انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 25

الموضوع: مين جوزها بيخبى موبيله على طول

الردود
    1,029

مين جوزها بيخبى موبيله على طول

الموبيلات الله يلعنهااااااااااااااااااا اسفه على الدعوة بس فعلا انا اتعقدت من كل الموبيلات وبكره نوع معين وبحس بيجيلى حاله عصبيه لما بشوفه
    انا متجوزة من اربع سنين كل مشاكلنا على الموبيل بتاع جوزى على طول مخبيه منى فى جيبه على طول ولما بينام بيخفيه خالص ولما بيستحمى بياخده معاه الحمامممممممممممممممممم اتجننت منه كنا هاننفصل بسبب الموبيل
    واهلى بيطلعونى انى غلطانه عشان بيقسم لهم انه مافيش حاجه فى موبيله
    اقولكم بقى المرات اللى افشت الموبيل شفت ايه وتقولوا ليه حق اولا؟
    اول مره كان ابنى عنده شهريين وقمت 7 الصبح لقيت واحده بتقوله وحشتنى موت مش هاعرف اقابلك لان مامتى فى المستشفى اوك رده ان الرساله جايه غلط وللعلم الرقم مسجل بأسم واحد صحبه وبيرنله كتير المهم اتصلت بالرقم على طول الاقيها الحيوانه تستنى تسمع الو الاول وبعدين تقفل فى وشى نزلت زى المجنونه الصبح ادور على سنترال عشان ترد عليه القيها ترفع وتقفل ترفع وتقفل طبعاا هى مش بترد على اى رقم اصلا
    المهم انتهى الموقف بانى ماعرفتش حقيقه الموضوع وضليت فى حيره مع نفسى لمده سنتين كمان جوزى مش مأثر معايا ابدا عارفه مواعيد خروجه ودخوله وللعلم انا عارفه جوزى كويس مالوش انه يخون ابداا لاننا اخدين بعض عن حب طيب ايه الموضوع؟؟
    بعد مرور سنتين والحال كما هو الموبيل لا اراه ابدااا ولو وقع فى ايدى اققلب يمين وشمال ومش بلاقى حاجه بس مخبيه وبيخاف يقع فى ايدى جداااااااااااااااااااا
    من فتره جيت امسكه لقيت رساله بحبك موت من رقم مختلف اتجننت وانهرت وارتبكت لدرجه انى اخدت الموبيل وجريت على الحمام وتربسته عشان احفظ الرقم طبعا جرى جوزى ورايا وخبط على الحمام كان هايكسر البابببببببببببب طبعا خوفت وروحت رمياله الموبيل من غير مااحفظ الرقم مخى اتمسح قعد معايا وقالى هاحكيلك على الحقيقه كلها دى واحده انا مديرها فى الشغل وكنت بعلمها حاجات وكانت مجننانى وعاوزة تعمل علاقه معايا وشتمتها كتير ومافيش فايده وانا مش عاوزك تشوفى الرسايل عشان مش عاوز اعرضك للبنت دى لانها قليله ادب
    صدقته وهديت بس من جوايا غير مقتنعه .
    كانت ليه واحده كانت صديقتى جداا وكانت مرات صديق جوزى اوى جوزها كان بيحكيلها كل حاجه عن جوزى بس هى مش بترضه تقولى حاجه بس جت من شهر كده لقيتها بتتصل وتقولى ان واحده مسيحيه اكبر من زوجى بعشر سنوات ومطلقه وعندها طفل وغنيههههههههه جدا عاوزة تتجوز جوزى وبتموت فيه وبتلح عليه وهو مش قادر عليها او قادر يصدها لدرجه انها عاوزة تسلم عشان يتجوزها
    طبعا صاحبتى طلبت منى انى اكون هاديه عشان نعرف نفكر ازاى نبعد الست دى عن جوزى وللعلم جوزى كان حكالى مره عنها انها ست فظيعه الجمال كانت ترئسه فى شركته القديمه بس ماحطيت فى بالى انها ممكن تلوف عليه
    تفتكروا رد فعلى كان ايه طبعا انهرت وماقرتش اكون هاديه وعملت مشكله كبيره وكنا هاننفصل خلاص وانتهت على اننا اتصلحنا خلاص ووعدنى انه هايسيب موبيله وان الكلام اللى صحبتى قالته مبالغ فيه وجوزها بيكدب عليها عشان يبعد الشبهات عن نفسه لان جوزها خاين ليها بمعنى الكلمه.
    اخواتى انا صدقت جوزى لانى بحبه جداا وعارفه ان ممكن بنات كتير تجرى وراه لانه مشاء الله عليه وسيم ومصدقاه انه مخلص ليه بس الست دى هى اللى كاتنت بتجرى وراه بس هو اقسم لى ان الست دى محترمه وعمر ماصدر شىء منها دلوقتى انا محتاره وخايفه جداا مش عارفه مين الصح ومين الغلط صديقتى دى طبعا جوزها حلف طلاق عليها انها ماتكلمنيش خالص اعمل ايه يا اخواتى؟
    معلشى قلبت دماغكواا بس حبيت اسمع رئيكوا اعمل ايه؟

الردود
    6,280
    التكريم
    • (القاب)
      • حواريّة مُشرقة
      • صاحبة الرأي الحكيم (1)
      • متألقة النافذة الإجتماعية
      • متميزة صيف 1429هـ
      • نجمة ابداع
    السلام عليكم

أختي لا أعرف ما أقوله لك
    لان بصراحة أى شيئين متناقضين
    لنناقش بالعقل
    تقولي اعرف زوجي جيدا لن يخونني
    و ايضا تقولي مخلص لي

و في نفس الوقت فيه اخفائه للموبايل
    و الرسائل التي تصل ؟؟؟؟

و الاكثر من هذا أصبح هو يعرف أنك تعرفي أن فيه رسائل تصله
    و يعرف أن موبايل مراقب من طرفك
    و هو يجتهد كل الجهد لاخفائه
    لا أعرف سؤال واحد أطرحه مادامت نيتك صافيه ليه بتخفي الموبايل ؟
    آه حفاظا على مشاعري يا سيدي غير الرقم و ضع رقم جديد ؟
    و لتكون الثقة بيننا ليه ستحمل موبايلك معك خلاص دخلت البيت ضع في اي مكان
    ليه هذه التصرفات الغريبة .

نأتي لحكاية صديقة زوجك بصراحة لا أرى أي هدف يجعلها أو يجعل زوجها يكذب على زوجك
    مسألة أنه يريد أن يبعد الشبهات على نفس
    ليه من أصل سيتحدث على زوجك ؟

أختي عوض أن تحتاري من تصدقي ابحثي كيف تسترجعي زوجك
    ان تجعلي الثقة بينكم
    و أول شيء ما تحاولي تبحثي عن موبايل
    و اهتمي بزوجك و الاهتمام هي التقرب اليه التحدث معه
    احتوائه بكل ما تحمل الكلمة من معنى

فكري جيدا فالرجل لما يحب يعمل شيء سيعمل
    يعني مراقبتك للموبايل ......ليس هو من سيوقف الزوج بالعكس سيجعله يستمر
    كما يقال كل ممنوع مرغوب

وفقك الله

اذا دعتك قدرتك على ظلم الناس لا تنسى قدرة الله عليك
    [/SIZE][/COLOR][/CENTER]

ياآآآرب اٍذا لي دعـــوة مستجابه ..~بوجز لو ان اللـي أنا ابيه واجد ,,ابقى على نهــج النبـي والصحابه ..~ وأموت بين يــديك يــاآآآرب سـاجد ,,
    الردود
    6,616
    التدوينات
    5
    أختي أهدئي وفكري بعقل ولاتتهوري بأي شي
    موضوعك فيه شي بس مو واضح
    زوجك غريبه طباعه جدا ليش يخبي الجوال ؟؟
    أنا ماقلت كذا عشان أخوفك لا بس عشان تتعاملي معه زين ولايمل منك ومن تجسسك ويكرهك
    أنسي الجوال تمام وعيشي معها من جديد بدون شك وراح ترتاحي وأدعي ربك أنه يبعد عنه الشر ولايحرمكم من بعض
    أما صديقتك مالها داعي يحلفون عليها ماتكلمك لأنه فيه شي أكيد هي مسكينه بتنبهك بس
    للأسف أنقلب عليها الوضع
    الڷهم آني ۈڪڷت آمري آڷيڪ فآرزقني آڷخير من حيث ڷآ آحتسب

الردود
    1,029
    تعقيب كتبت بواسطة bichebicha1 عرض الرد
    السلام عليكم
    تعقيب كتبت بواسطة bichebicha1 عرض الرد

أختي لا أعرف ما أقوله لك
    لان بصراحة أى شيئين متناقضين
    لنناقش بالعقل
    تقولي اعرف زوجي جيدا لن يخونني
    و ايضا تقولي مخلص لي

و في نفس الوقت فيه اخفائه للموبايل
    و الرسائل التي تصل ؟؟؟؟

و الاكثر من هذا أصبح هو يعرف أنك تعرفي أن فيه رسائل تصله
    و يعرف أن موبايل مراقب من طرفك
    و هو يجتهد كل الجهد لاخفائه
    لا أعرف سؤال واحد أطرحه مادامت نيتك صافيه ليه بتخفي الموبايل ؟
    آه حفاظا على مشاعري يا سيدي غير الرقم و ضع رقم جديد ؟
    و لتكون الثقة بيننا ليه ستحمل موبايلك معك خلاص دخلت البيت ضع في اي مكان
    ليه هذه التصرفات الغريبة .

نأتي لحكاية صديقة زوجك بصراحة لا أرى أي هدف يجعلها أو يجعل زوجها يكذب على زوجك
    مسألة أنه يريد أن يبعد الشبهات على نفس
    ليه من أصل سيتحدث على زوجك ؟

أختي عوض أن تحتاري من تصدقي ابحثي كيف تسترجعي زوجك
    ان تجعلي الثقة بينكم
    و أول شيء ما تحاولي تبحثي عن موبايل
    و اهتمي بزوجك و الاهتمام هي التقرب اليه التحدث معه
    احتوائه بكل ما تحمل الكلمة من معنى

فكري جيدا فالرجل لما يحب يعمل شيء سيعمل
    يعني مراقبتك للموبايل ......ليس هو من سيوقف الزوج بالعكس سيجعله يستمر
    كما يقال كل ممنوع مرغوب

وفقك الله

والله يااختى انا محتاره جداا عارفه لما تحبى جوزك اوى لدرجه انك لو شفتى عليه حاجه غلط مابتصدقيش انا كده بس نفسى اعيش مرتاحه والله العظيم احنا كل شىء بينا كويس الا موضوع الموبيل ولعلم كل مانسى واقول هاعيش حياتى عادى واتناسى الموبيل يعمل حركه تلفت نظرى تانى وتخلينى اتجن ورده بيقول
    انه خايف اتهور واكلم السيده اللى كانت ترئسه فى شغله القديم واعمل معاها مشاكل وهى ملهاش ذنب فعشان كده مخبى الموبيل لدرجه انى اقسمتله بالله انى عمرى ماهاعمل كده وقولتله انا عارفه ان كل راجل معرض لمعجبين كتير لو انت تتدينى الثقه لا ابالى من يعكسك والله العظيم
    انا دماغى خلاص تعبت مااقدرش اتكلم مع حد لانى مش بحب اطلعه وحش قدام اهلى وبعدين كلهم بيغلطونى وبيقولولى ان جوزك عمره مايعمل كده ثقاتهم فيه بتخليهم مش بيصدقونى لانه شخصيه محترمه جداا لكن مش عارفه اعمل ايه؟

الردود
    1,029
    تعقيب كتبت بواسطة أمل مشرق عرض الرد
    أختي أهدئي وفكري بعقل ولاتتهوري بأي شي
    تعقيب كتبت بواسطة أمل مشرق عرض الرد
    موضوعك فيه شي بس مو واضح
    زوجك غريبه طباعه جدا ليش يخبي الجوال ؟؟
    أنا ماقلت كذا عشان أخوفك لا بس عشان تتعاملي معه زين ولايمل منك ومن تجسسك ويكرهك
    أنسي الجوال تمام وعيشي معها من جديد بدون شك وراح ترتاحي وأدعي ربك أنه يبعد عنه الشر ولايحرمكم من بعض
    أما صديقتك مالها داعي يحلفون عليها ماتكلمك لأنه فيه شي أكيد هي مسكينه بتنبهك بس
    للأسف أنقلب عليها الوضع

اختى امل جزاكى الله كل خير وفعلا انا اخر مازهقت كبرت دماغى من جوزى خالص وبدعى فى صلواتى دائما ان يبعد عنا كل مكروه
    بس اختى اللى كنت عاوزة اعرفه اعمل ايه لو الست دى هى اللى بتلح عليه والزن على الودان امر من السحر كما يقولون واى راجل ممكن يضعف اعمل ايه عشان امنعها عن زوجى

الردود
    7,122
    حبيبتي ....
    كان الله في عونك على هذا الوضع ...ولكن نصيحة ، لا تثقي كل هذه الثقة العمياء ..
    بكل سهولة بامكانه تغيير الرقم ! او على الاقل لماذا يخفي هاتفه ؟؟؟
    { الّلُهمَّ لَكَ الحَمْدُ كَما يَنْبَغِي لـِجَلالِ وَجْهِكَ و عَظِيمِ سُلطانِكَ الّلهُم لَكَ الحَمْدُ حَتى تَرْضى وَلكَ الْحمدُ إذا رَضِيْتَ وَلكَ الَحمْدُ بَعْدَ الِّرضَـى }

الردود
    1,029
    تعقيب كتبت بواسطة QuEeN عرض الرد
    حبيبتي ....
    تعقيب كتبت بواسطة QuEeN عرض الرد
    كان الله في عونك على هذا الوضع ...ولكن نصيحة ، لا تثقي كل هذه الثقة العمياء ..
    بكل سهولة بامكانه تغيير الرقم ! او على الاقل لماذا يخفي هاتفه ؟؟؟

ربنا يخليكى اختى ويجازيكى خير موضوع تغير الرقم بقوله عليه كتير بس بالنسبه له رقمه مهم جداا عشان شغله بكل مافيه بيقولى انه محتاجه .
    اما عن موضوع الثقه انا جوايا حيره هاتقتلنى وحبى مخلينى مش قادره احدد
    انا نفسى مش عارفه ان كنت صح او غلط ربنا يهدى الحال لانى احس بالعجز الشديد,.

الردود
    494
    اختي الغالية والله انا معكي في هذه الدعوة ربنا يخفي الكارثة اللي اسمه الموبيل اللي اتسبب في خراب بيوت كتير ومشاكل كتير قلبتي علي المواجع وفكرتني بالعام الماضي من حياتي حيث كنت ساجن بس مع الاسف انا زوجي لانه ملتزم دينيا كان تزوج بدون علمي ويمكن بعضكم عرف قصتي مع الاسف ولما عرفت قرر يطلقها وطلقها امامي ورجعت معه للسفر وطبعا طلاقها كان خدعة علشان اوافق ارجع معه وهو رجعها باختصار بس طبعا بقيت زي المجنونة على الموبيل مغير اسمها وقافل الموبيل وفضلت ادور وابحث وهي طبعا لان النوعية ده من الستات كل هدفه هدم البيت وخروج الزوجة منه علشان توصل لهدفها الدنئي وفضلت ادور واقوم نص الليل وهو قافله وعمل له مفتاح وفضلت 6 اشهر في عذاب ومرار وتاتي رنات اسئله مين يقول اي اسم غيرها طبعا تاتي رسائل اسمع صوتها مين بنت اختي يعمل الموبيل على الصامت لما حاس اني شاكة في الرنات لانها منها لله كانت ماترن الا ما يوصل للبيت وكانها بتحرق دمي وفضلت وراه وورا الموبيل اللي كان حيذهب عقلي لحد ما عرفت انها هي وغيرت رقمها الاول وطبعا قلبت الدنيا ونزلت وسيبته وحصلت مشاكل كتير هي الوحيدة اللي كانت مستفيدة لانها جت مكاني هنا بس الحمد لله ربنا ما بيرضي بالظلم وطبعا صدمت لما عرفت وقلبت عليه الدنيا لدرجة انه طلقنا طلقة وانا كنت كرهت كل شئ من طرفه وفضلت اربع شهور في مصر وهي بمنتهي البساطة جت في بيتي وعلي فرشي وعلى سرير وهو الله يسامحه افتكر انه لقي كنز بس ان ربك لبلمرصاد بانت على حقيقتها ولم يتحملها اكثر من شهرين وطبعا معرفتش ايه اللي حصل لانه رافض يقولي وعمل المستحيل معي ومع اهلي حتي تصالحنا ورجعت وهي على وشك طلاق وفعلا طلقها وهي معه هنا وردها المهم اختي طولت عليكي زوجك فيه شئ غير طبيعي حاولي ترجعي زوجك قبل ما تقع الفاس في الراس ومن الواضح انك مثلي عصبية لا تعرفي تتحملي ان تعرفي شئ وتخفيه لكن حاولي وتمسكي ببيتك ولا تعطي فرصة لاي واحدة ان تهدم بيتك وطبعا لازم تشوفي حل له علشان تعرفي هو في ايه غامض معه مش عارفة ازاي بس اتصرفي باقصي سرعة ما تسيبش نفسك يحصلك كل اللي حصلي خدي موقف ما تتكلمي معه وحسسه انك مقتنعة ان فيه حاجة والله زوجي كان يعطيني مبررات واقتنع لاني احبه وكل مرة اشك في شي يبرر واسكت علشان بحبه بس انت لازم تاخدي موقف ليس طلاق طبعا ولا ترك البيت بس شوفي زوجي بيحس بزعلك ازاي انك تسكتي خالص تعملي له طلبات ولا تزيدي عليها شئ حتي لو قدرت تذهبي لاهلك على انك بتغير جو دون اخبارهم بشئ وفي نفس الوقت تقول له لازم من حل ولو على الاقل تغير الموبيل حتي لا تتصل من تتصل به معرفش مع ان الراجل لو عايز يعمل حاجةب يعلمها مش عارفة اقولك ايه طبعا نسيت اكدعليك على الدعاء والاستغفار وقيام الليل حتي يفرج الله كربك حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحدة تستحل زوج وتخرب بيت من اجل نفسها وعلى فكرة النوعية ده لو اتصلتي بيها ممكن تسمعي كلامي لا تتخيليه لاني عملت كده وسمعت منها كلامي لم اسمعه في حياتي وهي بتبقي فرحانة اوي انها وصلتك لكده لانهم بيحسوا انهم خلاص قربوا يوصلوا لهدفهم وهو خراب البيت علشان يبقي الزوج لهم لوحدهم طولت عليكي بس والله من اللي شوفته واللي حاسه بيك ربنا معاكي والله المستعان ملاحظة اخري بلاش الثقة العمياء ده والله انا بتكلم عن نفسي وبنبهك الصدمة بتبقي شديدة اوي لما نثق زيادة عن اللازم وبرضه بقولك انا كنا بنحب بعض جدا لحد ما تزوج وهو يقول لي لن اجد امراة على وجه الارض مثلك قصتي تشبهي ماساتي كثير بس ان شاء الله تلحقي قبل ما تقع الفاس بالراس وترد زوجك اليك بالعقل وبالدعاء باذن الله
    آخر مرة عدل بواسطة ommammar : 29-01-2009 في 08:12 PM

الردود
    2,771
    شوفى يا ختى (مروه)

اولا والله زعلتينى وخلتينى ادعيلك من جوه قلبى
    ثانيا انا هقولك على حاجه حصلت معايا اكتر من مره والله

زيك بالظبط كنت ادور فى تليفون جوزى

لغايه لما بداء يخبى التليفون

خلى بالك انا كنت السبب فى انه كان بيخبى تليفونه وعلى فكره جوزى كان زى جوزك
    يعنى هو فى حاله وفى ستات وبنات كتير بيجروا وراه

طبعا عشان جوزى يريح نفسه كان بيسجل اى رقم غريب حتى لو مش عارفه باى اسم

عارفه ليه لانه عارفنى بشك فى الارقام اللى مش محفوظه باسماء

يعنى ممكن يكون جوزك بردو بيسجل الاسامى دى باسماء رجاله عشان لو حصل وفتشتى فى تليفونه كده مش تشكى فى الرقم

والله والله حصل معايا موقف انه ربنا ستر ومطلقتش فيه

مره جوزى كان فى مشوار مع صاحبه وللاسف صاحبه ده مش كويس

وهما فى المشوار ده صاحبه اخد تليفون جوزى واتصل منه على واحده ست
    وطبعا جوزى مش فى دماغه ولا يعرف صاحبه بيكلم مين

المهم لما رجع من غير ما يحس اخذت تليفون واذا بى اجد رقم غريب شكيت فيه اتصلت لقيت واحده بترد عليا اتجننت

ورحت قلت لجوزى مين دى قاللى والله ما اعرف
    المهم فى النهايه اكتشفت انه مظلوم

انصحك يا اختى انك تخلى بالك من جوزك على قد ما تقدرى ودايما تقرائى عليه ايه الكرسى حتى يحفظه الله لك

وتتخيليه امامك واقرائى قران عليه وادعى ان يبعد عنه الله اى ست او بنت تحل له

وربنا يحفظه ويحفظ ازواجنا جميعا

اللهم امييييييييين

الردود
    1,029
    تعقيب كتبت بواسطة بتوته كتكوته عرض الرد
    شوفى يا ختى (مروه)
    تعقيب كتبت بواسطة بتوته كتكوته عرض الرد

اولا والله زعلتينى وخلتينى ادعيلك من جوه قلبى

ثانيا انا هقولك على حاجه حصلت معايا اكتر من مره والله

زيك بالظبط كنت ادور فى تليفون جوزى

لغايه لما بداء يخبى التليفون

خلى بالك انا كنت السبب فى انه كان بيخبى تليفونه وعلى فكره جوزى كان زى جوزك

يعنى هو فى حاله وفى ستات وبنات كتير بيجروا وراه

طبعا عشان جوزى يريح نفسه كان بيسجل اى رقم غريب حتى لو مش عارفه باى اسم

عارفه ليه لانه عارفنى بشك فى الارقام اللى مش محفوظه باسماء

يعنى ممكن يكون جوزك بردو بيسجل الاسامى دى باسماء رجاله عشان لو حصل وفتشتى فى تليفونه كده مش تشكى فى الرقم

والله والله حصل معايا موقف انه ربنا ستر ومطلقتش فيه

مره جوزى كان فى مشوار مع صاحبه وللاسف صاحبه ده مش كويس

وهما فى المشوار ده صاحبه اخد تليفون جوزى واتصل منه على واحده ست

وطبعا جوزى مش فى دماغه ولا يعرف صاحبه بيكلم مين

المهم لما رجع من غير ما يحس اخذت تليفون واذا بى اجد رقم غريب شكيت فيه اتصلت لقيت واحده بترد عليا اتجننت

ورحت قلت لجوزى مين دى قاللى والله ما اعرف

المهم فى النهايه اكتشفت انه مظلوم

انصحك يا اختى انك تخلى بالك من جوزك على قد ما تقدرى ودايما تقرائى عليه ايه الكرسى حتى يحفظه الله لك

وتتخيليه امامك واقرائى قران عليه وادعى ان يبعد عنه الله اى ست او بنت تحل له

وربنا يحفظه ويحفظ ازواجنا جميعا

اللهم امييييييييين

اختى الحبيبه مشكورةةةةةةةة كتير اللى مخلينى فعلا واثقه فى جوزى انى عارفه ان معجبيبنه كتير ونفس الكلام اللى قولتيه هو فعلا بيعمله انه بيسجل اى رقم بيعاكسه باسم واحد صاحبه عشان يريح دماغه وخلاص واكبر دليل ان اللى بتعاكسه بتستنى يوم اجازته وبترسل رساله حب واعجاب والله ان الرسايل اللى بتقع فى ايدى ديما يوم اجازته فبقول فى بالى لو واحده على علاقه بيه فعلا هاتراعى انها ماتبعتش رسايل وتفضحه وهو معايا والله اعلم لربنا يهديهم اجمعين يارب ويبعد البنات عنهم

مواضيع مشابهه

1. ساعدو صديقتي بمشكلتها مع جوزها
    بواسطة سماء عبد السلام في نافذة إجتماعية
    الردود: 7
    اخر موضوع: 25-11-2010, 07:31 PM
  2. رسالة من فتاة الى بنات جنسها .
    بواسطة AFAF1994 في همسات بنات
    الردود: 5
    اخر موضوع: 11-03-2010, 03:32 PM
  3. رسالة من فتاة إلى بنات جنسها...............
    بواسطة عاشقة البهارات في نافذة إجتماعية
    الردود: 20
    اخر موضوع: 23-06-2008, 04:05 AM
  4. الست لما تحب تراضى جوزها بتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟
    بواسطة نداء الحياه في نافذة إجتماعية
    الردود: 18
    اخر موضوع: 01-10-2007, 01:06 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ