونى من المطار تفتكروا ها الشى ممكن يحصل انا وانا جايه بس قالولى ابقى اعمليله بس ما حصل شى ودا لانى راجعه لبلدى
    حاليا استخراج فيزا للطفل مكلفه كتير وهتاخد وقت لسه حوالى 6 او 8 اسابيع
    الطفل اقل من سنيتن ومضاف على باسبورى تفتكروا لو سافرت بيه بيحصل شئ ولاعادى ياريت اللى جربت ها الشئ تنصحنى

الردود
    175

اخواتى ردوا عليا ضرورى هل ممكن استخراج فيزا من بلد اخرى

اخواتى انا كنت فى بلد اجنبى ونزلت بابنى لزياره اهلى بوثيقه سفر ودلوقتى عملت له باسبور هل ينفع ابعت الباسبور لوالده هناك يطلع له فيزا ولا دا مش قانونى لان الفيزا هنا غاليه اوى اوى وهتاخد وقت لو سمحت اللى جرب الموضوع دا يقولى نفع ولا لا
    ارجوكم شاركونى لاتقروا الرساله وتهملونى
    جزاكم الله خيرا

الردود
    1,780
    التكريم
    (أوسمة)
    نور هانا الي يومين مو عارفه ادخل المنتدى وارد عليكي حبيبتي ما بينفع من غير فيزا ممننننننننننننننننننننوع الا اذا ابنك معاه الجنسيه لهالبلد او معاه جنسيه البلد اللي انتي رايحه عليه تسمحله بدون فيزا متل اللي معهم جواز امريكي اغلب البلدان ما بتطلب منهم فيزا بيروحوا عادي

هل المفروض شركة الطيران نفسها مارح يحجزوا لابنك من اساسه من خير فيزا مو انتي لما بتحجزي بيشوفوا جواز الشفر والفيزا اذا مفعولها سائر والا لأ نفس الشي ابنك مارح يحجزوله بدون الفيزا فحاولي باسرع وقت تطلعيله وحده والا مارح يدخلوه

الردود
    1,307
    سبحان الله مبارح كنت مجتمعه بالبنات في ولايتي و كانوا يتكلمون ان رجعوا طفل من المطار من احل فيزا ..بغض النظر عن العمر ما راح يرضوا بلا فيزا ..لازم فيزا

يـــارب يـــا رب يــــا رب
    جفت الحناجر و لن نقنط من رحمتك
    يـــاربـــــ
    *.:。✿*゚‘゚・✿.。.:* مـــلابـــس رجــالي نســائي و اطـــفال احلي مواقع امريــكي゚‘゚・✿.。.:*

الردود
    1,780
    التكريم
    (أوسمة)
    بيان هاد اسمه تهريب بشر هل الفيزا عباره عن شو سماح بالمرور لما بتطلع فيزا مثلا لطفل ابوه وامه بيوافقوا يطلعوه سوا بيقدموله معامله هل جربي تعملي معامله لاولادك مارح تقدري من غير اذن زوجك ونفس الشي جواز السفر للي مابدهم فيزا من غير موافقت الاثنين وموافقت الدوله ماحد بيدخل لما بيطلع جواز السفر الدوله سمحتلك بالخروج ولما بتطلع الفيزا الدوله سمحتلك بالدخول حتى البيتس القطط والكلاب اجلكم الله الهم فيزي ما بيطلعوا بطيران او بواخر بدون تكتات وفيزا

الردود
    175
    تعقيب كتبت بواسطة mayaaa عرض الرد
    بيان هاد اسمه تهريب بشر هل الفيزا عباره عن شو سماح بالمرور لما بتطلع فيزا مثلا لطفل ابوه وامه بيوافقوا يطلعوه سوا بيقدموله معامله هل جربي تعملي معامله لاولادك مارح تقدري من غير اذن زوجك ونفس الشي جواز السفر للي مابدهم فيزا من غير موافقت الاثنين وموافقت الدوله ماحد بيدخل لما بيطلع جواز السفر الدوله سمحتلك بالخروج ولما بتطلع الفيزا الدوله سمحتلك بالدخول حتى البيتس القطط والكلاب اجلكم الله الهم فيزي ما بيطلعوا بطيران او بواخر بدون تكتات وفيزا
    حبيبتى كل ما فى الموضوع ان ابنى يحق له الفيزا ها القانون هناك اللى بيتولد هناك بياخدها مجانا بس انا ما كنت اعرف ولما رجعت على بلدى عرف انه لازمه فيزا ومن هنا غاليه كتير جدا جدا حوالى 750 $ فهمتى عليا وطالما انه يحقله فيزا مجانا من هناك فى ناس قالولى انهم بيعطوهاله فى المطار هناك قبل ما يخرج من المطار عشان يعدى منه فا كنت باخد رايكم

الردود
    1,780
    التكريم
    (أوسمة)
    اسفه نروهان خربطت باسمك
    لازم تتاجدي ياعزيزتي انه بلدك بيسمحلك الخروج بالطفله بدون فيزا من اصله وان البلد المستقبل بالفعل بيعطي بنتك الفيزا بدال ما يرجعوكي منها بطياره ثانيه بنفس اليوم اتوقع هاد اقل شي بتعمليه عشان توفري على حالك
    مابعرف ليش حاسه انتي رايحه على المانيا بس اتوقع ممكن يفيدك تذكري البلد اللي رايحه عليها افضل شي تتصلي عالطيران اللي انتي رايحه عليه بيعرفوا بهاي الامور لان اذا فيه حالات مشابهه مرت عليهم بيدلوكي وبيفيدك تتصلي بالخارجيه لبلدك او سفارة البلد المستقبل تتاكدي من الموضوع هل امور الفيزا والجنسيات ما بيصير نسال باقي الناس فيها لان كل واحد حاله خاصه فيه طلاب وفيه لاجئين كل واحد قضيه مختلفه التاكد ما بيضرك

مواضيع مشابهه

1. بالله عليكم ردوا عليا ضرورى؟
    بواسطة امانى1000 في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 2
    اخر موضوع: 26-03-2010, 03:54 PM
  2. اللي عملوا قيصرية ردوا عليا ضروري تكفوووووووووووون
    بواسطة شوشه منحاشه في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 10
    اخر موضوع: 09-01-2009, 11:32 AM
  3. اخواتى لو سمحتوا ردوا عليا محتجاكم ضرورى
    بواسطة halaaa في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 1
    اخر موضوع: 09-07-2007, 04:03 PM
  4. اخواتي المصريات ردوا عليا يا غاليين
    بواسطة دعوة للتفاؤل في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 11
    اخر موضوع: 22-11-2006, 10:23 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ