انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 4 1234 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 31

الموضوع: الحقووووووووووونى

الردود
    15
    angry الحقووووووووووونى

يا بنات الحقونى انا فى مشكلة
    انا متزوجة من 4 سنوات و لم انجب و فى مشاكل كتيرة بينى و بين زوجى و لايوجد عندنا اى موانع للحمل بس لحقيقة انا موش بحبة و كنت متجوزاه غصب عنى لكن لما اهلى شافوا المشاكل اللى حصلت و انا كنت حموت فيها وافقوا على طلبى للطلاق بعد عداب و هو طبعا رفض فى البداية لكن بعد محاولات و بعد مادخلنا كل الرجالة الكبار فى العيلة وافق على الطلاق وانا دلوقتى قاعدة عند اهلى و منتظراة يطلقنى بس النهاردة الصبح اول لما صحيت من النوم حسيت بدوخة و افتكرت انى نسيت ميعاد الدورة من كتر العكننة اللى حصلت فخفت و رحت اشتريت تحليل حمل منزلى و حللت فى البيت و كانت النتيجة كارثة طلعت حامل استغفر الله العظيم موش عارفة اعمل اية اهلى ميعرفوش و جوزى طبعا لانى لو قلت موش حيطلقنى و كمان اهلى حيخلونى ارجعلة انا موش عارفى يعنى لو انا شربت قرفة كتير اليومين دول وعملت مجهود و الحمل سقط دة يعتبر حرام و هل الاجهاض فى الوقت دة يعتبر قتل نفس موش عارفة اعمل اية حد يجاوبنى

الردود
    10,286
    اكييييييييييد حرام تعوذي من الشيطان والاطفال نعمه من الله سبحانه
    ارضي بقضاء الله وقدره ويمكن هالحمل يكون خيره لج ويتغير زوجج للاحسن
    وتقدرين تعيشين معاه من اول وجديد لاتتسرعين نصيحه راح تندمييييين ويمكن الله مايرزقج ثاني
    شوفينا احنا نتمنى الحمل وانتي تبين طيحين رزق الله وهب لج الله يسر امرج ويصلح بينكم

الردود
    3,848
    يا اختي اتعوذي بالله من الشيطان الرجيم ومو شرط الوحدة تتجوز عن حب كتيييييييييييييير حلو الحب بعد العشرة واتذكري ان في ببطنك جنين عمبيكبر منك ومنه يعني صار في شيئ بيربطكم اكبر من الزواج بعدين انتي شوفي المنتدى والبنات اللي فيه وانا وحده منهم بندعي ليل ونهار ان ربنا يرزقنا بالحمل وانتي بتتكبري عليها يا حبيبتي استغفري ربك غيرك ما عنده كل هالنعم زواج واهل وحمل طبيعي وصدقيني الخيرة فيما اختاره الله وربنا اراد انك تحملي من هالشخص ويكون في بينك وبينه رابط

الردود
    4,848
    لا يا عزيزتي هدئي من روعك ما يجووووووووووووز أبدا إذا ماكان فيه هناك سبب طبي يضرك أو يضر الجنين ، استغفري الله ، الله أهداكي نعمة لازم تحمديه عليها وأخاف بعدها تندمي طول عمرك لو فرطتي في هالنعمة إلي كثير يتمنوها ، وبعدين إذا انتي منتي حابة زوجك عادي يصير في طلاق ( لا سمح الله ) حتى لو كان في بينكم طفل ، في ناس عندهم أكثر من 3 ومتطلقين عادي يعني ، بس إيش ذنب هذا البيبي المسكين تجهضيه ؟؟؟ وحاولي تغيري من زوجك مو علشانك ولا علشانه بس علشان ابنكم ، في أزواج كثير بيتغيرو بعد ما الله يرزقهم يا عزيزتي حاااااااااااولي

الردود
    8,687
    الله يعينك ويهون عليكي
    والله ما بعرف شو بدي قلك بس حرام عليكي تجهضي هي رزقة من رب العالمين وبيجوز زوجك يتغير للأحسن بعد مجئ هذا الولد وانت كمان ادعي الله يهديه
    على كل اعملي تحليل دم للتأكد بشرط ما يعرف حدا واذا طلعت النتيجة ايجابية فهذا قدر الله (وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم ) بس حرام حرام
    عليكي بالدعاء وان شاء الله بيصير اللي فيه خير
    آخر مرة عدل بواسطة منارة الحياة : 15-05-2007 في 03:20 PM

الردود
    15
    يا اخواتى انا كنت عايشة معاة فى نار و اخاف لو رجعت لة ولما اولد ياخد ابنى دة علتة كبيرة و مفتريين و ممكن يخدو ابنى و يهربوا بة الله يسامحهم اهلى حوزونى لة عشان هو غنى والله انا حسة انى موش بجب البيبى دة عشان هو حتة منة و مش عارفة ازاى اصلا حملت منة

الردود
    5,679
    يا اختي الله يهديكي الله رزقك يالحمل وانتي عيزة تعملي شي حرام اعوذ بالله من الشيطان الرجيم وبالنسبة اذا بانسبة انو يا خد البيبي فدى والله مابعرف اقول شيء فيه بس كمان الاجهاض حرام يا عيني بتدخلي في مشكل تاني استخيري الله بس مو مشان الاجهاض ممكن اسالك كم عمرك
    آخر مرة عدل بواسطة @han : 15-05-2007 في 03:29 PM

الردود
    3,848
    الله يكون بعونك بصراحة ما بعرف شو بدي قلك بس متل ما قلتلك سابقا الخيرة فيما اختاره الله عزيزتي وربنا ما ارادلك الطلاق وجعل في بينكم رابط عل وعسى يرجع يهتدي زوجك

الردود
    1,324
    خيرة من الله

قولي لاهلك و لزوجك و يمكن اموركم تتصلح

الردود
    1,325
    حبيبتى فكرى كويس فى الوقت اللى عرفتى فيه انك حااااااااااامل مش ممكن دى تكون رسالة من ربنا سبحانه وتعالى ان مازال لكى نصيب تكملى مع زوجك وان العشرة تدوم شوفى الحكمة والتوقيت توكلى على الله واصبرى ان الله مع الصابرين واشكرى الله على نعمة الحمل والصحة وارجعى بيتك واعملى اللى تقدرى عليه نحو جنينك وزوجك "ان الله لا يضيع اجر من احسن عملاً " كونى صابرة شاكرة تنولين رضا الله ورسوله....وربنا يهدى زوجك ويصبرك اللهم آميييييييييييين

مواضيع مشابهه

1. الحقوووووووووووني
    بواسطة ساعة وساعة في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 17
    اخر موضوع: 14-04-2010, 02:21 PM
  2. بسررررررررررعه الحقوووووووووووني
    بواسطة الطموح007 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 11
    اخر موضوع: 30-08-2008, 02:37 PM
  3. الحقوووووووووووني
    بواسطة ورد وزهر في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 38
    اخر موضوع: 24-03-2008, 02:06 PM
  4. الحقوووووووووووني
    بواسطة دودو شوشو في ركن الأشغال اليدوية والخياطة
    الردود: 3
    اخر موضوع: 09-03-2007, 08:17 PM
  5. الحقوووووووووووني
    بواسطة فتون& في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 13
    اخر موضوع: 02-02-2003, 01:55 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ