انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.


للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 12

هل ممكن تحبى هوايات زوجك؟

(نافذة إجتماعية - منتديات لكِ النسائية - الأرشيف)
...
  1. #1
    ندى بنتى's صورة
    ندى بنتى غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الموقع
    ^^^فى رحاب الله الواسع^^^
    الردود
    1,455
    الجنس
    امرأة

    هل ممكن تحبى هوايات زوجك؟

    بسم الله الرحمن الرحيم
    طبعا من خبرة قليلة ف الزواج بقول لكل اخت على وش جواز ياريت تعرفى هوايات زوجك وشاركيه فيها ده هيقرب امسافات كتير اوى بينكم انا حاولت ع اد ما اقدر انى احب الكورة اللى زوجى مغرم بيها لكن للاسف فشلتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هههههههههههههههههههه بس برضه كسبت شرف المحاولة ولسه هحاول ادعولى

  2. #2
    ام يوسف000's صورة
    ام يوسف000 غير متواجد النجم البرونزي
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    الموقع
    مصر ام الدنيا
    الردود
    858
    الجنس
    امرأة
    السلام عليكم
    انا حاسه بيكي لان جوزي مجنووووووووووووووووووون كوره
    بحاول وانا بتفرج اعمل نفسي مبسوطه ولو المنتخب بكون فعلا بتفرج بنفس لكن جوزي اي ماتتش شغال نتفرج عليه دوري سعودي انجليزي ايطالي ولو حتي هندي المهم في لاعيبه وحكم ربنا يصبرني ويصبرك

  3. #3
    noran5's صورة
    noran5 غير متواجد كبار الشخصيات " نبض وعطاء " "صاحبة الحضور المتميز"
    تاريخ التسجيل
    Apr 2005
    الموقع
    ّّ‘‘‘ بيتي الحبيب ‘‘‘
    الردود
    13,333
    الجنس
    امرأة
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    أهلا بك أختي العزيزة ,,, ندى

    بارك الله فيك على النصيحة المهمة
    فكثيرمن الزوجات يشتكين من وجود فجوة بينهن و بين أزواجهن
    أو من حالات صمت .. و أن الزوج يفضل الوجود مع اصدقائه
    أكثر من الوجود في البيت

    لكن عندما تتعرف الزوجة على هوايات زوجها و المواضيع التي تستهويه
    تتمكن من أن تشاركه اهتماماته و تجد مادة للحوار .. و بذلك تسد خانة الصديقة
    لأن كل زوجة عليها أيضا ان تكون لزوجها
    الأم و الأخت و الحبيبة و الصديقة

    سلمت يداكي غاليتي
    و ان شاء الله تتمكني من النجاح في محاولاتك لاحقا
    اللهم إنك عفوّ كريم تُحب العفو فاعفُ عنا




















  4. #4
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الردود
    63
    الجنس
    امرأة
    السلام عليكم

    طبعا لازم الوحده تعرف هوايات زوجها و هو كمان و يحترموها و يتقبلوها و يحبوها كمان
    مشكورة كتير
    و يا رب يوفقك

  5. #5
    * نور هدى * غير متواجد -مُبدعة صيف1431- 1430هـ "النجم الذهبي"
    "فرحة عدسة" "زهرة الحوار"
    تاريخ التسجيل
    Oct 2007
    الموقع
    سفري بعيد و زادي لن يبلغني
    الردود
    18,479
    الجنس
    أنثى
    التدوينات
    3
    آه يا أم يوسف وأنا كمان زوجي مغرم بكرة القدم كثيرا
    في أول زواجنا حصلت بعض الخلافات
    ولكنني الآن أتابع الكورة معه وأعرف اللاعبين والفرق وترتيبهم في الدوري وووووووو
    يعني صرت بفضل الله ثم فضل زوجي خبيرة كروية ممتازة
    مع العلم أنني أملُّ جدا من متابعة هذه المباريات
    ولكن أجد المتعة بمشاركة زوجي شيء يحبه ويقربني منه

  6. #6
    دلوعه وبكيفي@'s صورة
    دلوعه وبكيفي@ غير متواجد النجم البرونزي
    تاريخ التسجيل
    Feb 2009
    الموقع
    الدمام
    الردود
    915
    الجنس
    امرأة
    من وانا كنت صغيره بعشق كرة القدم وبعد الزواج نسيت الكره ورجعني زوجي لها بكثرة متابعته ولكن لااجد المانع في متابعتها وشكراً على الموضوع

  7. #7
    ندى بنتى's صورة
    ندى بنتى غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Mar 2009
    الموقع
    ^^^فى رحاب الله الواسع^^^
    الردود
    1,455
    الجنس
    امرأة

    byebye

    العفو ع ايهالشكر انا ماليش اخوات بنات معنديش غير ندى وهى الظاهر واله اعلم كروية زى أبوها بتفضل تضحك وتهز ف ايديها لما الزمالك يدخل جون
    ههههههههههههههههههههه حلوة هندى دى
    بس صراحة هو اللى ابتدى انه يشاركنى هواياتى المجنونة واولها النت انى مدمنة نت 24 ساعة عليه يالله ربنا يسخرلنا ازواجنا جميعا وشكرا ع المرور والرد وشكرا اكتر ع التشجيع تقبلوا تحياتى وخدو بوسة من ندو الجميلة

  8. #8
    shams el7ob's صورة
    shams el7ob غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Nov 2007
    الموقع
    eny where
    الردود
    2,944
    الجنس
    أنثى
    الحمدلله أنا كتير معوده حالي على هواياته
    والاشياء اللي بيحبها وماعندي مشكله
    وهو كمان
    بس مش زي ماأنا بعمل

  9. #9
    صاحبة البيت's صورة
    صاحبة البيت غير متواجد مُبدعة صيف 1429- 1430- 1431هـ
    تاريخ التسجيل
    Jun 2008
    الموقع
    لملمي الجراح يا بلدي وتعالي نزرع الورد من جديد
    الردود
    7,711
    الجنس
    امرأة
    التدوينات
    22
    شاطرة يا ام ندى
    حاولى مرة أخرى وسوف تنجحين بأذن الله
    فلقد سبقتك و عرفت السكة
    ههههههههه
    والأن ..أستطيع أن اقول لكى وأجزم بأننى أصبحت أشطر منه بمراحل
    وعلى رأى المثل ..علمناهم الشحاتة ...
    شكرا حبيبتى وربنا يباركلك













  10. #10
    om_maram's صورة
    om_maram غير متواجد النجم الفضي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2005
    الموقع
    مصرية .... مغتربة فى بلادها
    الردود
    1,471
    الجنس
    امرأة
    و ليه هو ما بيحب هوياتى و يشاركنى فيها

    هوا كل حاجة الرجالة لازم نمشى وراهم

    ليه ما نمشيش قدامهم

مواضيع مشابهه

  1. الردود: 20
    اخر موضوع: 13-01-2010, 08:59 PM
  2. اذا تحبي زوجك ادخلي بدون تردد
    بواسطة $ام لولي$ في نافذة إجتماعية
    الردود: 26
    اخر موضوع: 24-07-2009, 03:56 AM
  3. الردود: 13
    اخر موضوع: 23-06-2009, 01:33 PM
  4. هلى تحبى دخول زوجك معك اثناء الولاد
    بواسطة *YSmsma* في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 212
    اخر موضوع: 28-07-2008, 10:55 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ | جمالكِ | طفلكِ | تحميل صور | تكرات | المجموعة البريدية | لكِ أطباق لاتقاوم

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96