انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 15 الأولىالأولى 1234567814 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 142

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)

الردود
    180
    هنودة حبيبة قلبى اخبارك ايه وحشتينى كتيييييييييييييييييير مليون مبروك يا قمر على الجزء الجديد وعقبال المليون يارب وانتى بصحة وسعادة وهنا فى بيت جوزو ان شاء الله
    معلش يا نودى سالك للمرة التانية معلش استحملينى وانا عروسة محتاسة كدا ربنا ميوئعك فى زنقة قوليلى على اسماء الشاور واللوشن المناسبن واسعارهم عشان عاوزة انزل اشتريهم ودورت على اجابة قبل كدا مش لقتها فطلب عاجل معلش
    دودو حمدالله على السلامة عودا حميدا كنتى فين يا قمروحشتينا

الردود
    68
    الف مبروووووك ياهنوده على الجزء الجديد وعقبال البقاي ان شاء الله

انا تعباكي معايا اوى ياهنوده معلش بجمعلك اسئله كتيره كل مره عشان انا مش بدخل كتير هنا

انا مكنتش بهتم بنفسي قبل كدا بالوصفات والحاجات ديه وناويه ابدا معاكوا ان شاء الله وهقولك على الي هعمله وتقوليلي ده صح ولا لا

هعمل حمام مغربي مرتين في الشهر .....ايه رايك هو بيوحد لون البشره مع الاستمرار ؟؟

هعمل سكرب يوكو سبا كل اسبوع مره هجيبها من صيدليه زي العزبي؟؟ والسكرب ده اعمله لكل جسمي والمنطقه اياها والوش كمان ؟؟

البيبي اويل ده بيشيل الماسكرا طيب استخدمه ازاي احطه على قطنه واستخدمه عادي ؟؟

بالنسبه لستيال غسول المنطقه اياها بنغسل بيه واحنا واقفين عادي ولا بنبقى قاعدين في طبق فيه ماء دافيء وغسول

بعمل رياضه زي ماقولتي عشان السلوليت وبشرب مايه كتير طيب الرياضه هتاخد وقت اد ايه عشان احس ان السلوليت بدا يروح ؟؟

وانابعمل الرياضه بلبس برا العادي بتاع الخروج ؟

بالنسبه لمزيلات العرق انتي كنتي كاتبه هنا في المنتدى لوحده وصفه طبيعيه للعرق ممكن تقوليهالي عشان انا بحثت عنها بس مش لقيها بس ياهنوده ازاي الوصفه الطبيعيه ديه هيستمر مفعولها طول اليوم وخصوصا مع الخروجات الكتير انا جربت مزيلات العرق من اوريفليم كويسه اوى بس عيبها انها بتغمق شويه

سمعت ان القهوه مفيده للجسم مش قصدي شربها قصدي بتتحط على الجسم انتي ايه رايك؟؟

الردود
    136
    سماح :: الله يسلمك ياقمر بجد وحشتونى انتى اخبارك ايه ؟؟
    هند معلش كنتى كتبتى كمان عن كريم اعمله للسهرات طيب
    ايه الفرق بيه وبين البودرة المضيئة ماهو فيها جليتر وبتدى نفس النتيجة
    يعنى اقصد نشتريها بدل مانعمل كريم بس هو فكرته عجبتنى اوى
    تسلمى ياقمر

الردود
    72
    نودة عايزة منك خدمه عايزة اجيب شمع جل بالكيلو عايزة اعرف الاماكن منين وبكام عايزة اعمله فى البيت ياريت تقوللى الاماكن فين بالظبط والاسعار ايه وشكرا لكى

الردود
    59
    هنوده ياجميله عامله إيه ؟؟ يارب تكونى بخير..
    بجد موضوع الشعر تحفه وأنا إستفدت منه كتير وخاصه إنى شعرى بيتساقط جدا وكنت محتاجه طريقه للعنايه بيه والقمر بتاعنا ربنا يتممله بخير أفادنى جدا.. وعملت حنا مره وهاعملها تانى إنشاء الله وخاصه إنى عايزه أقول رأى فيها إنها فعلا جامده جدا وحاسه شعرى بجد مختلف ..ربنا يانودى يكرمك يارب..
    بس كنت عايزه أسألك على حاجه لتقويه وإطاله الرموش لوتعرفى ياهنوده أحسن أنا رموشى بردو بتقع وبقت قليله خالص مش عارفه ليه؟؟
    وعايزه أفكرك ياهنوده بـــالسؤال اللى كنت سألتهولك عن أثار الحبوب اللى فى المنطقه اللى بين الصدر وإنتى رديتى =ربنا يكرمك ويجازيكى خير= وقلتى ..اثار الحبوب لو خلاص مفيش حبوب عندك بتجيبى ملح الحليب يوكو سبا ده زى سكرب وتغسلى منطقة ديه وتحطى عليه ملح الحليب وتفركى براحة وبعد ما تغسليه وتنشفى حطى زيت لوز مر ..
    كنت بقى عايزه أعرف اعمل الاسكرب ده كام مر ولا ينفع كل يوم ولا إيه؟؟
    وشكرا ياقمرايه

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة eng_menna عرض الرد
    انا بجد فرحانة انى اول واحدة اباركلك على الجزء الجديد دى ويارب يارب يبقوا 100 جزء واكتر كمان الف مبرووووووووك ياقمر

هسالك بقى على حاجة بسيطة كدة بصى ياقمر هو انا لما اجيب الجليوسليددة واحط علية ليمون واسيبة وكل يوم مثلا استعمل منة لو سيبتة مثلا مدة معينة بس مثلا اكتر من اسبوع او اكتر من كدة كمان ممكن يجرالة حاجة علشان الليمون الى علية ولا عادى ولو حطيتة مثلا لازم اغسلة بعدها باد ايه
    ومرة تانية مبروووووووووووك على الجزء الجديد
    منة القمر ازيك ...
    هاتى علبة جليوسليد واقسميها على مرتين يعنى خدى نصها وحطى عليها ليمونة واستخدميها وبعد ما تخلص اعملى باقى العلبة بليمونة تانية كدا حتخلص معاكى والليمون مش حيبوظ.. وبعد ما تحطى جليوسليد مش تغسلى ايدك ولا حاجة تسبيه على البشرة تتشربه والافضل بليل تحطيه

الردود
    98
    محدش عبرني وقلي مبروك ولا حتي انتي ياهنوده مكنش عيش ونت يلا علي العموم انا قلبي ابيض
    هنوده انا عندي سوال لما بجي اعمل سويت للمنطقه الحساسه بيطلعلي حبوب اعمل ايه ياريت تقوللي بسرعه وعايزه حاجه تقلل نمو الشعر عشان بيطلع بعد كام يوم علي طول ياريت تقوللي

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة اريز عرض الرد
    يسلمو هالايدين
    تسلمى يا جميل

تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    هنوده العسل الف مليون مبروك الجزء 13
    وميرسى ياقمر على الماسك وان شاء الله نتيجته تبقى حلوة وتقوليلنا عليها
    الله يبارك فيكى يا قمر .. وان شاء الله حاجربه واقولكم

تعقيب كتبت بواسطة red roseee عرض الرد
    الف لف لف الف مبروووووووووووووووووووووووووووووك يا هنودة على الجزء الجديد عقبال الجزء 1000000000000000000000000
    اهلا اهلا يا روز فينك من زمان مش شوفتك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة rose85 عرض الرد
    مبروك هنودة على الجزء الجديد
    وموضوعك لفت انتباهي الى شئ انا سايباه خالص وهو الشعر اللي صاير اخر اهتماماتي
    بس انا ياهنودة عمري مااستخدمت زيويت لشعري
    كل اللي اعمله اني اغسله بشامبو بانتين او برت بلس لان هربل ماناسب شعري ابد
    واحيانا استخدم حمام زيت كوزمال اللي اكثر شي نفعني
    بس بعد الصبغة الكوافيرة نصحتني اني ابطل حمام الزيت لانه بيخفف الصبغة ياترى صحيح هالشي ؟
    ازيك ياروز ياعسل
    الصبغة ايوة ممكن مع حمام الزيت تخفف لونها بس هى معتمدة على طبيعة شعر يعنى فى نوع من الشعر اقل حاجة تخلى لون الصبغة تروح وفى شعر عادى
    انتى ممكن تعملى حمامات كريم ترطيب للشعر ومرة كل اسبوعين حمام زيت

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة lovelydream عرض الرد
    الف الف مليون مبروك يا نودة يا قمر علي الجزء 13 و غقبال المليون يا رب

جميل اوي يا نودة كلامك عن الشعر النهاردة و يا رب الكل يستفيد منه
    انا بقي يا نودة عملت حنا اللي كنت قلت طريقتها في الجزء اللي فات يوم الاربع علشان كان عندي قشرة في شعري و مزهقاني و انا ماليش طولة بال اني اعمل تونك للشعر الدكتور كان كاتب عليه
    قلت اخلص نفسي و الحنة و هتطيرها
    بجد يا بنات الحنة حلوة اوي للقشرة بتضيعها كمان تحسي سبحان الله انها بتطهر الرأس من اي التهابات
    معلش رغيت شوية بس قلت علشان لو حد كان عنده نفس المشكلة يقدر يستفيد و خصوصا اننا داخلين علي شتا و ان شاء الله اكررها كمان اسبوعين
    لفلى الجميلة عاملة ايه ؟؟
    انا كمان عملت حنة لشعرى اول امبارح وبجد انبسطت جدا بقالى شهر شعرى بيتساقط بشكل غريب اول مرة يحصلى كدا جربت حنة فعلا من اول مرة التساقط اقل مصدقتش وحسيت زى ما بتقولى انها نظفت فروة الراس تحسى الشعر نظيف وفيه لمعة انا حطيت معاها زبادى وبتها تتخمر ساعة وحطتها على شعرى 3 ساعات

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ