انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 28 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 272

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )

الردود
    209
    مبررررررررررررررررررك يا هنوده على الجزء الجديد
    وحشتينى جدا وكل البناويت والعرايس الحلوين وحشونى مش عايزة انسى اسم حد بس كلكم وحشتونى جدا
    معلش كنت مسافرة اليومين اللى فاتوا ولسة راجعة انهارده فعلطول دخلت عشان اسلم عليكوا
    ما شاء الله يا هنوده كلامك مرتب وجميل عن الروتين
    انا جربت غسول نيتروجينا وعجبنى وكان حلو معايا بس الكريمات بقى مفيش حاجة بتنفعنى خالص جربت نيفيا ودوف ولوكس وكله بيخلى وشى زى ميكون عليه طبقة دهنية فبطلت احط اى كريم على وشى وكمان لما بدأت اشرب ميه كتير بشرتى بقت رطبة مع الماسكات فانا اكتفيت بكده انتى رايك ايه ؟؟

الردود
    87
    السلام عليكم يا احلى بنات

الف مبروووووووووووووك علينا يا هنودة الجزء التاسع ... بجد انا ببارك لنفسى وللبنات على الجزء دة ..لان بصراحة ما شاء الله عليكى ربنا يحفظك ويحميكى ...مجهود رائع تستحقى الشكر والتقدير عليه ...بس حنعمل معاكى ايه مفيش فى ايدينا غير اننا نقول جزاكى الله خيرا ... وجمعك مع زوجك فى القريب العاجل ... ويبارك لكما ... وربنا ما يحرمنا منك...امين

انى احبك فى الله يا هنودة

انا فعلا والله كنت عايزة اسالك عن الحاجات اليوميه اللى نعملها اول ما نصحى من النوم ...وما كنتش اعرف اعمل ايه غير انى اغسل وشى وخلاص ...زى ما سالت ميويا جزاها الله خيرا

انا بقا لا اعرف غسول ولا كريم نهار ولا ليل ولا اى حاجة ... انتى قلتى على الماركات بس انا مش عارفة اجيب ايه كله لسه ما جربتوش

ممكن تساعدينى انى ما اجربش اى حاجة .. انا بشرتى عادية ... اعمل ايه ؟؟

الردود
    209
    جزاكم الله خيرا يا هنودة على اللينك

الردود
    249
    الف مليوووون مبروك عليكى وعلينا يا هنودة على الجزء التاسع
    والله انا كنت داخلة امبارح اسئلك فى حكايه كريم الليل والنهار دى بس لقيت
    الموضوع أتقفل وقلت يعنى جت عليا.....بس مش مهم انا كنت عارفة انى هلاقى الجزء
    الجديد ....بصى انا الفتر اللى عدت دى كنت بستخدم غسول كلينا اند كلير الخالى من
    الدهون لانى بشرتى دهنيه ...بس انا ناويه اغيره لانى مش لاقيه تغير معاه هستخدم القديم
    هو من نفس الشركة بس كان بنكهة النعناع
    بقولك هو كريم نيفيا اللى علبته زرقة ده يا ترى كريم ليل ولا نهار انا روحت الصيدليه
    ملقتش غيره ومش مكتوب عليها حاجة توضح هو انهى فيهم ....ويا ريت يعنى
    لو فيها تعب تقوليلى على كريم للعين يكون كويس
    واسفة على تعبك معايه

الردود
    100
    السلام عليكم جميعا هنوده ياقمر وحشتيني اوووووووووووووووى ايه الابداع ده الجزء التاسع ماشاء الله ولسه دا كدا عداني حاجات كتير من الجزء السابع ربنا يقويني وحشتونى اوى بجد وسموحه وميويا ومرمر وسوليتير وساره وملوكه وكل البنات

والروتين اليومي دا حلو جدا وانا بستعمله بس ياريت عشان يكون فيه افاده اكتر كل واحده تقول نوع بشرتها وايه الحاجات الى بتستعملها انا عن نفسى بشرتي مركبه بستحدم التونر بخلاصة الشاى والمنظف من اوريفليم وكلين كلير للرؤؤس السودا ونيتروجينا مقشر ونفسى اجرب منتجات نيفيا ايه رايك يا نودى
    شوفتى القلب ده مني ليكن كلكم

الردود
    161
    الف الف مبروك يا هنودة على الجزء الجديد و عقبال المليون
    ازيكم يا بناتيت ميويا و سموحة و لونلى جيرل وملوكة و بينك و عزة
    هنوده انا فعلا كنت عايزة اسالك انتى بتغسلى وشك بايه الصبح انا هاقولك حاجات و انتى تقولى صح و لا غلط....بشرتى دهنية
    انا عندى (deep clean) من نتيروجينا و (visibly clear) من نيتروجينا ده مكتوب عليه انه ممكن يستخدم كغسول يومى
    كريم (olay) للنهار و الليل و كمان لوشن النهار المتكامل
    (Johnson) مزيل للميكب
    ---عايزة اعرف كده ايه اللى ناقصنى ؟؟ و ازاى استخدمهم افضل استخدام
    نوده ...انتى بتقولى مش لازم الغسول طالما احنا فى البيت...طيب لو فى الحالة دى اغسل وشى بايه اول ما اصحى
    ياربت يا نوده ...تقوليلى عن حاجات تكونى فعلا مجربها عشان مش عايزة لسه اجرب و تكون كواليتى كويس و اسعار غير مبالغة ...( لسه مش عندى مرتب) هههههههه
    تسلميلى يا نوده و ربنا يخليكى لنا....و ادعيلى لانى مقصرة معاكم و مع نفسى و محتاسة فى رحلة العمل
    آخر مرة عدل بواسطة princess_sarah : 16-08-2009 في 04:34 PM

الردود
    55
    طيب هنود انا عاوزة اعرف معلش حاجه واستحمليني انا اشتريت مرهم بيتادين اللي قولتيلي عليه وكارباميد بس في مشكله مرهم بيتاديم دا انا فتحته لقيت لون نبيتي ازاي غامق كدا ولما استخدمه يفتح المنطقه دا ممكن كدا يزبوغها مع تكرار الاستخدام بليز ردي عليا علشان اعرف استخدمه ولا لا وممكن يكون انا اصلا اشتريته غلط ولا ايه اما بقي كارباميد استخدمه مرة واحدة قبل النوم علي ضهري ؟؟؟؟؟؟ مع العلم ان ضهري فيه حبوب ؟؟؟؟؟؟ بليز قوليلي

الردود
    75
    هنودة شلونج حبيبتي شخبارج شو مختفية
    حابة اسالج الله يساعدك علينا
    اني قريت موضوعك بالاجزاء السابقة عن منتجات البشرة وايه اللي لازم يبقى معانا تقريبا اللي قلتي عليه عندي بس هي بس خربطة ومااعرف استخدمهم هل بصورة مستمرة مع العلم اني لسه مخطوبة
    ولفت انتباهي موضوع الاخت princess sarah اني محتاجة تقوليلي استعمل من المنتجات اللي قالت عليها ايه (بشرتي عادية) لان الاسياء اللي ثقالت عليها موجودة باوساقنا انا خايفة تقوليلي على شي ويطلع ماموجود او سعره غالي وعلى راي سارة لسه مامعيش مرتب

الردود
    29
    ثااااااااااااااااااااانكس

الردود
    389
    ازيك ياهنوودة ازيكم يابنات كلكم ما شاء الله يهنودة الجزء الجديد جميل جدا الف مبروك عقبال الميه يارب ربنا يجعله في ميزان حسناتك انا بصراحة كنت بستخدم المنظف كلين للتقشير ومكتوب عليه يومي فهل ينفع كمنظف عادي وتونر بستخدم مياه ورد بس اما كريم النهار والليل والعين فهل فيه انواع كويسة معينة للبشرة الدهنية يعني اذاي اعرف ان بشرتي ارتاحت لنوع معين زي ما قلتي في الاول وجزاكي الله خيرا

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ