انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 25 1234511 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 248

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..

الردود
    1,943

heart2 عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..

ازيكم يا عرايس ياقمرات عايزة اقولكم نهاردة على شوية نصايح انا جربتها تنفع اى عروسة وفى نفس الوقت حابة اعمل معاكم نقاش فى اسئلة ساعات بتشغل بالنا يمكن محتاجين معايا المتزوجات كخبرة ومحتاحين االعرايس الحلوين عشان يستفيدوا .. الموضوع مش خاص بالخلطات اكتر من انه خاص بناصيح مفيدة عملية

لو عجبكم الموضوع شجعونى ولو لا بجد قولولى اقفله متخافوش مش حازعل لانى هدفى اننا نفيد ونستفيد

يالالا نبتدى باول نصيحة

نصيحة ياعرايس اللى حيتجوزا اشهر الجاى او اللى بعده ابداوا اهتموا بنفسكم من دلوقتى عشان كل يوم حيعدى حتنشغلوا اكتر الفرش والحجز وحاجات ناقصة مهما كان انشغالك دلوقتى مش حيبقى زى الايام الجاية .. بصراحة مش معقول اننا نهتم بكل حاجة ونسيب نفسنا يعنى جوزو مش حينبسط لما يلاقى الفرش جميل والستاير روعة وجسمك مثلا مش ناعم او وزنك مش مظيوط ساعتها ولا حتفرق معه المطبخ ولا الانتيكات مفروض كل حاجات ديه عشان تكمل فرحتنا متبقاش هى الاساس وننسى نفسنا احنا الاهم فاهمينى يابنات

انا عن نفسى بدات امشى 3 مرات فى الاسبوع متقوليش بردو وزنى حلو المشى بيشد الجسم جدا وبيظبطه حتلاقوا جسمك مختلف شكله فى لانجيرى يبقى مشدود وبيخلى حتى وشك منور عشان الدورة الدموية شغالة كمان بجد بيخليكى تفكرى حلو ونفسيتك احسن

اللى حيقول عندى شغل انزلى قبل شغلك ب نص ساعة بدرى وامشيها ول قاعدة فى البيت انزلى امشى نص ساعة قبل ما تروحى المحلات كانك بدل ما تاخدى تاكسى خدى رجلك

يعارفين بجد لما ناخد حاجات ديه بنيه اننا نسعد ازواجنا ربنا بيسهل علينا وتاخدى كمان ثواب ارضاء زوج يالالا بقى اهمتوا بنفسكم عايزين بيوتنا جميلة من جوا ومن برا

الردود
    167
    يعـــــــــطيك العافيـــــــــــــة يا حلــــــــــــوة

بس أنا طــالبة ثانــــــــــوي ومالي في الأشيـــاء هذي

بس من جد واصــــــــــــلي في تميزيك وأبداعــــــــــــك

الردود
    1,253
    مشكووووووووووورة ويعطيك ربي العافية

الردود
    1,943
    النجيمية ومزن .. ميرسى ياقمرات على تشجعيكم وان شاء الله يا النجمية بكرة تخلصى جامعة وتبقى ارق عروسة

الردود
    117
    هنوده هانيدو
    يلا انا هبدا معاكى البرنامج
    والتجارب اناجحه اللى نفعت معاكى
    وموضوعك ده هايل لانك عايزه تفيدينا
    بتجاربك الناجحه
    يالا اقوليلى عليها عشان نبتدى سوا
    على انا بقالى 3 ايام مستمره على ليوكسيد
    من بعد تجربتك الناجحه معاه
    يارب يجيب نتيجه

الردود
    1,943
    الحاجة التانية ياعرايس .... البرفيوم

بنات كتير تفضل تقول اجيب اد ايه طيب اجيب كله عطور فرنسية ولا شرقية زى المسك ؟؟؟؟
    امتى طيب احط البرفان الخفيف وامتى التقيل ....؟؟؟؟

بصوا ياقمرات .. اى راجل فى الدنيا بيحب يشم رائحة حلوة من مراته هو مش حيفرق معه اسم البرفيوم ولا سعره هو حيفرق معه انه يعجبه .. حاسة الشم عند الرجل قوية جدا يعنى بتجذبه اتعودى دايما تبقى ريحتك حلوة يمكن انك تحطى برفيوم اسهل من المكيب .. البرفيوم مش حياخد منك اكتر من 10 ثوانى ... يبقى خلى فى نظام حياتك البرفان شى اساسى

طيب اجيب اد ايه برفيوم ؟؟؟؟ حاقولك مش عدد معين بس نوعى يعنى الراجل بطبعه ملول يحب التغيير بس حتلاقى انه فيه نوع معين بيحبه جدا .. انتى استغلى النوع اللى بيحبه فى المناسبات مش تحطيه كل يوم عشان حيزهق والبرفيوم ويبفقد جمالة ...
    هاتى برفيوم حاجتين اصلى تركيزهم كويس زى جوتشى وكوكو شانيل وجيفنشى اماريح و 212 سكسى وديور
    وهاتى حاجات هادية مش تقيلة وده موجود زى منتجات افون واوريفليم زى سلبير وجيوردانى وايكلا وترزيل

اما بقى الحاجت الشرقية لها مذاق حاص هاتى المسك وزيوت العطرية اللى بالفواكه زى الخوخ والفروالة ودهن العود ..
    دول تستخدموهم اما على اماكن الرقبة والايد وعند الصدر ويبقوا بالنهار كدا بيدوا ريحة حلوة وهادية وانتعاش .. ممكن تحطوهم على بيبى جوسنون او لوشن وبعد الشاور حيتحطوا على الجسم يدوا ريحة جنان كانه بادى سبلاش

بالنسبة شعرك عشان تعطريه من عير ما تضريه طريقة بسيطة ... احطى على ايدك زيت عطرى بريحة الفاكهة مثلا نقطتين يادوب تمسحى بيهم شعرك مش من الجذور يعنى تمسحيه من على الشعر من برا

نصيحة اخيرة وقت العلاقة الخاصة الزوج مش بيحب تكون ريحة البرفيوم تقيلة لانها بتخنقه عشان زى ما قولنا حاسة الشم عنده عالية عشان كدا حاولوا تحطوا وقتها برفيوم هادية زى اسكادا هادية او منتجات افون او اوريفليم هادين اوك ياقمرات ؟؟؟

سمعونى بقى رايكم انا عايزة رد فعل منكم
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 10-04-2009 في 04:56 PM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة JoDy 2008 عرض الرد
    هنوده هانيدو
    يلا انا هبدا معاكى البرنامج
    والتجارب اناجحه اللى نفعت معاكى
    وموضوعك ده هايل لانك عايزه تفيدينا
    بتجاربك الناجحه
    يالا اقوليلى عليها عشان نبتدى سوا
    على انا بقالى 3 ايام مستمره على ليوكسيد
    من بعد تجربتك الناجحه معاه
    يارب يجيب نتيجه
    برافوا عليكى يا جودى شدى حيلك واستمرى على المشى وانتى بجد شجعتينى بردك الجميل ويارب ليكوسيد يجب نتيجة حلوة معاكى بس اهتمى بالترطيب

الردود
    16
    الموضوع جميل جدا وفعلا الاهم من الاثات والمفروشات وكل حاجة الواحدة نفسها واهتمامها بنفسها ومش لازم تكون مكلفة ابدا يعني البرفيوم فعلا مش لازم يكون كله غالي والاهم من نوعه ان يكون فعلا حاجة جوزي بيحبها وممكن اكسسوارات خفيفة جدا ومش لازم برده تكون غالية لانها حاجة تتلبس في البيت المهم تكون رقيقة جدا بالاضافة للاهتمام بالشعر واكسسوارات الشعر ودي حاجة اهم كمان من المكياج في رايي وكمان الزيوت العطرية للجو من الحاجات المهمة ايضا

الردود
    13

ألف شكر ليكي هنودة هنانيدو ياربي يجازيكي ألف خير على الموضوع الحلو
    أنا عروسة ومازال على العرس شهرين ونصف تقريبا وأنا لا أدري مالذي علي القيام به الآن أرجوك عزيزتي انصحيني أعمل إيه ؟ وربنا يكرمك ويخلي زوجك يحبك ويشوفك أحلى وحدة بالدنيا...
    سلامي

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة سراء الحياة عرض الرد
    ألف شكر ليكي هنودة هنانيدو ياربي يجازيكي ألف خير على الموضوع الحلو
    أنا عروسة ومازال على العرس شهرين ونصف تقريبا وأنا لا أدري مالذي علي القيام به الآن أرجوك عزيزتي انصحيني أعمل إيه ؟ وربنا يكرمك ويخلي زوجك يحبك ويشوفك أحلى وحدة بالدنيا...
    سلامي
    مبروك يا سراء مقدما وربنا يتمم لكى بكل خير بصى حبيبى انتى عايزة حاجة معينة يعنى تحبى افيدك من الاهتمام بالجسم ولا البيت وتجهيزة ؟؟؟

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2
    الردود: 268
    اخر موضوع: 08-05-2009, 09:20 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ