انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 17

الموضوع: محتاجه رأيكم ضرورى وبسرعه ارجوكم

الردود
    166

Angry محتاجه رأيكم ضرورى وبسرعه ارجوكم

مش عارفه انتم فاكرين المشكله اللى اخدت رأيكم فيهااللى كنت هاتجنن فيها من غيرتى على زوجى وزميلته بالشغل وانتم اجمعتم على انى المفروض اهدى واثق فى نفسى وزوجى وعملت كده وبدأت اهدى فعلا واتكلم عنهاعادى جدا لمايحكى ا حاجه عن الشغل وهى تكون فى الموضوع لكن المشكله ان يوم الاجازه واللى عرفته ان جوزهامش اجازه اتصلت بزوجى على تليفونه واناكنت بحضر الغدا وفجأه كان بيتفرج على التيفزيون سمعت تليفونه بيرن وفى لحظه مش سمعت اى صوت حتى التليفزيون واناسألته هومين كان بيتصل بيك لأيته بيقولى خدى (....)عايزه تسلم عليكى اناافتكرته بيستفزنى لكن فعل كانت على التليفون سلمت عليا وقالتلى مش عايزه اى حاجه قولتلهالا شكرا وطبعابتكلم عادى عشان غيرتى مش تبان بس كنت هاتجنن المهم انهازى كل مره تعرفنى انهابرف عناحاجات زى احنابنحب نروح فين طبعااحناقعدناشهرين تقريبانروح نتفرج على الدهب ونشترى اتفاجأت انهابتقولى اناعارفه انكم بتحبواتنزلواتتفرجواعلى الدهب تالى نروح نلف ونتفرج قولتلهاخلاص ماشى ان شاءالله وقفلت معاهابعدماسألتهاانتى عايزه جوزى تكلميه رديت وقالتلى لأانابس كنت بسلم عليكى وطبعاقفلتوكمان كانت الل بتتصل على تليفونى و سألته بعدماهديت شويه هى كانت عايزه ايه قاللى اصلهاشافت برفان واحدزميلناكنت جايبهولوا وسألته شاريه بكام قاللها ان انااللى جايبه وهى بتسألنى على سعره وكمان شوفت ايميله لأيتهابتبعتله ايميلات نكت وكده وطبعاهو اول الناس اللى بيتبعتلهم برغم ان ترتيبه الابجده اخرهم ده غير انه مش حاكيلى عنها اى حاجه وبرغم انه واعدنى انه هايحكيلى عن حاجه مليوووووون مره انا تعبانه اوى وهاتجنن ممكن حد يقولى اناالى غلطانه برضه واعمل ايه انامش عارفه ممكن اعمل ايه ولاهاشكى لمين اناصعب استحمل ولااشكى لحدغيركم ارجوكم ساعدونى بسرعه

الردود
    152
    ماادري شقولك بس انا جديدة في المنتدى بس شفت موضوعك حبيت ادعيلك
    الله يهدي زوجك ويخليكم لبعض ويصلح حالكم

الردود
    47
    أختى الغالية...
    فى البداية أحب أقول ان حسبي الله و نعم الوكيل فى كل من تحاول التفريق بين زوج زوجته.
    ثاني شي أحب أنصحك يا أختى أكثري من التعبد و التقرب إلى الله لسببين:
    الأول هو ( ألا بذكر الله تطمئن القلوب).
    ثاني شيء و هو ما اتمناه ان زوجك يستحي من كلامه مع زميلته لأنه لن يجد أطهر من زوجته.

و هناك حل آخر سوف أرسله لكى على الخاص إن شاء الله يكون مفيد لحل مشكلتك.
    بارك الله لكي فى حياتك الزوجية و ابعد عنك كل وسواس خناس.

الردود
    4,783
    هلا حبيبتي انا اول اشوف مشكلتك
    بس حابه اقولك شي انتي خليكي عادي وواثقه بزوجك بس حاولي بعد الغدا او بعدالعشا قوليلو ممكن اتكلم معاك وطبعا قوليها بابتسامه وعادي

بعدين اتكلمي معاه قوليلو انا حابه اقولك شي يعني مسالة انو هيا تتصل على جوالك وتتكلم هذا الشي بيضايقني وانت حاول تقلب الادوار وتحط نفسك مكاني راح تتضايق قوليلو هيا مهي حكاية مني واثقه فيك لا بس حكاية انو اتصالها وتليفوناتها لك مالها داعي

بس مهي مشكله حكاية الايملات هذه ايملات شغل مراح اسو تكلم عليها اتكلمي انو ماتعرفي عن ايملات النكت والاشياء بيني له انو هذه ايميلات عمل هوا راح بيبنو وبين نفسو راح يراجع نفسو ....
    بس قوليلو يعني هذا الشي مضايقني وان شاءالله ماكون ازعجتك بطلبي يعني حاولي تتكلمي معاه باسلوب حلو وراح يتغير وتشوفي

الردود
    1,619
    انا مع الاخت فوشيا وماتنسي ايه الا بذكر الله تطمئن القلوب

والله يهدي زوجك يارب

الردود
    166
    والله كلمته بكل الطرق بس انامش قادره استحمل اكتر من كده هو ده الطبيعى ولا انااللى زياده وكل مااتكلم يقوللى هى بتكلم كل الناس وكمان بتكلمهم بنفس الطريقه قولتلوا انا مش عايزه كده ولاقابله ده ومافيش فايده بيقولى فى كلام شغل بناقولتلوا لو انت عامل حدود بينكم من كام يوم مش سنه زى مااناقولت مش هاتقدر تتعامل معاك كده اناخلاص هاتجنن

الردود
    5,030
    انا كمان مع الاخت فوشيا

بالهداوه كل شئ ينحل وبيني له قلقك وانك مش مرتاحه لاختلاطه فيها في العمل فمابالك خارج العمل وعلى جواله الخاص

انا متأكده انه راح يتفهم وراح توصولون لحل يرضي الطرفين، اما انك تجلسي تحرقي بدمك وتسكتي لأ والف لأ

وحسبي الله على كل من تحاول تفرق بين زوجين او تدخل بينهم

ربي يحفظكم لبعض ويزرع بينكم الالفه والموده والرحمه

الردود
    1,464
    ست متجوزة و تكلم جوزك على جواله؟؟!!! اين الحياء و العفة
    لا طبعا شئ يضايق جدا انا شخصيا غرت لله تعالى من اللي بتعمله
    انا لو منك اخد منها ايميلها و ارسل لها نشرات دينية لحكم الاختلاط مع الرجال و الدردشة معهم و اكسفها من تصرفاتها
    علشان اذا ماكنتش تعرف ان كده حرام و عيب يبقى تتعلم
    و يمكن تتهد و تبعد و تحترم نفسها
    اديلي ايميلها و انا اظبطها
    هههههههههههه
    و لا تزعلي نفسك يا جميلة ربنا يهديلك زوجك و يرزقك بنونو جميل يشغل قلبه و لا يفكر في اي شئ تاني
    خالص تحياتي

الردود
    367
    اسمعيني
    انا فعلا مقدرة شعورك واحساسك هذا طبيعي لاي وحدة تحب جوزها وتغار عليه
    بس الافضل انو تحاولي تمنعي او تخففي من هذا الشي وتاكدي انو ما بتسوي هذه المراة وتتصل على جوزك الا يكون لها غرض
    وكمان شافت الطرف الاخر الي هو جوزك عادي وما صدهاش وقطع عليها كل الي بتعملوا
    المشكلة مش فيها هي حرة في اخلاقها بس المشكلة تتطور الحكاية وهو يشوف فيها كل حاجة حلوة ويتعود عليها
    ويحاول بينو وبين نفسو يعمل مقارنة بينكم
    وانا متاكدة انشاء الله مش حتتطور الحكاية اذا كان بيحبك ويعزك وحاولي تاخديلوا عقلو انتي بشطارتك واهملي الموضوع خالص وابعتيلوا انتي رسايل حب وخاصة وهو في الشغل
    الله يهدي الجميع ويصلح الاحوال

الردود
    724
    مش عارفه يا حبيبتي ليه شاككه ان ده مقلب لانه عارف انك بتغيري عليه وفي الاخر هتكتشفي كده بعد ما يحيرك شويه لان موقف زيه حصل لاختي والله اعلم يا رب تطلع واحده ماتحلش له ويكون مقلب فعلا

مواضيع مشابهه

1. محتاجه رأيكم ضرورى
    بواسطة soso20272 في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 4
    اخر موضوع: 26-03-2011, 07:51 PM
  2. مساعده ضرورى وبسرعه ارجوكم
    بواسطة اسكندرنيه في ركن الكروشيه والتريكو
    الردود: 7
    اخر موضوع: 03-01-2011, 10:17 PM
  3. الردود: 14
    اخر موضوع: 21-07-2009, 01:58 AM
  4. ارجوكم مهم جدا وبسرعه
    بواسطة الفرحانه في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 5
    اخر موضوع: 07-03-2005, 11:39 PM
  5. محتاجه موديلات ستائر وبسرعه
    بواسطة zyzo في الديكور الداخلي والخارجي
    الردود: 4
    اخر موضوع: 27-11-2002, 05:10 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ