انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 26 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 255

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )

الردود
    250
    تسلمي هنوده علي المجهود الرائع
    ومبارك الجزء ال 11 وعقبال ال100

الردود
    533
    مبااااااااااااااااااااااااااااارك عليكي وعينا الجزء الجديد
    وياااااااااااااااااااارب نفضل مع بعض ع طول
    نودي حبيبتي معاكي خااااااااااااااالص ف رأيك ومش حاجة تزعل ولا حاجة حبيبتي ربنا يبارك فيكي يارب
    بس فعلا عشان نستفيد كلنا
    وانا بقول لوينفع نعمل مجموعة باسم عروسات المستقبل
    بحيث حتي لو الجزء اتقفل ممكن نتكلم فيه عبال ما تفتحي الجزء الجديد وعشان السلام و الكلام العادي بتاعنا مش يخلص الجزء
    اية رأيك يانودي؟؟؟
    اية رأيكو يا قمرات ؟؟؟

نودي صحيح انا كنت كتبت تجربتي الجديدة مع بالمرز
    قريتيها؟؟؟
    اصل بسبوسة قالتلي انها سمعت انه وحش
    ف رأيك اية؟؟

الردود
    72
    شكرا لك على المعلومات القيمه ممكن تقوللى احسن اتيليهات للايجار وتكون الفساتين فيها قيمه غير منال القاضى ولو فى كوافيرات بتيجى فى البيت مين هما واوصلهم ازاى عايزة كمان حاجه بقع الحبوب اللى فى الوجه اى حاجه بتضيعها علشان مضيقانى اعمل ايه وبعدين انا مشعرة جدا لما بعمل بالسويت ويبدا الشعر يطلع يسببلى هرش جامد مش عارفه اعمل ايه مفيش اى وصفه او كريم ممكن يهبط الهرش كمان وصفه السواد اللى تحت الابط تتعمل اسبوعين بس وبعدين اعمل ايه اللى فيها كينا كومب والليمون وجزاك الله خيرا ويجمعك على خير مع زوجك وربنا يسعدك ويوفقك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ruby_lovely عرض الرد
    ازيك ياهنوده الف مبرررررووووك على الجزء الجديد انا عروسه جديده معاكم وموضوعكم متميز جدااااا ربنا يجعلة في ميزان حسناتك

بس انا كنت عايزه الموقع الي بتقولي عليه بتاع الفساتين الخطوبه والزفاف بس انا جديده في المنتديات اول مره تقريبا اسجل في منتدى ومعرفش يعني ايه تبعتيلي على الخاص الموقع ممكن معلش تقوليلي الطريقه معلش طولت عليكي
    اهلا بيكى يا روبى ياعروسة ياجميل
    بصى ياقمر حابعتلك رسالة فيها لينك للموقع حتفتحى الرسالة وتضغطى على اللينك حيتفتح اوك ...

الردود
    1,155
    هنووووووووده حبيبتى مبرووووووك الجزء الجدييييييد والى الامام دائما يااااااااااارب
    ويااااااااااارب نفضل مع بعض علطووووووول

وانا كمان مع رايك واكيييييييد محدش من البنوتات هيزعل لاننا هنا كللللللللنا الحمد لله بنحب بعض

وربنا يوفقك ياااااااارب ياريمى وساره ونورا وكلللللل العروسات اللى فرحهم قرب

وعندى سؤال ياهنوده فى زى حبايه صغيره كده وزى الحبوب البيضاء دى طلعالى تحت عينى مش عارفه ليه؟؟؟ واعملها ايه؟؟

الردود
    1,155
    هنوده نسيت اقولك عايزة اللينك بليييييييييز

الردود
    209
    ازيك يا هنودة وحشانى جدا جدا وبجد كل البناويت والعرايس هنا واحشنى جدا
    انا من ساعة مدخلت الدراسة مش عارفة اقعد على الكمبيوتر مش عارفة هما شدين حيلهم معانا كده ليه من الاول ربنا يسهلها علينا
    انا مع ميويا اننا نعمل مجموعة باسم عروسات المستقبل نرغى فيها براحتنا هههههههه

معلش بقى يا هنودة عندى شوية اسألة كترة حبتين
    واحدة صاحبتى سألتنى الخميرة اللى بنستخدمها فى ماسكات الوجه بتكون الخميرة الجافة والا اللى بنجبها من عند فرن العيش ؟
    ثانيا ينفع نعمل كذا ماسك للوجة يعنى انا ارتحت مع ماسك النشا واللبن اللى بيتعمل كل يوم عشان يخفف من اثار الشمس وكمان ارتحت لماسك الزبادى والخيار امشى ازاى الماسكين مع بعض؟؟
    ثالثا فى ماسك الزبادى والخيار انا بقطه الخيارة واحطها فى الخلاط مع شوية ميه واضربها وبعدين اصفى الخيار واستخدمه فى الماسك والماية اللى طلعت من العصير اشيلها وامسح بيها وشى كل يوم صح كده ولا انا بعك؟؟
    را بعا اناركبى سمرا شوية باستخدم الليمون والجلسرين بقالى كام يوم مفيش اى تحسن مش عارفة بقى استخدم اية تانى مع ان بشرتى حساسة وبستحمل الليمون بالعافية

اخر حاجة بقى
    البيبى ليس اللى قولتيلى عليها شوفتها فى كارفور ب320 جنيه!!!!وانا لما عملت سيرش لقتها ب200 او250 بس لسه حسأل عليها فى بى تك عندنا فياريت تقوليلى انتى جبتيها بكام ؟؟؟

ويا ريت تبعتيلى لينك الموقع بتا الفساتين
    آخر مرة عدل بواسطة Noura89 : 06-10-2009 في 08:55 PM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة مسكـ الخـتامــ عرض الرد
    الف مبروكـ يانودا .. وعقبال الجزء المليون

وكلامك كله مظبوط ياحبيبتي .. وإن شاء الله نلتزم بيه كلنا

جوازي باقي عليه شهر ونص وابتديت اتلخبط والله

نودا من فضلك ليا طلب ..

ممكن تعمليلي ليست او قايمة كدا بالحاجات المفروض اجيبها .. نازله اشتريهم الاسبوع دا

لان الزهايمر ابتدى يعلى عندي بصراحه

حاجات الي هي كريمات وعنايه للبشرة والجسم :: وكمان الميكب

انا محدده حاجات بس اكيد ناسية حاجات هراجع معاكي

وهتعبك لوتقوليلي مثلا في كل حاجة افضل الأنواع والي اسعارها مش غاليه اوي وكمان في الميكب الله يكرمك

طلب كمان عايزة تمارين لشد البطن .. وتمارين للصدر ( يكاد لايرى بالعين المجرده )
    لإني مش لاقيه روابط التمارين في الإجزاء الي فاتت

وعايزة يانودا انواع حمامات كريم للشعر كويسه للفترة دي

وياريت تكلمينا في الجزء دا عن جدول يومي نعمله لحد يوم الزواج الي هو بعد شهر ونص بإذن الله .. والله يانودا انت عارفه حالات الزهايمر بتزيد الوقت دا فاستحمليني

ونودا انا جبت بيبي ليس الي قولتي عليها .. وجبت سيشوار براون الجديد ايه رأيك ؟
    وعندي واحده براون بس هي بصراحه قديمة عندي استخدمتها كفاءتها قلت بس هي شغاله اخدها دي ولا تفتكري اجيب وحده جديده ؟

اخر حاجه بصراحه انا طول عمري بعمل شعري دوامه وبسيبه بيبقى امور كدا وخلاص .. مش بعرف اعمل شعري بكر ومش بعرف اعمل سيشوار ولا بيبي ليس ؟؟ قوليلي بقى اتعلم اذاي هههههههـ ؟؟ في فيديو تعلم الحاجات دي ؟؟

و ايه رأيك في منتجات ايفون .. لسه معايا البرموشن بتاع اول اكتوبر واشتريت منهم برفيوم رير جولد والكريم بتاعه وبرفيوم فاراواي واللوشن بتاعه بس كدا .. لقيت سيروم ولقيت كريمات ليل ونهار بس انت قولتي ايفون مش حلوة مجبتش ..
    كنت عايزة اعرف لوعايزة اجيب منتجات اوريفليم اجيبها منين من القاهره ؟؟ مش اعرف حد مشترك فيها بصراحه ودوخت البنات الي من القاهره ياريت حد يقولي ربنا يكرمكم ..

وطوولت عليكي جدا ومكسوفه بصراحه .. معلش اصلي قلقانه استحملوني

أختك ريمي
    ريمى ياقمر انا كتبت الرد وبعد ما كتبته الكمبيوتر هنج ومعرفتش ابعته اهىء اهىء حاكتبه تانى ويارب منساش اللى كنت كاتبه يالالا نبتدى تانى

الليستة ::
    1 = الشاور فى ماركات كتيرة حلوة زى من اوريفليم فى بجوز الهند ومانجو وجريب فروت ومن سيلك اند كشمير بتبقى حسب العرض يعنى تقريبا فى 20 و 25

من نيفيا حلوين ب 35

من ماركة اسمها فروتى بالفاكهة يعنى بريحة فرواله وخوخ وشيكولا ب 18

فى من بودى شوب عندك فى سيتى ستارز بس مش عارفه سعرهم بالمصرى اعرفهم بالسعودى
    كمان من نكتار ومن فيكتوريا سيكرت بردو فى سيتى ستارز

فى كمان من لوكس وكامى حلوين ومن فا حلوين ب 10

2 = اللوشن تقريبا نفس ماركات اللى فاتت تلاقى منها لوشنات
    من اوريفليم موجودة وفى كمان كريمات معطرة بريحة برفيوم رينج اسعارها 30 و 35

لوشنات من نيفيا حسب بشرتك الصغير 18

من فروتى كريمات بنفس ريحة الشاور ب 38

فى طبعا من بودى شوب ونكتار بريحة كتيرة
    فى بادى سبلاش من فيكتوريا سيكرت ب 75
    فى بيبى اويل جونسون
    فى فازلين بزبدة الكاكاو او العادى

3 = شامبو وحمام كريم وكريم للشعر حسب ما انتى متعودة عليهم
    4 = عسول لبشرتك عندك من نييا ب 37 ومن اوبتمالس من اوريفليم ومن نتروجينا واولاى
    5 = كريمات الليل والنهار لبشرتك وممكن تكتفى بكريم الليل
    6 = ماء الورد حلوة تونر للبشرة والماسكات
    7 كريم للعين
    8 = كريم الايد واحلى حاجة جليوسليد
    9 = كريم الرجل ممكن جليوسليد وفازلين وفى كريمات للرجل من اوريفليم
    10 = غسول للمنطقة حساسة زى سيتيال
    مقشر للجسم والبشرة ممكن يبقى طبيعى فى البيت زى ملح وليمون او اى وصفة تانية او جاهز زى ملح يوكو سبا ب 15 ومقشر ستيفز ب 37

الميكب
    فى حاجات ممكن تستغنى عنها يعنى حسب ما بتحبى تستخدمى مش لازم كل حاجة فى ميكب تجيبيها حاكتبلك كله وانتى شوفى اللى محتاجه

1 - كريم اساس لو سائل عندك من بورجوا ناعم جدا ب 120
    2 = كومبكت باودر من بورجوا وريميل وماكس فكتور وفى طبعا فورايفر بس غالية شوية تقريبا 220 وفى ماركة اسمها سارة ماركة مصرية حلوة ب 55
    3 =- كونسلير من بورجوا ب 85 ومن ماكس فكتور ومن فورايفر عبارة عن باليتة فيها كذا درجة
    4 = كحل
    5 = ايشادو كل ماركات ايشادو بتاعها حلو فى كمان ماركة ايطالية تحفة فى الايشادو واسعارها حلوة من 25 ل 55 بيتقى علبة فيها 4 الوان
    6 = بلاشر عجبنى ريميل ب 35 وطبعا باقى ماركات حلوة
    7 = ماسكرا ماكس فكتور جميلة وكمان ريميل
    8 = روج وجلوسات
    9 مانيكير
    10 = مزيل ميكب

تمارين البطن بعتهالك ياقمر على الخاص

حمام كريم انا مجربة بوناويل بجنين القمح فى ماركات تانية بس مش مجربها

ان شاء الله نعمل جدول اليومى هو عامة اى وصفة بنكتبها هى تعتبر جزء من الروتين اليومى بس حنتكلم حاضر بالتفصيل

الببيى ليس ماشاء الله تحفة وكمان الاستشوار حلو اوى تمام
    مادول معاكى بروان وشغالة ومرتاحة معاها خلاص بلاش تجيبى تانى

وحاضر ان شاء الله اجيبلك فيديوهات تعليم الاستشوار وبيبى ليس

منتجات ايفون الحلو منها البرفيةم فقط غير كدا بلاش لانها مش حلوة ولا ميكب ولا كريمات خليكى فى برفيوم بتاعها لانها حلوة فعلا

اوريفليم ادخلى على ركن التسوق والتجارة حتلاقى بنات مصرية فى قاهرة بتبيع منتجاتهم او اعرفى فرع اوريفليك عندك واشتركى فيهم اتصلى بالدليل وهاتى عناوينهم وروحى اشتركى تقريبا ب 30 وصورة بطاقة
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 06-10-2009 في 09:55 PM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة سارة83 عرض الرد
    صباح الخير لمنتدى لك بدون استثناء ... كيفكم ؟ تسلم ايديكم على كل حرف بتكتبوه لحتى تعم الفايدة على الجميع
    عندى كم سؤال : 1- انا كانت عندي قصة الوزن القليل فحبيت اعمل نظام اكل وازيد الوجبات كل يوم والحمدلله زبطت معى وحاجة وزني زاد عن قبل وانا كتير مبسوطة هلا عليه بس القصة انه حاسة سار عندي (كرش) ومش حابة منظره هيك شو اعمل؟
    2- الصدرالصغير وقريت بالمنتدى هنا عن فول الصويا وفايدته للموضوع فياريت تفيدونا اكتر لانه حابة اجرب بس بنفس الوقت خايفة لانه مافي مجال للتجريب وفرحي بعد شهرين .
    3- عندى الم بمنطقة الضهر انا فعلا بعمل مجهود وبتعب حالى ولانه كان صيف وكنت اروح افراح والبس الكعب العالي بس هلا مافي تعب متل قبل .. شو اعمل؟اروح دكتورة متلا؟
    بيكفي اليوم اسئلة صح؟؟
    اهلا يا سارة ياقمر حابعتلك لينكات تمارين بطن اعملى 30 مرة لكل تمرين 4 ايام فى الاسبوع وان شاء الله حتقل البطن وتروح بس اعملى من دلوقتى عشان متزدش

الصدر الصغير انا بصراحة معرفش الوصفة ديه بتفيد ولا بس تمارين الصدر هى اللى بتظبط الصدر مع التدليك بزيت الزيوت وترشى ماء ساقعة على الصدر وتعملى تدليك وحابعتلك بردو تمارين للصدر

لو تعب الظهر حاجة مؤقتة حصلت عشان تعبك والكعب العالى ريحى نفسك وبلاش كعب وكدا حيروح التعب ومش لازم دكتور اما لو تعب فضل مستمر وبيزيد يبقى روحى دكتور احسن

واسالى زى ما انتى عايزة ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة زكية 300 عرض الرد
    ازيك يا هنوودة وازي البنوتات كلهم الف مبرووك علي الجزء الجديد وعقبال الميه يارب ياهنوودة طيب ان شاء الله نلتزم باكلام اللي قولتيه عشان الموضوع ما يتقفلش بسرعة وكمان يكون فيه فايدة كبيرة بس والله بنبقي ما عندناش سؤال وعايزين نسال علي بعض بس هنحاول نخفف وكل واحدة عارفة ان احنا اخوات وبنحب بعض فلو ما سالناش دة يبقي عشان الصفحات بس وممكن يا هنودة تبعتيلي اللينك وجزاكي الله خيرا
    ازيك ياقمراية حاضر حابعتلك اللينك

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ